MotoGP Turkije - Gibernau

GyZmo

MF'er
20 aug 2004
37
0
Hey man... wat was dat met Gibernau??

Reed ie mooi een halve race aan kop, zakt ie nadien terug naar een van de laatste posities... -O-

Hij is niet mijn favoriet, maar er is wel degelijk iets aan het handje met Gib en/of zijn fiets... |(

ben benieuwd of iemand iets meer weet...
 
Misschien te veel gevraagd van z'n banden?
Het was zeker jammer dat hij zo ver terug viel.
 
Ik zat ook al vreemd te kijken.
Maar ook Capi moest wat toegeven, net als Vermeulen.
Maar 't verval van Sete was wel veel ja.
 
Sete had een probleem met zijn achterband. Vanaf de vierde ronde begon het spul aan de achterkant te trillen en dat werd steeds erger. Jammer voor hem. Qua rijden kan hij volgens mij absoluut met de snelsten mee.
 
John Hopkins moest zelfs de pits in om een nieuwe achterband te halen. Gibernau zal wel het zelfde probleem hebben gehad.
 
Idd bandenprobleem. Geweldig van Hopkins dat ie , in plaats van rustiger aan te doen , gewoon voorin blijft rijden totdat zn banden helemaal aan gort zijn.

Toch ff laten zien waartoe die in staat is !

Klasse !



:} :} :} :}
 
Idd bandenprobleem. Geweldig van Hopkins dat ie , in plaats van rustiger aan te doen , gewoon voorin blijft rijden totdat zn banden helemaal aan gort zijn.

Toch ff laten zien waartoe die in staat is !

Klasse !



:} :} :} :}

Dat het hopkins niet ontbreekt aan talent is al jaren bekend. :W
 
Ik wil het plezier niet bederfen, maar het is best mogelijk dat Hopkins z'n banden volledig aan gort heeft gereden. Normaal gesproken zit hij niet zo ver voorin. Z'n achteruitgang in rondetijden en z'n pitsstop (waarbij z'n banden werden vervangen) zeggen mij in eerste instantie genoeg. Jammer, maar Chris is er zuiniger/ proffesioneler mee omgegaan.
 
Is toch een bekend verhaal met Bridgestones, zowel in de MotoGP al F1 gaan die banden niet lang genoeg mee. Geldt overigens ook voor hun straatbanden :X
 
Idd bandenprobleem. Geweldig van Hopkins dat ie , in plaats van rustiger aan te doen , gewoon voorin blijft rijden totdat zn banden helemaal aan gort zijn.

Toch ff laten zien waartoe die in staat is !

Klasse !



:} :} :} :}

full
 
Hey man... wat was dat met Gibernau??

Reed ie mooi een halve race aan kop, zakt ie nadien terug naar een van de laatste posities... -O-

Hij is niet mijn favoriet, maar er is wel degelijk iets aan het handje met Gib en/of zijn fiets... |(

ben benieuwd of iemand iets meer weet...
ik vind het niet jammer van gibernau.
ik vind het triest voor capirex.
het licht trouwens aan de banden.
 
Ik wil het plezier niet bederfen, maar het is best mogelijk dat Hopkins z'n banden volledig aan gort heeft gereden. Normaal gesproken zit hij niet zo ver voorin. Z'n achteruitgang in rondetijden en z'n pitsstop (waarbij z'n banden werden vervangen) zeggen mij in eerste instantie genoeg. Jammer, maar Chris is er zuiniger/ proffesioneler mee omgegaan.

En heeft toch zeker net zoveel talent als Hopkins.

soms moet je, je ego ff omzetten in denken, niet op een fiets die gewoon niet goed genoeg is om in de top mee te rijden helemaal aan gord rijden en je talent laten zien, maar gewoon jezelf een paar plaatsen terug laten zakken voor een goed resultaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan