MotoGP van Catalunya

Hoe gaat Bo het doen!?

  • Dapper maar puntloos

    Stemmen: 15 42,9%
  • Top 15, missie geslaagd

    Stemmen: 13 37,1%
  • Top 10, heerlijke prestatie

    Stemmen: 5 14,3%
  • Top 5, dreams can come true

    Stemmen: 1 2,9%
  • Bad Bo for Podium! *O*

    Stemmen: 1 2,9%

  • Totaal aantal stemmers
    35
Maar wat is jouw punt?

Pol Espargaro is representatief voor het gehele veld en spreekt daar de algemene mening uit?


Pol Espargaro zijn mening is leidend?

Maak mij eens wijzer, want het ontgaat mij.
 
Laatst bewerkt:
Maar wat is jouw punt?

Pol Espargaro is representatief voor het gehele veld en spreekt daar de algemene mening uit?


Pol Espargaro zijn mening is leidend?

Maak mij eens wijzer.

Er lijken hier mensen te zijn die van mening zijn dat Ianone een kamikaze-actie uitvoerde dan wel veel te laat remde en/of een variatie daarop.

Volgens Pol, die er direct achter reed, was hiervan geen sprake.

Volgens Pol remde Ianone op hetzelfde punt als de andere ronden.

Het was Lorenzo die juist langer doorremde en daarna alsnog instuurde.

De observatie van een GP-rijder die er direct achter reed lijkt mij van groter gewicht dan de meningen die hier vanaf de bank gevormd worden.

Het lijkt daarmee dus aannemelijker dat Ianone weliswaar een een fout maakte, maar slechts een kleine fout met grote gevolgen, dan dat hij een kamikaze-actie uitvoerde.
 
Ik denk dat vanaf media er 10x beter te beoordelen is dan wanneer je er achter rijdt.
 
Ik denk dat vanaf media er 10x beter te beoordelen is dan wanneer je er achter rijdt.

Echt waar ja? Jij denkt dat jij vanaf je bank 10x beter kunt beoordelen hoe hard Ianone eraan kwam, waar hij begon met remmen en hoe hard hij remde, gebaseerd op de (relatief) close up beelden die jij te zien krijgt, dan een ervaren GP-rijder die achter hem reed?

Dear oh dear...
 
Moet Bradl alvast oefenen op Assen?
full
 
Misschien file op de A27......

Als je van Groningen naar Barcelona gaat kom je helemaal niet over de A27 en Antwerpen. Dan ga je na Zwolle richting Arnhem en dan verder via Nijmegen, Maastricht en Luxemburg. (en op de terug weg hetzelfde maar dan dus andersom natuurlijk) Het maakt mij verder niet uit hoor, wat mij betreft rijdt iemand via Denemarken naar Barcelona als ie dat wil. Maar logisch is het allemaal niet.
 
Laatst bewerkt:
Echt waar ja? Jij denkt dat jij vanaf je bank 10x beter kunt beoordelen hoe hard Ianone eraan kwam, waar hij begon met remmen en hoe hard hij remde, gebaseerd op de (relatief) close up beelden die jij te zien krijgt, dan een ervaren GP-rijder die achter hem reed?

Dear oh dear...

Ik heb bewust media neergezet. Dat is dus wat breeder dan jouw tv scherm en enkel videobeelden.

Verder pas ik voor jouw volgende welles \ nietes discussie. :)
 
Ik heb bewust media neergezet. Dat is dus wat breeder dan jouw tv scherm en enkel videobeelden.

Verder pas ik voor jouw volgende welles \ nietes discussie. :)


Danoontje heeft een foutje gemaakt hij had A afstand moeten houden :+ plus B het hoort het ook bij het racen ;)

Altijd triest om door een ander onderuit gehaald te worden diegene is ook altijd fout hij/zij heeft het overzicht !!
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij snappen jullie mijn punt niet helemaal, en ik heb al helemaal niet beweert dat ik er meer vanaf weet dan welke GP rijder dan ook..
_O- `
Heb ik net AI verteld dat jij hem een cursus hard remmen en sturen ging geven...Hij zal teleurgesteld zijn en Lorenzo ook!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan