MotoGP USA-Laguna Seca (24 juli 2011)

And your winner is !!!!!!!!!!!!!

  • Lorenzo

    Stemmen: 17 17,2%
  • Spies

    Stemmen: 20 20,2%
  • Pedrosa

    Stemmen: 14 14,1%
  • Stoner

    Stemmen: 20 20,2%
  • Simoncelli

    Stemmen: 10 10,1%
  • Dovizioso

    Stemmen: 0 0,0%
  • Rossi

    Stemmen: 15 15,2%
  • Hayden

    Stemmen: 1 1,0%
  • Edwards

    Stemmen: 1 1,0%
  • Crutschlow

    Stemmen: 1 1,0%

  • Totaal aantal stemmers
    99
dat zeggen we over alle rijders die in de 1ste 2 jaar relatief goed presteert, een toekomstig wereldkampioen....

idd. dani had in zijn eerste 2 jaar al paar overwinningen op zijn naam staan dat kan sic niet zeggen :W :+
 
Laatst bewerkt:
ik verwacht een kopgroepje van stoner, pedrosa, spies en lorenzo.

2e groepje zal hayden zitten, die zal de baan binnenstebuiten kennen, maar verwacht niet dat hij goed zal meekomen.
 
Ben Bostrom rijdt mee op een 2de LCR Honda.

Ben Bostrom gets MotoGP chance with LCR Honda

haha leuk dat er extra rijder bij is, maar een kerel van 37 welke gewoon geen ervaring heeft 800cc motogp motoren: nja dat gaat niet werken natuurlijk :P

*O* Altijd leuk een rijder erbij :Y Verwacht idd maar geen wonderen maar het zou zomaar kunnen dat hij misschien geen hekkensluiten hoeft te zijn. Als iemand zich comfortabel voelt op de machine.....

 
Laatst bewerkt:
Ben Fokking Bostrom :}

De held van Laguna Seca op zijn zwarte 998, die gozer liet zien hoe je de Corkscrew moet nemen 8-)
 
Ey,2 keer is wel genoeg he.

Fijn topicje is dit,de topicdirectie geeft netjes aan wanneer er nieuwe informatie beschikbaar is :}

Racetopics?ik stem op Gerrit *O*


Mooi, hoef ik het niet meer te doen......................
Werd toch niet echt gewardeerd




;)
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Vreemd...de Poll zei toen toch echt iets anders.............Die ben ik idd niet vergeten 0 mensen die het leuk vonden.....auw.

tja.jpg




Maar komt goed Gerrit ;)
 
Gaat weer een mooie race worden! Zoals altijd op LS eigenlijk wel.

Mooi dat LCR met een tweede rijder gaat rijden in de vorm van BB met de wildcard.
Mooi om Bostrom eens in de MotoGP te zien in de nadagen van zijn carriere en voor Toni misschien een extra push 'om de banden dit keer wel warm te krijgen'' .
Toch tip ik Stoner voor de overwinning, gezien zijn rijstijl welke goed bij het circuit past.

Ben ook benieuwd of we Dani weer voor in het veld terug zullen vinden. Sachsenring is echt zijn baantje dus is nog geen garantie dat het nu weer zo zal gaan. LS is een baan waar je ook heel hard moet werken...daar kunnen de meer potige jongens wel eens in het voordeel zijn tegenover de kleinere collega's.
 
ik heb vandaag weer gegeken naar Motogp - laguna seca 2008. Het blijft een mooie race. :Y
Viel me vandaag op hoe onervaren Stoner vergeleken met Rossi toendertijd reed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan