MotoGP Unlimited op Amazon Prime

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.947
4.193
De Betuwe
Zijn er al MF'ers die de nieuwe MotoGP Unlimited serie op Amazon Prime hebben gekeken?

Ik las op Twitter veel klachten over de taal. Bleek dat alleen de nagesynchroniseerde variant beschikbaar was en die is echt verschrikkelijk om te kijken.
Amazon zou dat al gefixt moeten hebben, nu is de audio ook in de originele staat in te stellen (coureurs praten in hun eigen taal).
 
Zijn er al MF'ers die de nieuwe MotoGP Unlimited serie op Amazon Prime hebben gekeken?

Ik las op Twitter veel klachten over de taal. Bleek dat alleen de nagesynchroniseerde variant beschikbaar was en die is echt verschrikkelijk om te kijken.
Amazon zou dat al gefixt moeten hebben, nu is de audio ook in de originele staat in te stellen (coureurs praten in hun eigen taal).
ja ik heb hem maandag in zijn geheel gekeken. Erg leuk. Veel "backstage" beelden en momenten. zeer de moeite waard.
 
De Twitterklacht gold volgens mij vooral voor de UK/US versie; hier geen last gehad van dubbing. Ik heb de eerste drie afleveringen gekeken. Vind het min of meer vergelijkbaar met de vele Red Bull series achter de schermen, zoals Dovi Undaunted. Vermakelijk, that's about it. Als je een beeld wil krijgen van hoe de coureurs zijn als de helmen af gaan, is het wel echt een aanrader!
 
Heb de eerste 4 afleveringen gezien. Heel leuk om het ook eens backstage te zien.
Een kijkje in zowel de diverse teams als privélevens van de coureurs!
 
Ik ben pas halverwege met kijken, maar MotoGP Unlimited is echt een aanrader om te kijken. Het is zoveel beter dan de F1 Netflix Drive to Survive series.
Dat men met name in hun eigen taal spreekt vind ik persoonlijk alleen maar beter omdat de emoties zo veel beter tot z'n recht komen dan wanneer je over je woorden moet nadenken. Laten we de nasynchronisatie maar vooral niet doen, dat is altijd tenenkrommend.
 
Waanzinnig vet !
Vooral omdat het net na de drive to survive serie uitkwam was dat heel makkelijk vergelijken, de Motogp serie lijkt een stuk realistischer en geeft meer inkijk op de prive situatie van de rijders.

Wat mij betreft word dit de standaard de komende seizoenen, net als de UNseen reeks na elke wedstrijd
 
Ben nu net bij aflevering 5 en het is top tot nu toe. Ik begrijp dat ze dit seizoen ook weer filmen voor seizoen 2 van MotoGP Unlimited.

Dan hoop ik wel dat ze iets meer rijders gaan volgen en nog net iets meer in beeld brengen van wat er buiten het circuit speelt tegenover het race weekend.
 
Heel gaaf. Ben er bijna door maar geeft een hele gave kijk op de rijders en teams.

Stukje over Aleix met de kids vind ik echt mooi. Ben sowieso wel beetje Aleix fan. Maar ook bijv. de impact van de dood van Dupasquier op de rijders, en het feit dat ze eigenlijk allemaal zeggen dat er niet geracet had mogen worden. Of iig niet op de grid een minuut stilte.

Van Vinales moest ik al weinig hebben, maar dat is wel tot onder het nulpunt gedaald nu. Wat een lastig karakter heeft die vent.

Benieuwd naar wat de laatste paar aflevering gaan brengen!
 
Ik vind het eigenlijk minder dan D2S,wel leuk kijkvoer maar het oogt een beetje als los zand.
Ben pas op de helft dus wellicht gaat het beter worden maar voor nu wint D2S wat mij betreft.
 
Heel gave serie met mooie kijk achter de schermen. Niet gedramatiseerd of in scene gezet met knip en plakwerk.
De rijders communiceren in hun moedertaal wat het geheel oprechter maakt aangezioen veel rijders de Engelse taal niet 100% machtig zijn (me pussy werrie hard).
Alle teams en rijders komen aan bod, het verhaal Vinales/Yamaha erg boeiend, met name de onzekerheid van Vinales, dachte altijd dat het een klootzakje was maar daar kijk ik nu anders tegenaan.

Ik heb de tegenhanger (inpisratie achter deze serie) Drive to Survive ook gezien, maar ben bij deel 4 afgehaakt na de 2e aflevering.
MotoGP Unlimited is geen serie voor het nieuwe publiek, maar vooral voor de liefhebbers en kenners (zoals wij ;-) )
 
Ik ben dan wel weer nieuw publiek, was toch wel een mooie serie en fijn binnenkomen voor mijn eerste seizoen MotoGP wat ik nu volg. Zeker een aanrader wie nog twijfelt.
 
Ik vind het eigenlijk minder dan D2S,wel leuk kijkvoer maar het oogt een beetje als los zand.
Ben pas op de helft dus wellicht gaat het beter worden maar voor nu wint D2S wat mij betreft.
Ik heb Unlimited nog niet gezien, maar DTS is toch complete bagger? Hoge productiewaarde, maar verder kan ik er niks positiefs over zeggen. HEt geeft een compleet vertekend beeld weer van hoe het seizoen is verlopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan