MotoGP Thailand: Begin van nieuw hoofdstuk in motorgek land

iBr@ToR

Aan het typen...
19 apr 2004
4.869
808
Hey, een nieuwe Grandprix op de kalender, leuk!

tijdschema-motogp-grand-prix-v-1.jpg
 
Pfoeh, Jorge schrijft even een GP18 af en ik denk zichzelf ook voor de rest van het weekend. Nare crash..
 
Wat daar nou weer gebeurde?!
Leek zn schuine aan rem ding te gaan doen.. maar ging ineens wel erg schuin
 
Lorenzo rijdt niet ivm polsblessure.

Oorzaak van zijn crash zou wel eens de versnellingsbak kunnen zijn schijnt het.

Doyw1rqW4AAPfCZ
 
Geen reacties hier na de Q? Ligt misschien aan de tijd hoewel ik het perfect vind.

Grote verrassing zijn de fabrieksteam Yamaha’s, gewoon even op p2 en p4 gezet. Hopelijk hebben ze de racepace morgen. Dan krijgen we toch nog wat gevechten voorin ondanks het missen van JL.
 
Bijzonder dat nog niet eerder pole gepakt is via Q1 - Marc is toch wel eens vaker vanwege een crash door de eerste kwalificatie heen gereden. En net als Yamaha zelf sta ik ook te kijken van hun grid posities. Ik hoop dat Rossi en Vinales hun banden het vol kunnen houden in de race.
 
Good morning! De koffie loopt, we zijn er klaar voor! Ik vind Thailand een mooi circuit hebben, hopelijk leidt het tot spannende races!
 
En spannend was het in de Moto3! Wat een fantastische race! Zo balen voor Bezzecchi en Martin komt er goed weg zeg. Nu 26 punten voorsprong!

Jammer van de Japanners en goede prestaties van Chantra als wildcard en van Perez! Mooie race!
 
Terug
Bovenaan Onderaan