MotoGP Spanje 04.07.2010 Catalunya

Randy de Puniet

  • Ja

    Stemmen: 21 70,0%
  • Nee

    Stemmen: 8 26,7%
  • Wie?

    Stemmen: 1 3,3%

  • Totaal aantal stemmers
    30
Ja Stoner en Pedrosa was vet spannend |( NOT Stoner heeft geen 1x gebrobeerd om hem er naast/tussen te zetten, dus zo spannend was dat niet. en de afstand tussen de beide heren was bijna constant het zelfde.
 
Was gewoon erg jammer voor de race dat Dovi eraf ging, hij was gewoon de enige die het tempo van Lorenzo kon bijhouden, en ook nog eens de snelste rondes gereden
 
Ja Stoner en Pedrosa was vet spannend |( NOT Stoner heeft geen 1x gebrobeerd om hem er naast/tussen te zetten, dus zo spannend was dat niet. en de afstand tussen de beide heren was bijna constant het zelfde.
Ik vond het wel mooi zoals Stoner de lijnen koos, retestrak, heel anders dan Pedrosa die duideljk problemen had met de machine en er alles aan deed om 'er omheen'' te rijden.

Alsof ik zelf aan het rijden was zo werd het beleefd. Van beide heren genoten. :}
 
Ik vond de lijnen van Stonert ook erg mooi, dat kleine Pedrosaatje had daar meer moeite mee. Uiteindelijk was het weer "de Lorenshow"... en vergeet daarbij niet dat 20 of meer ronden aan kop (voor eigen publiek) een geweldige ervaring is (evenals behoorlijke druk met al die ogen in dat bloethete geperforeerde pak)

enne saai ????

Toen Streuer & Schnieders, Wil Hartog en Henk Spaan al die rondes op kop reden voor eigen publiek (ASSEN) sprak niemand van SAAI :N

integendeel: het was eerder een collectieve reflexmatige vasoconstrictie :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik vond de lijnen van Stonert ook erg mooi, dat kleine Pedrosaatje had daar meer moeite mee. Uiteindelijk was het weer "de Lorenshow"... en vergeet daarbij niet dat 20 of meer ronden aan kop (voor eigen publiek) een geweldige ervaring is (evenals behoorlijke druk met al die ogen in dat bloethete geperforeerde pak)

enne saai ????

Toen Streuer & Schnieders, Wil Hartog en Henk Spaan al die rondes op kop reden voor eigen publiek (ASSEN) sprak niemand van SAAI :N

integendeel: het was eerder een collectieve reflexmatige vasoconstrictie :Y
Van mij mag hij die lijn doortrekken
 
Terug
Bovenaan Onderaan