MotoGP Valencia

Ga jij vanuit een reisorganisatie, of ga je met eigen vervoer erheen?
Want bijvoorbeeld via Sporttravel, 789 euro voor dat weekend is best een dure grap :o
 
Laatst bewerkt:
Ik was er vorig jaar.
Was erg fijn weekend! (Ondanks de valpartij van Valentino...)

Vergeet vooral ook niet even langs te gaan in Cheste. Een beetje hollandse politieagent zou daar een acute hartverzakking krijgen van de motor-chaos :} .

Zie hier mijn filmpje met een impressie van het weekend.
Inclusief Cheste, let op R1 stuntman @4.12.
Kun je 'Sportsphotography' ook nog even in actie zien (@1.13) ;)

 
Laatst bewerkt:
Ik was er vorig jaar.
Was erg fijn weekend! (Ondanks de valpartij van Valentino...)

Vergeet vooral ook niet even langs te gaan in Cheste. Een beetje hollandse politieagent zou daar een acute hartverzakking krijgen van de motor-chaos :} .

Zie hier mijn filmpje met een impressie van het weekend.
Inclusief Cheste, let op R1 stuntman @4.12.
Kun je 'Sportsphotography' ook nog even in actie zien (@1.13) ;)



Haha, dat was mooi daar.
De tering leuk circuit en lekker veel te zien.
Het materiaal is overigens wel verandert Martin dus wellicht volgend jaar weer naar een GP waar jullie naar toe gaan kan je een nieuw filmpje maken :9
 
Nou ja, dat probeerde ik dit jaar ook (Misano), maar als jij zo nodig op de wedstrijddag in je hotel moet blijven zitten.... ;)
 
Nou ja, dat probeerde ik dit jaar ook (Misano), maar als jij zo nodig op de wedstrijddag in je hotel moet blijven zitten.... ;)


Haha, niet alleen de wedstrijddag _O-
Ik kleurde al mooi richting het Ducati rode kleurtje na de eerste dag en toen had ik het eigenlijk al wel gezien.
Het was heerlijk vertoeven op het terras vlak voor het hotel, mooie breedbeeld tv en Italiaans commentaar.
Moest jij overigens ook dat pokkestuk lopen naar het circuit?
 
Ja, was vreselijk eind lopen, vooral terug want toen waren we de weg kwijt.
Heb toch wel erg genoten van Misano.

Maar laten we het nu maar weer over Valencia hebben....
 
Ik zal er ook zijn,van vrijdag in de late namiddag tot zondagavond!Zit op de north yellow tribune!
Neem mijn eigen geairbrushte helm mee in de hoop de paddock binnen te geraken en hem te laten signeren oor Valentino!!!
 
Hoop dat Stoner Rossi weer een afstraffing kan geven, net zoals in Australië. *O*

hoe noem jij dat?een "afstraffing".
do,als je van de 12 de plaats moet vertrekken denk ik niet dat je kan spreken van een afstaffing.
spreek maar eerder van "geluk" dat stoner niet op de eerste startrij stond samen met rossi.
dan had ik het wel nog eens willen zien.
 
Ik was er vorig jaar.
Was erg fijn weekend! (Ondanks de valpartij van Valentino...)

Vergeet vooral ook niet even langs te gaan in Cheste. Een beetje hollandse politieagent zou daar een acute hartverzakking krijgen van de motor-chaos :} .

Zie hier mijn filmpje met een impressie van het weekend.
Inclusief Cheste, let op R1 stuntman @4.12.
Kun je 'Sportsphotography' ook nog even in actie zien (@1.13) ;)


Cheste is echt wel de max !
Al 4 jaar na elkaar gaan we, en echt altijd sfeer tot en met :Y
Juist zondagavond is het al wat kalmer, maar vrijdag en zaterdag *O*

Wij gaan nu met 5 en vertrekken van woensdagmiddag tot maandagavond :P
Het zal weer SUPER worden :)
 
hoe noem jij dat?een "afstraffing".
do,als je van de 12 de plaats moet vertrekken denk ik niet dat je kan spreken van een afstaffing.
spreek maar eerder van "geluk" dat stoner niet op de eerste startrij stond samen met rossi.
dan had ik het wel nog eens willen zien.
Niet doen, hij heeft altijd van die ondoordachte provocerende uitspraken (kickt ie op).
 
Hoop dat Stoner Rossi weer een afstraffing kan geven, net zoals in Australië. *O*

Wat Rossi vroeger wekelijks aan Max gaf waren afstraffingen ;)

Nu hebben we daar Bayliss, Haga, Kiyonari en consorten voor :+
 
Laatst bewerkt:
Marco niet de aandacht op MAX verleggen daar gaat dit topic helemaal niet over, en afstraffing is inderdaad niet het juiste woord.
En je zag het deze gp ook weer buiten Hayden dan er is niemand die een aanval op de beide koplopers kan doen.
Maar er komen nog een paar gp's en wie weet gaat iemand ineens heel hard rijden,we wachten maar af.
 
Moeilijk he, om te accepteren dat er ook mensen zijn die geen fan zijn van Rossi. Moet je de commentaren eens lezen, echt niet normaal.
 
Moeilijk he, om te accepteren dat er ook mensen zijn die geen fan zijn van Rossi. Moet je de commentaren eens lezen, echt niet normaal.

En het is ook moeilijk om een zichzelf geprofileerde MotoGP fan te moeten horen die Valencia te veel geld vind kosten.
Als jij een nieuwe motor onder je reet kan aanschaffen dan kan je Valencia ook betalen!
Offuh ben je bevriend met Leen wat betreft de aanschaf van je motor?
Maar ik hoor het al het leukste circuit met een mooie sfeer is denk ik beter af met het ontbreken van beroepspessimist Tet.
 
Moeilijk he, om te accepteren dat er ook mensen zijn die geen fan zijn van Rossi. Moet je de commentaren eens lezen, echt niet normaal.


een zin voor u:jij bent echt een achterlijken.
dit was echt de laatste keer dat ik op u reageer.

tip voor de medeforumers

NIET MEER OP DEZE LOZER REAGEREN.DAN STOPT HIJ WEL VANZELF
 
Moeilijk he, om te accepteren dat er ook mensen zijn die geen fan zijn van Rossi. Moet je de commentaren eens lezen, echt niet normaal.

Je begint zelf met het plaatsen van een volkomen zinloos bericht. Stoner heeft terecht gewonnen in Australië maar een afstraffing was het absoluut niet. Als daarop gereageerd word ga je zielig doen, wat voor reacties verwacht je dan??

Ben geen Rossi fan maar door jou begin ik wel te twijfelen... Rossi heeft gewoon geweldig gereden in Australië!

ontopic: Ben erg benieuwd of Hayden z'n stijgende lijn kan voortzetten in Valencia, Stoner lijkt ook weer zekerder van zichzelf en Lorenzo rijd ook weer erg goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan