MotoGP terug op NL tv via Sport1, toch weer loze beloftes

In dat geval laten we dr inslapen :9

Maar goed: Sport1 heeft inderdaad aan het begin van het seizoen verkondigd dat het zowel alle trainingen als races LIVE zou gaan uitzenden. Vervolgens zenden zij alleen de zaterdag en zondag uit. Wat mij betreft kom je dan je afspraak niet na.

En of de vrijdag training nou spannend of saai is dat mag een ieder voor zich zelf bepalen.

Precies, en hoeft niet afgezeken te worden door de sportfotograaf en al helemaal niet gerapporteerd te worden.
 
mijn mail en antwoord van sport1.

Hallo,



Ik heb nu een tijdje sport1.

Ik heb dat genomen omdat er motogp word uitgezonden.

In de reclames voorafgaande adverteerde sport1 dat alle vrije trainingen, qualifacties, warm up en de race uitgezonden zouden worden.

Dit is niet t geval gebleken.

Hier is t motoGP programma van aankomend weekend.

Willen jullie aub alles uitzenden zoals beloofd.



MVG



Namens alle motoGP liefhebbers van nederland.



Tijdschema: (nederlandse tijd)

Vrijdag FP1:

10:15 - 10:55 125cc
11:10 - 11:55 MotoGP
12:10 - 12:55 Moto2

Vrijdag FP2:

14:15 - 14:55 125cc
15:10 - 15:55 MotoGP
16:10 - 16:55 Moto2

Zaterdag FP3:

10:15 - 10:55 125cc
11:10 - 11:55 MotoGP
12:10 - 12:55 Moto2

Zaterdag Kwalificatie:

14:00 - 14:40 125cc
14:55 - 15:55 MotoGP
16:10 - 16:55 Moto 2

Zondag Warm-up:

10:00 - 10:20 Moto2
10:30 - 10:50 Motogp
11:00 - 11:20 125cc

Races:

12:15 Moto2
14:00 MotoGP
15:30 125cc


antwoord van sport1

Geachte heer/mevrouw,



Allereerst bedankt voor uw mail aan Film1Sport1.



Helaas krijgen wij de beelden van de eerste training op vrijdagochtend, de derde training op zaterdagochtend en de Warm- Up, zonder commentaar aangeleverd. Wij hebben onderzoek gedaan naar de voor- en nadelen van het uitzenden van de Moto GP trainingen zonder commentaar. Op basis daarvan is besloten deze beelden niet uit te zenden. Sport1 zal dus alle dagen van een raceweekend beelden live uitzenden, maar niet van alle trainingen. Onze excuses voor dit eventuele ongemak.



Komend weekend zenden we het volgende uit van de TT van Assen.



Donderdag 23 jun: 13.10 – 16.00

Vrijdag 24 jun: 12.55 – 16.05

Zaterdag 25 jun: 11.45 – 16.10



Kortom: meer dan 10 uur top motorsport!



Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.



Met vriendelijke groet,

Klantenservice Film1Sport1
 
mijn mail en antwoord van sport1.

Namens alle motoGP liefhebbers die zo dom waren een abo van u af te nemen van nederland.



Komend weekend zenden we het volgende uit van de TT van Assen.



Donderdag 23 jun: 13.10 – 16.00

Vrijdag 24 jun: 12.55 – 16.05

Zaterdag 25 jun: 11.45 – 16.10



Kortom: meer dan 10 uur top motorsport!

Goh... hoezo verbaasd me dit niet.. :')
 
Nou goed toch.
Assen :
Donderdag en Vrijdag vanaf ong. 9.30 uur trainingen ,......wat heb je daar aan dan we moeten toch ook nog werken , of ..... :? :? :? :$ :$
Wees blij dat het nog ergens wordt uitgezonden ,..ik kan daar zo nijdig over worden het is nooooooit goed !@#$%^&*()_
Zeg het dan op , of ga er heen dan zie je alles , zelfs het warmdraaien van de motoren . :(
 
Laatst bewerkt:
Zaterdag zend de nos de races ook uit! :} :]
Programma:
12:00 uur 125cc
12:30 uur Moto2
14:30 uur MotoGP
 
Nou goed toch.
Assen :
Donderdag en Vrijdag vanaf ong. 9.30 uur trainingen ,......wat heb je daar aan dan we moeten toch ook nog werken , of ..... :? :? :? :$ :$
Wees blij dat het nog ergens wordt uitgezonden ,..ik kan daar zo nijdig over worden het is nooooooit goed !@#$%^&*()_
Zeg het dan op , of ga er heen dan zie je alles , zelfs het warmdraaien van de motoren . :(

Het is niet dat je het gratis krijgt.... 10'tje de maand x hoeveel duizend. Dan mag je verwachten dat alles zal worden uitgezonden :)
 
Wij hebben onderzoek gedaan naar de voor- en nadelen van het uitzenden van de Moto GP trainingen zonder commentaar. Op basis daarvan is besloten deze beelden niet uit te zenden.

ik geloof hier helemaal niets van
 
Hey Gerrit, :W

Bedankt voor je telefoontje daarstraks,kan ik erg waarderen :Y
Oké , kleine moeite groot gebaar .( blijk maar weer )
Je weet het buitenlandse GP's geen probleem , maar had vorig jaar ook een aktie toen belde hij mij vrrijdag avond nog dat er mensen hadden afgebeld , dus ..........je weet maar nooit .

Ohw shoot , dit is geen PB .
 
Laatst bewerkt:
Wij hebben onderzoek gedaan naar de voor- en nadelen van het uitzenden van de Moto GP trainingen zonder commentaar. Op basis daarvan is besloten deze beelden niet uit te zenden.

ik geloof hier helemaal niets van


Ik ook niet...
Wat voor onderzoek? Ze hebben mij niets gevraagd en ik kijk het graag zonder commentaar. Als ik dan toch moet kiezen!
Ik heb ook sport1.
Ze lullen maar wat en zenden liever tennis uit :(
 
Ik ook niet...
Wat voor onderzoek? Ze hebben mij niets gevraagd en ik kijk het graag zonder commentaar. Als ik dan toch moet kiezen!
Ik heb ook sport1.
Ze lullen maar wat en zenden liever tennis uit :(

dat doen ze niet. je ziet gewoon t testbeeld van sport1 extra
tennis word op t vaste tennis kanaal uitgezonden.
ze hebben 3 vaste kanalen oor tennis golf en live.
dan hebben ze nog 3 extra kanalen waar de GP word uitgezonden.
voor de rest staat dit kanaal 9 van de 10x op testbeeld, ook tijdens de vrije trainingen die niet uitgezonden worden.
 
Wij hebben onderzoek gedaan naar de voor- en nadelen van het uitzenden van de Moto GP trainingen zonder commentaar. Op basis daarvan is besloten deze beelden niet uit te zenden.

ik geloof hier helemaal niets van
Nou daar heb je wel een punt, maar het is andersom nml geluid en geen beeld want het geluid gebruik ik in combinatie met de mtogp.com .
 
dat doen ze niet. je ziet gewoon t testbeeld van sport1 extra
tennis word op t vaste tennis kanaal uitgezonden.
ze hebben 3 vaste kanalen oor tennis golf en live.
dan hebben ze nog 3 extra kanalen waar de GP word uitgezonden.
voor de rest staat dit kanaal 9 van de 10x op testbeeld, ook tijdens de vrije trainingen die niet uitgezonden worden.


klopt ook. nu je zegt.
ik zap er altijd snel langs, want ik kijk nooit tannas en mongolf |(
 
Goedzo knul, vooral alle streams veel doorlinken zodat straks alles poepkwaliteit is of laggt.

Ik kijk een andere stream gelukkig, is wel spaans, maar dat neem ik voor lief. Ook nog 720p.
 
Leve de Dreambox, ik kijk hier naar teledeporte (portugese tv zender) via sateliet. Kan van commetaar helaas niks maken.
 
Voor de thuisblijvers morgen vanaf 11.55 op NEDERLAND 2 met Hans van Loozenoord!!
 
Voor hen die een MotoGP.com abo hebben, is de kwaliteit van de standard en HI-res een beetje aan te zien op een 40" TV? :)

Zag dat HI-res alleen voor de MotoGP op zondag is dus de lagere resolutie zul je het meeste kijken. Ik kan op de 21,5" iMac kijken of op de grote TV.
 
Terug
Bovenaan Onderaan