MotoGP terug op NL tv via Sport1, toch weer loze beloftes

Het beste wat je kan doen als je een eigen huis en/of boot en/of auto en/of motor die allemaal verkopen en van dat geld gewoon alle races afreizen dan zie je ook nog eens wat van de wereld zie je alles live ook nog eens een keer
 
Laatst bewerkt:
Wat ben ik blij dat ik aan het begin van het seizoen een abo afsloot via de slecht werkende aanmelddienst van UPC waardoor de door mij bestelde sport1 niet geleverd werd. Toen ook niet nog eens geprobeerd en kijk gewoon de race op BBC2 en download de rest wel gratisssssss :W Ik was best bereid om 10 euro per maand te betalen voor ALLES, maar als ze de helft gaan uitzenden van wat ze beloofd hebben... tsja, had ik ook m'n geld terug willen hebben.
 
Laatst bewerkt:
Waar kan je Moto gp op het internet zien? zonder te betalen? YT haalt alle fragmenten eraf. Ik heb geen zin om er een sport 1 abbo voor af te sluiten.
 
Volgens mij heb ik in mijn openingspost duidelijk gemeld dat dit geen afsplitsing hoeft te worden waarin streams worden aangeboden, gemekker over dat we blij moeten zijn dat er in ieder geval iets wordt uitgezonden etc., etc.,
Graag ontopic blijven!
Open anders je eigen topic waarin je "gezellig" een topic om zeep kunt helpen, maar doe dat bij je eigen en niet bij een ander.

edit: diverse meldingen gemaakt!
 
Volgens mij heb ik in mijn openingspost duidelijk gemeld dat dit geen afsplitsing hoeft te worden waarin streams worden aangeboden, gemekker over dat we blij moeten zijn dat er in ieder geval iets wordt uitgezonden etc., etc.,
Graag ontopic blijven!
Open anders je eigen topic waarin je "gezellig" een topic om zeep kunt helpen, maar doe dat bij je eigen en niet bij een ander.

edit: diverse meldingen gemaakt!

wat wil je dan alleen maar verder zeuren over hoe erg het wel niet is dat ze 1 training niet uitzenden ?

je start een topic dan kun je ook reacties verwachten dus niet zo kleinzielig gaan zitten doen met "diverse vermeldingen gemaakt"
 
@SportsPhotography.
We kunnen wel allemaal een eigen topic openen om dit bij "ons eigen" te doen maar dat gaat voorbij aan heel het idee van een openbaar forum als deze.
 
Volgens mij heb ik in mijn openingspost duidelijk gemeld dat dit geen afsplitsing hoeft te worden waarin streams worden aangeboden, gemekker over dat we blij moeten zijn dat er in ieder geval iets wordt uitgezonden etc., etc.,
Graag ontopic blijven!
Open anders je eigen topic waarin je "gezellig" een topic om zeep kunt helpen, maar doe dat bij je eigen en niet bij een ander.

edit: diverse meldingen gemaakt!
:Z :? :?
 
wat wil je dan alleen maar verder zeuren over hoe erg het wel niet is dat ze 1 training niet uitzenden ?

je start een topic dan kun je ook reacties verwachten dus niet zo kleinzielig gaan zitten doen met "diverse vermeldingen gemaakt"

1 training?
Mag ik je even herinneren dat de 125cc, Moto2 en MotoGP op de vrijdag 3 uur missen op de zaterdag nog eens 3 uur en op de zondag 1 uur aan vrije trainingen?
Een uurtje is mij prima, maar we spreken nu wel even over een half raceweekend waar je voor betaald ( immers "alles" is beloofd ) maar niet te zien krijgen.
Ik kan mij vergissen, maar een "uurtje?"
Aangaande het off topic gaan waar ik over spreek mijn inziens kunnen linkjes waar men streams kan vinden in het topic thuis aangaande het raceweekend zelf.
Ik wilde hier praten over de loze beloftes van Sport1 niet waar ik een stream kan vinden in "grindtegel" kwaliteit!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog nooit zoiets saais gezien als de vrijdagochtend trainingen dus mij kan het echt niks schelen dat ze die niet uitzenden.

Tet, bedoel je nu te zeggen dat de kwaliteit van de MotoGP net zo slecht is als jouw posts op dit forum?
Wellicht kun je er pas over oordelen als de thuiszorg eens eerder langskomt dan na het middaguur bij het helpen van het aantrekken van je zeurkousen!
Mr.Positivo
 
Laatst bewerkt:
Tet, bedoel je nu te zeggen dat de kwaliteit van de MotoGP net zo slecht is als jouw posts op dit forum?
Wellicht kun je er pas over oordelen als de thuiszorg eens eerder langskomt dan na het middaguur bij het helpen van het aantrekken van je zeurkousen!
Mr.Positivo

Hahaha, vlieg toch op man en post eens wat nuttigs. Flapdrol.
 
Volgens mij heb ik in mijn openingspost duidelijk gemeld dat dit geen afsplitsing hoeft te worden waarin streams worden aangeboden, gemekker over dat we blij moeten zijn dat er in ieder geval iets wordt uitgezonden etc., etc.,
Graag ontopic blijven!
Open anders je eigen topic waarin je "gezellig" een topic om zeep kunt helpen, maar doe dat bij je eigen en niet bij een ander.

edit: diverse meldingen gemaakt!

Gelukkig beslis jij niet wie er wel en niet op Motorforum mogen komen. Gelukkig beslis jij niet dat alleen mensen die dezelfde mening hebben als jij hun mening op motorforum mogen verkondigen. Ga je mij nu ook rapporteren? Veel succes!
 
Waar het hier omgaat is dat je gewoon weer een skeihard genaait wordt door mensen die iets beloven en het vervolgens niet nakomen.

Erg frustrerend mijn inziens......
 
Nou, reken daar maar niet op. Als het moet, bijt ze harder dan een pitbull op anabolen.
 
Laatst bewerkt:
Nou, reken daar maar niet op. Als het moet, bijt ze harder dan een pitbull op anabolen.

In dat geval laten we dr inslapen :9

Maar goed: Sport1 heeft inderdaad aan het begin van het seizoen verkondigd dat het zowel alle trainingen als races LIVE zou gaan uitzenden. Vervolgens zenden zij alleen de zaterdag en zondag uit. Wat mij betreft kom je dan je afspraak niet na.

En of de vrijdag training nou spannend of saai is dat mag een ieder voor zich zelf bepalen.

En Tet ook jij ben hier de gene met een IQ van een steunkous, want je zeurt hier ook de een na de ander af. Dus loop nou niet te oud wijven tegen Sports. Je zou bijna denken dat je fan bent van Biaggi
 
Laatst bewerkt:
Gewoon een abbo nemen op motogp.com zodat je alles kunt bekijken wat je wilt. PC-tje aansluiten op de TV en hoppa alles is te volgen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan