motogp site

The Doctor

Die hard MF'er
17 nov 2001
450
0
Ik ben verdrietig, mijn favouriete site: www.motogp.com heeft sinds kort een ander beleid. Vroeger kon je alles bekijken zonder ervoor te hoeven betalen, en nu als je een eenvoudig filmpje wilt kijken, dan moet je al betalen. Wat vinden jullie hiervan?
 
Inderdaad, denk dat toch niet veel mensen er voor gaan betalen. Ze laten je eerst gratis registreren, dan denk je alles te kunnen, maar al gauw kom je er achter dat je overal voor moet betalen. Iemand daar zal gedacht hebben dat mensen hiertoe bereid zijn, maar ik ga niet betalen voor informatie die je op andere pagina's ook kunt vinden. :]

Niet te hopen dat dit de toekomst van internet wordt…
 
Ik heb nog wel de live-timing geprobeerd tijdens de motogp-qualificaties. 20 x ingelogd, 0 keer data. Zal als je wel betaald wel even goed geregeld zijn :j .
 
Ik heb nog wel de live-timing geprobeerd tijdens de motogp-qualificaties. 20 x ingelogd, 0 keer data. Zal als je wel betaald wel even goed geregeld zijn :j .
hiero hetzelfde.
krijg een flitsend scherm, maar na 5 minuten loading vondt ik het wel welletjes.
Vrees wel dat dit de toekomst van internet gaat worden. Net zoals alle softwareboeren het hebben gedaan, eerst gratis totdat iedereen eraan gewend is (lees niet meer zonder kan) en dan er flink geld voor gaan vragen. :r
 
Inloggen werkt nu wel :) Huidige stand (halverwege 2e qulificatie Mugello:

misc.php


Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/3041/15ca774104bda65d93956be5b67a2cd6 (qual 2 Mugello.jpg)​
 
Er zit nog een chatboxje bij ook. Wel leuk voor als die eikels van Eurosport het niet uitzenden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan