MotoGP: TT Assen

Wie gaat er winnen?

  • Rossi

    Stemmen: 49 50,5%
  • Pedrosa

    Stemmen: 7 7,2%
  • Stoner

    Stemmen: 27 27,8%
  • Lorenzo

    Stemmen: 1 1,0%
  • Edwards

    Stemmen: 3 3,1%
  • Dovizioso

    Stemmen: 1 1,0%
  • Hayden

    Stemmen: 2 2,1%
  • Toseland

    Stemmen: 3 3,1%
  • Hopkins

    Stemmen: 2 2,1%
  • Spies :+

    Stemmen: 2 2,1%

  • Totaal aantal stemmers
    97
Ik zal het boek "The Secret" nog eens lezen.......Maar voor dit jaar heb je helemaal gelijk. Had in Brands Hatch als afscheid genomen van James, daarna bij het feest van Ten Kate....dat jong komt gewoon nooit van mij af zo! ;) Tot volgend jaar dan maar weer!

Zijn er nog meer mensen die foto's hebben............van foto's kan je er nooit genoeg hebben!


Ik heb er nog 92 maar het is zoveel werk om ze hier te krijgen.
 
Assen2-2.jpg


Deze Britten liepen zo de hele dag rond met een James Toseland vlag.
Elke pers fotograaf die langs reed stopte om een foto van ze te maken :+
 
Gisteren dat RTL7 filmpje van Rossi zn schakel pookie gezien. Er zat helemaal geen dwarsvoetje mee op alleen een scherp stukje. Dat is niet prettig als je zo moet schakelen, petje af Rossi.
 
ik geef je helemaal gelijk Rossi is God Rossi is Jezus! toen maria Zwanger was dacht onze lieve heer maar aan 1 ding en dat was Rossi!

Er zal nooit en te nimmer een ander zijn dan deze ware...

u die anders gelooft zal gestraft moeten worden!

:W
_O- Voor Rossi was dit een ideale race, hij komt graag van achteren.

Stoner was te sterk voor de rest zaterdag, die heeft de race op het gemak naar huis gebracht. Jammer van de actie van Rossi, daarmee benadeelde hij Edwards die anders voor een tweede plek had kunnen strijden. Lullig voor Hayden, je hoopt eerder dat Pedrosa zoiets overkomt.
 
Moet je dit zien zo heeft Rossi de race uitgereden en er nog 2 ingehaald na een crash:

full
 
Moet je dit zien zo heeft Rossi de race uitgereden en er nog 2 ingehaald na een crash:

[afbeelding]

Vandaar dat ik hem soms hoorde moeilijk op schakelen.
Toch netjes gedaan, denk dat de meesten de motor in het grind hadden laten liggen na gezien te hebben dat hun schakkelpooki weg was.
 
Toch netjes gedaan, denk dat de meesten de motor in het grind hadden laten liggen na gezien te hebben dat hun schakkelpooki weg was.

Met 14 rijders in de baan? ik denk dat iedereen hem opgepakt had al was het maar om hem in 3 versnelling uit te rijden op 4 ronden achterstand.Die punten laat niemand liggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan