MotoGP Thailand: Begin van nieuw hoofdstuk in motorgek land

Ja
Marini was super sterk op het laatst
En voor bo🎊🎂
Met Bagnaia, Mir en Oliveira (en Quartararo) die doorgroeien zou je denken dat het Moto2 kampioenschap volgend jaar gaat tussen Marini en Binder. Ik geloof niet dat mannen als Di Giannantonio, Martin of Bezzecchi direct in staat zijn om mee te vechten om het kampioenschap.
 
Met Bagnaia, Mir en Oliveira (en Quartararo) die doorgroeien zou je denken dat het Moto2 kampioenschap volgend jaar gaat tussen Marini en Binder. Ik geloof niet dat mannen als Di Giannantonio, Martin of Bezzecchi direct in staat zijn om mee te vechten om het kampioenschap.
Nee dat denk ik ook niet.
Maar verwacht wel dat Digiannatonio
Heel goed op die machine past.
 
Met Bagnaia, Mir en Oliveira (en Quartararo) die doorgroeien zou je denken dat het Moto2 kampioenschap volgend jaar gaat tussen Marini en Binder. Ik geloof niet dat mannen als Di Giannantonio, Martin of Bezzecchi direct in staat zijn om mee te vechten om het kampioenschap.
Wel wat voorbarig nog met de overstap naar een compleet andere machine. Mannen als Marquez en Balda kunnen ook zomaar meedoen. Marini liet tot dit jaar ook nog niet zo veel zien.
 
Mooie races, die Bagnaia heeft gewoon geen zwakke punten. Hij kan knokken om een plekje als het moet of gewoon wegrijden, is goed in banden sparen en crasht ook haast nooit. Denk dat Miller het heel moeilijk met hem gaat krijgen.
Hopen dat Yamaha dit niveau kan vasthouden, dan komen er nog een paar mooie races bij :9~
 
Briljante race van Marquez,hij is echt the greatest ever :}
Mooi gevulde tribunes in Thailand,een aanwinst voor de MotoGP kalender.
 
Mooie races. Leuk gevecht in de Moto2 tussen KTM en VR46. Bagnaia wel kampioensmateriaal en een aanwinst voor de MotoGP volgend jaar, evenals Oliveira.
Moto3 was het jammer dat Bezzechi eraf werd gereden voor het kampioenschap.
Heeft Yamaha het lek nu boven?
 
Mooie races. Leuk gevecht in de Moto2 tussen KTM en VR46. Bagnaia wel kampioensmateriaal en een aanwinst voor de MotoGP volgend jaar, evenals Oliveira.
Moto3 was het jammer dat Bezzechi eraf werd gereden voor het kampioenschap.
Heeft Yamaha het lek nu boven?
Yep,ze hebben de gaskabels gesmeerd.
 
Briljante race van Marquez,hij is echt the greatest ever :}
Mooi gevulde tribunes in Thailand,een aanwinst voor de MotoGP kalender.
Hij voert inderdaad drie lijsten aan :+ het WK, het aantal blokpasses en de lijst met de meeste crashes.

Het was een mooie race inderdaad :} hopelijk volgend jaar ook wat meer spanning om het kampioenschap.
Yamaha weer wat competitiever, Ducati in ieder geval, Suzuki komt er aan en Honda zelf in tweevoud. :9

En voor KTM/Zarco blijven we aan god bidden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan