MotoGP: TT Assen

Wie gaat er winnen?

  • Rossi

    Stemmen: 49 50,5%
  • Pedrosa

    Stemmen: 7 7,2%
  • Stoner

    Stemmen: 27 27,8%
  • Lorenzo

    Stemmen: 1 1,0%
  • Edwards

    Stemmen: 3 3,1%
  • Dovizioso

    Stemmen: 1 1,0%
  • Hayden

    Stemmen: 2 2,1%
  • Toseland

    Stemmen: 3 3,1%
  • Hopkins

    Stemmen: 2 2,1%
  • Spies :+

    Stemmen: 2 2,1%

  • Totaal aantal stemmers
    97
dit staat vandaag te lezen op racesport.nl.


MotoGP
Valentino Rossi maakte in Assen een kostbaar foutje toen hij in de eerste ronde van de race onderuit ging en daarbij Randy de Puniet in zijn val mee nam. De Italiaan reed daarna met een verfomfaaide Yamaha een fraaie inhaalrace maar kwam daarbij niet verder dan de vijfde plaats en de daarbij horende vijf punten waren zijn deel. Dani Pedrosa, zijn concurrent in de strijd voor de wereldtitel, pakte er met een tweede plaats echter twintig en is met vier punten voorsprong de nieuwe klassementsleider.


ik dacht toch dat rossi 11de was en daarmee 5 punten heeft gehaald?
of ben ik nou helemaal................??????????
 
dit staat vandaag te lezen op racesport.nl.


MotoGP
Valentino Rossi maakte in Assen een kostbaar foutje toen hij in de eerste ronde van de race onderuit ging en daarbij Randy de Puniet in zijn val mee nam. De Italiaan reed daarna met een verfomfaaide Yamaha een fraaie inhaalrace maar kwam daarbij niet verder dan de vijfde plaats en de daarbij horende vijf punten waren zijn deel. Dani Pedrosa, zijn concurrent in de strijd voor de wereldtitel, pakte er met een tweede plaats echter twintig en is met vier punten voorsprong de nieuwe klassementsleider.


ik dacht toch dat rossi 11de was en daarmee 5 punten heeft gehaald?
of ben ik nou helemaal................??????????

denk foutje in dat stukje, een 5e plaats klopt niet, maar 5 punten wel
 
Terug
Bovenaan Onderaan