MotoGP-team Ducati

Wel jammer dat ze zijn overgegaan op dat lelijke Marlboro-rood ipv hun eigen Ducati-rood te behouden. Zoals bijvoorbeeld het Ferrari team in de F1 wel doet. Marlboro is ook nun sponsor maar Ferrari heeft wel gezegd zijn eigen kleur Rood te willen behouden.

Blijkt dus maar weer dat ducati precies hetzelfde is als de andere fabrieken. Als er geld mee te verdienen is dan hangen ze hem vol met stickers en zetten hun eigen identitieit daarmee opzij. Niet dat ik dat een probleem vind, maar sommigen doen net alsof ducati motoren maakt met een andere doelstelling dan andere fabrieken, maar nu blijkt dus dat ze niet zo van andere fabrieken verschillen.

[edit]type-fouten eruit gehaald[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Nou Ocampa, Kawasaki heeft wel als "eis" aan een sponsor dat het team de traditionele Kawagroene kleuren in voldoende mate moet kunnen behouden. Heb ik ergens in de Moto73 of Motor ofzo gelezen. Het groen mocht niet lijden onder de sponsor stickers! :}

8-) Cool.
 
iedereeen heeft t over die geluids eisen van de FIM
maar waar kan je daar wat over vinden ?
want k ben nog nix tegen gekomen

greetz
 
Wel jammer dat ze zijn overgegaan op dat lelijke Marlboro-rood ipv hun eigen Ducati-rood te behouden. Zoals bijvoorbeeld het Ferrari team in de F1 wel doet. Marlboro is ook nun sponsor maar Ferrari heeft wel gezegd zijn eigen kleur Rood te willen behouden.
Ferrari heeft z`n kleuren toen weldegelijk aangepast voor de Marlboro reclame (daarvor was de kleur veel dieper rood)
Zolang ze miljoenen in die teams pompen krijg je dit soort geintjes
 
Nu ik mijn posts nog eens teruglees is het wel erg zwart-wit gesteld. Ik bedoel eigenlijk te zeggen: jammer dat Ducati deze kans om zichzelf te profileren en enigszins te distantieren van de andere merken heeft laten glippen.

En over Ferrari: blijkt maar weer hoe weinig ik van de F1 weet! :9
 
god en er blijven weer eens mensen zeiken over ducati.
wat een gafe motor ik vind et denk ik samen met aprilia de mooiste in de motogp.
et straalt gewoon snelheid af.
die tankdop is leuk gedaan met dat teken.
 
Nou Ocampa, Kawasaki heeft wel als "eis" aan een sponsor dat het team de traditionele Kawagroene kleuren in voldoende mate moet kunnen behouden. Heb ik ergens in de Moto73 of Motor ofzo gelezen. Het groen mocht niet lijden onder de sponsor stickers! :}

8-) Cool.

Dan kan ik maar 1 sponsor bedenken:

logo_kpntelecom.gif
 
god en er blijven weer eens mensen zeiken over ducati.

Net zoals dat mensen wel eens zeiken over Honda, Yamaha, Suzuki etcetera. Bestaat er een aparte regel dat mensen geen kritiek mogen hebben op Ducati? Laat me het even weten waar dat staat dan zal ik het lezen en me eraan houden, ik ben namelijk een zeer gezagsgetrouw persoontje.

Mijn enige "kritiek" bestaat eruit dat ik hem lelijk vind bestickerd. Voor de rest vind ik het een mooie fiets en ben erg benieuwd hoe het zal zijn om hem in het eggie te zien!
 
ocampa ik val jou niet persoonlijk aan,maar er zijn mensen die ducati nooit mooi zullen vinden en nooit zullen toegeven dat ie wel mooi is,en dat mag.
 
Ik vond de fiets wel erg mooi, maar ik vind hem walgelijk bestickerd. Nu is het gewoon Marlboro-team nummer zoveel geworden. Voor de rest hoop ik dat ze het goed gaan doen. Het zou te gek zijn als een Europees team de Jappen eens goed moeilijk kan maken in de hoogste klasse van de motorsport!
 
Ik vond de fiets wel erg mooi, maar ik vind hem walgelijk bestickerd. Nu is het gewoon Marlboro-team nummer zoveel geworden. Voor de rest hoop ik dat ze het goed gaan doen. Het zou te gek zijn als een Europees team de Jappen eens goed moeilijk kan maken in de hoogste klasse van de motorsport!

De fiets is idd prachtig alleen als je de foto's bekijkt voordat Marlboro de sponsor werdt en nu moet ik toch wel zeggen dat de originele desmosedici :} een stuk mooier is dan die van nu.

Ik hoop ook dat de Ducati eindelijk eens een eind gaat maken over de alleenheerschappij van Honda.

Maar een ding is zeker, de Motogp wedstrijden van volgend jaar gaan een stuk spannender worden als het afgelopen seizoen !!
 
Terug
Bovenaan Onderaan