MotoGP Spanje 04.07.2010 Catalunya

Randy de Puniet

  • Ja

    Stemmen: 21 70,0%
  • Nee

    Stemmen: 8 26,7%
  • Wie?

    Stemmen: 1 3,3%

  • Totaal aantal stemmers
    30

AppiePappie

MF veteraan
24 jul 2008
8.363
0
Cat.jpg


Circuit info:

Pole Positie: Links
Lengte: 4727 m
Wijdte: 12 m
Rechter bochten: 8
Linker bochten: 8
Langste rechte stuk: 1047 m


cat1.jpg


Circuit-Catalunya.png


Circuit records:
MotoGP 1'42.358 – D. Pedrosa (SPA), ’08, Honda
250cc 1'45.925 – A. De Angelis (RSM), ’07, Aprilia
125cc 1'50.732 – R. Krummenacher (SWI), ‚07, KTM


Startopstelling 2009:

cat2.jpg



Uitslag 2009:

cat3.jpg


250cc A. Bautista (SPA), Aprilia
125cc A. Iannone (ITA), Aprilia


Tijdschema Nederland:

cat4.jpg


cat5.jpg


cat6.jpg



cat7.jpg



Klik hier voor een paar mooie beelden van vorig jaar.........
 
Veel lange rechte stukken (goed voor de Puniet, slecht voor bv. Spies);
lastig om in te halen (goed voor de Puniet, slecht voor wie achter hem zit);
ik zeg "ja".

Ik weet alleen niet wáár ik nou ja tegen zeg. Ik denk dat-ie wel een goed resultaat neer kan zetten.

En ik denk dat Lorenzo 'm binnen moet tikken. Beetje zoals vorig jaar, maar dan nu zonder Rossi op z'n staart!
 
Tsja ... kijk naar de trainingstijden en de race-uitslag van vorig jaar. Tel daarbij mee dat Rossi er niet is ... dan kan het bijna niet anders dan dat Lorenzo wegrijdt '(

Hopelijk krijgen de Repsol- en Ducatiboyz het heilige vuur en kunnen er een mooie strijd van maken aan de kop :Y
 
Tja Lorenzo,wie anders. :+
Hoop wel dat Dani en Casey lekker meeknokken en ze mogen van mij rustig winnen. :) is iig goed voor het kampioenschap anders wordt het wel heeeeeel :Z
Misschien dat Bautista dit keer de gaskabel wat laat inkorten :P
 
1 Lorenzo
2 Stoner
3 Spies

1 Elias
2 Ianone
3 Tomizawa

1 Espargaro
2 Marquez
3 Terol

hoe de race ook uitpakt, het word nooit zo spannend als vorig jaar :N
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat de 125 weer spectaculair gaat worden met al die opgefokte Spaanse haantjes.
Dat wordt genieten weet ik nu al(en uiteindelijk wint Marquez)
 
Laatst bewerkt:
motogp

1) Pedrosa
2) Lorenzo
3) Spies
4) Dovi
5) Hayden


moto 2)

1) Iannone
2) Elias
3) Luthi
4) Talmasci
5) Tomizawa

125cc

1) Marquez
2) Espagaro
3) Terol
4) Smith
5) Cortese
 
Hmmm niet echt goed vorig jaar voor Pedrosa. Hopelijk dit jaar beter.

Ik denk

1 Lorenzo
2 Dovi
3 Stoner

Ik hoop

1 Pedrosa
2 Hayden
3 Spies
 
Tja, soms liggen mijn verwachtingen anders dan de wensen...

1e zal Lorenzo worden, gediciplineerd, geconcentreerd en monotoon. Zeker voor eigen publiek zal dat (voor hem) een fantastisch moment zijn waarbij we wederom twee tegenovergestelde reacties krijgen. (Like it :Y or Not :N)
De druk is voor hem nu wat zwaarder en weet niet hoe hij daar mee omgaat. (kan omgaan)

2e hoop ik op...........jeetje.... ik gun het er zoveel........... Hayden, die jongen gunde ik het vorig jaar al toen z'n "maatje" zich niet lekker voelde :r

3e hoop ik op.... Randy... mister Sharky (ja hij doet mij denken aan Fogerty, net zo'n wildebras als spektakel om te zien, én dát op een Honda :+ )

4e hoop ik...... hebben we zoveel aan de start dan ;) ......Spies, al is het alleen maar om straks het zadel van VR over te nemen. Zijn kat-achtige rijstijl doet me denken aan Kevin Schwantz. Heerlijk om te zien ! :Y

Ik hoop op mooie close racing, zonder valpartijen ! Dus Puniet je bent gewaarschuwd...
 
Tja, soms liggen mijn verwachtingen anders dan de wensen...

1e zal Lorenzo worden, gediciplineerd, geconcentreerd en monotoon. Zeker voor eigen publiek zal dat (voor hem) een fantastisch moment zijn waarbij we wederom twee tegenovergestelde reacties krijgen. (Like it :Y or Not :N)
De druk is voor hem nu wat zwaarder en weet niet hoe hij daar mee omgaat. (kan omgaan)

2e hoop ik op...........jeetje.... ik gun het er zoveel........... Hayden, die jongen gunde ik het vorig jaar al toen z'n "maatje" zich niet lekker voelde :r

3e hoop ik op.... Randy... mister Sharky (ja hij doet mij denken aan Fogerty, net zo'n wildebras als spektakel om te zien, én dát op een Honda :+ )

4e hoop ik...... hebben we zoveel aan de start dan ;) ......Spies, al is het alleen maar om straks het zadel van VR over te nemen. Zijn kat-achtige rijstijl doet me denken aan Kevin Schwantz. Heerlijk om te zien ! :Y

Ik hoop op mooie close racing, zonder valpartijen ! Dus Puniet je bent gewaarschuwd...
Ben ook benieuwd of Lorenzo weer zo,n mooie helm heeft als toen die van FC Barcelona , maar denk dat hij nu de helm van het Spaanse voetbalteam heeft .
 
Terug
Bovenaan Onderaan