motogp termas de rio hondo. ronde 1

en de winnaar wordt

  • marquez

    Stemmen: 31 43,7%
  • rossi

    Stemmen: 19 26,8%
  • Lorenzo

    Stemmen: 14 19,7%
  • pedrosa

    Stemmen: 5 7,0%
  • p.espagaro

    Stemmen: 0 0,0%
  • bradl

    Stemmen: 1 1,4%
  • dovi

    Stemmen: 0 0,0%
  • bautista

    Stemmen: 1 1,4%

  • Totaal aantal stemmers
    71
Geweldig van Iannone! Wat maakt die man een indruk dit jaar, Dovi helemaal zoekgereden.

Dure fouten van Pedrosa en Rossi in het begin, pace was erg goed van beide.

Echt, die jongen heeft zijn motivatie teruggevonden *O*
Pedrosa en Rossi, jammer, maar mooie gevechten, en fantastisch dat de snelheid nog 100% goed zit
MM sjah, wat kan je daar nog over zeggen :o , een maatje te groot voor Lorenzo, denk niet dat hij dit op de RCV kan nadoen.

Mooie race met genoeg redenen om weinig uit te zenden van de race achteraan *O*
 
Heerlijke race !

Wel jammer van die domme fouten van Rossi daar had weer een podium in gezeten..... maarja moet hij maar beter zijn best doen :-)

Hebben er meer mensen last van dat die FULL HD 720P bij motogp.com elke keer begint te klote?! Echt zwaar irritant
:Y

Bij zo'n beetje elk moment dat het echt spannend was of beeld stil of x seconden terugspoelen uit zichzelf.

Maar, wat een race :} :}
 
Moet je naar ,t standaard scherm gaan


Nee ik wil gewoon full HD kijken en daar betaal ik toch ook voor dus ik vind dat ze hun streaming beter op orde moeten krijgen... laatste 2 rondes gaat alles vasthangen lekker is dat.

haha

Maarja over een paar dagen weer spanje.....niet zo moeilijk om te raden wie daar gaat winnen :]
 
Andrea Ianonne, die gast kan echt sturen. Was in de Moto2 al fan, zoek maar eens een andere rijder die het MM zo moeilijk kan maken met een Speed-up frame. Hij is trouwens nooit constant, ook in de Moto2 reed ie soms ineens een bagger wedstrijd. Ben heel blij dat #29 het goed deed vandaag.
 
Nee ik wil gewoon full HD kijken en daar betaal ik toch ook voor dus ik vind dat ze hun streaming beter op orde moeten krijgen... laatste 2 rondes gaat alles vasthangen lekker is dat.

haha

Maarja over een paar dagen weer spanje.....niet zo moeilijk om te raden wie daar gaat winnen :]


Rossi *O*
 
Die persco trouwens... kan Dani ook iets anders dan zeiken? Jezus _O-

Oh en wat zei Jorge nou? "I give fuck you's"? Ik denk dat ie probeerde te zeggen I keep focus, maar het klonk toch echt heel anders _O-
 
Weet ik in ieder geval dat het niet aan mijn kant lag... had de laptop al bijna door de ruit geflikkerd...

Bij mij is de full HD net een Honda 8-) ;)

Mooie race,geweldige opening.
Dani ook erg goed gereden.
Alleen moeten ze in Argentinie nog wel even de cassettebandjes met de volksliedjes een beetje op orde brengen. :+
 
Die persco trouwens... kan Dani ook iets anders dan zeiken? Jezus _O-

Oh en wat zei Jorge nou? "I give fuck you's"? Ik denk dat ie probeerde te zeggen I keep focus, maar het klonk toch echt heel anders _O-

Wat zei ie? persco niet gezien..
 
Mooie track inderdaad. Vette righthander voor de snelle korte linkerknik ook voor start/finish. Toch een punt waar een paar beuken zijn uitgedeeld :) Mooie snelle combinaties en een vloeiende opzet.
 
Die persco trouwens... kan Dani ook iets anders dan zeiken? Jezus _O-

Oh en wat zei Jorge nou? "I give fuck you's"? Ik denk dat ie probeerde te zeggen I keep focus, maar het klonk toch echt heel anders _O-


Even in de herhaling gekeken maar dat zegt ie idd.

Humor. :+
 
Weet ik in ieder geval dat het niet aan mijn kant lag... had de laptop al bijna door de ruit geflikkerd...

Ik had er ook last van en heb klacht ingestuurd naar klantenservice. Die leggen de schuld weer bij mij neer en dat ik geen extra programma's open moet hebben staan en dat ik niet moet downloaden, excuus 3, excuus 4. Ik heb heel pissig gereageerd dat het daar zeker niet aan ligt :(

Vervolgens komen ze terug met wat vragen over speedtest.net en een debugging log opsturen.

Allemaal klacht indienen!!!!! Anders doen ze er niets aan -O-
 
Ik had er ook last van en heb klacht ingestuurd naar klantenservice. Die leggen de schuld weer bij mij neer en dat ik geen extra programma's open moet hebben staan en dat ik niet moet downloaden, excuus 3, excuus 4. Ik heb heel pissig gereageerd dat het daar zeker niet aan ligt :(

Vervolgens komen ze terug met wat vragen over speedtest.net en een debugging log opsturen.

Allemaal klacht indienen!!!!! Anders doen ze er niets aan -O-
Dat soort bullshit antwoorden krijg ik ook elke keer.
 
Ik heb gelijk ook maar even de klantenservice gestuurd dat er een hot topic is op deze website betreffende de belabberde kwaliteit tijdens live events O-) |(
 
Ik heb gelijk ook maar even de klantenservice gestuurd dat er een hot topic is op deze website betreffende de belabberde kwaliteit tijdens live events O-) |(
Ja, heel slim knul. Pluizen ze verder de website even uit en komen ze achter alle live stream links die we hier op het forum in de loop der tijd verzameld hebben. _O- |(

Overigens had ik vandaag ook problemen tijdens de MotoGP race. Ik dacht dat het aan het internet van mijn ouders hier in Nederland lag aangezien ik in Duitsland normaal geen problemen ervaar, maar meerdere mensen hadden er vandaag dus last van. Ik heb overigens wel het idee dat de kwaliteit van de stream, of misschien beter gezegd: het gemak waarmee de data overgedragen wordt, steevast iets vermindert tijdens de MotoGP race. Misschien inderdaad een capaciteitsprobleem omdat dan de meeste abonneehouders inloggen?
 
Ja, heel slim knul. Pluizen ze verder de website even uit en komen ze achter alle live stream links die we hier op het forum in de loop der tijd verzameld hebben. _O- |(
Ik dacht hetzelfde |(
Overigens had ik vandaag ook problemen tijdens de MotoGP race. Ik dacht dat het aan het internet van mijn ouders hier in Nederland lag aangezien ik in Duitsland normaal geen problemen ervaar, maar meerdere mensen hadden er vandaag dus last van. Ik heb overigens wel het idee dat de kwaliteit van de stream, of misschien beter gezegd: het gemak waarmee de data overgedragen wordt, steevast iets vermindert tijdens de MotoGP race. Misschien inderdaad een capaciteitsprobleem omdat dan de meeste abonneehouders inloggen?
Dat idee heb ik bij elke race, ook niet heel vreemd maar wel kwalijk voor het geld.
Komt bij dat het deze race idioot was en geen kwestie meer van een paar haperingen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan