MotoGP van Catalunya

Hoe gaat Bo het doen!?

  • Dapper maar puntloos

    Stemmen: 15 42,9%
  • Top 15, missie geslaagd

    Stemmen: 13 37,1%
  • Top 10, heerlijke prestatie

    Stemmen: 5 14,3%
  • Top 5, dreams can come true

    Stemmen: 1 2,9%
  • Bad Bo for Podium! *O*

    Stemmen: 1 2,9%

  • Totaal aantal stemmers
    35
Oke laatste bocht is ook na start/finish .. :+ , gekheid maar die tribune in eerste bocht/knik is wel een gave plek (heb er ook vaak gezeten) vooral waar ik 2 jaar achterheen heb gezeten ...gezien zittend de 2 stoelen rechts bovenin was waanzinnig overzicht en konden 3 dagen onze parasol laten zitten want is toch genummerd en men vond het geen probleem en hij werd ook niet gepikt.
Achter die tribune ook (zeer goed onderhoeden ...kunnen ze wat van eren is Assen ...let maat op) toilet gebouwen en een koek en zoepietent met lekkere stokbroden tegen aardige prijzen ....en je zit binnen 5 min. in je auto ...of als je met de trein gaat dan zit je binnen een minuut op het perron.
Veel plezier en je zal zien dat ik niet overdrijf .....en je moet niet last hebben van zeeziekte want bij Spaans succes gaat die tribune behoorlijk tekeer ,....dus als Rossi fan kan je beter naar de "Europe car Curva" gaan nml. Tribune C daar is het helemaal geel ,...de laatste bochtencombi voor start/finish .

Enjoy !!!! :] :]


Mooi wervend tekstje, krijg ook zin!
 
Misschien heeft Gerrit wel heel veel centen. Daar heeft geen enkele vrouw moeite mee. :o
 
Laatst bewerkt:
Land inwaarts of richting Llorret.
richting Loret, hij woont net voorbij L Escala. En ik ben er ook al vaker geweest dus weet dat de Spanjaarden het goed doen maar het beste eet je net buiten de poort ;) lekkere Pinchos :9~
En geloof me,.....Vale gaat m winnen want ik ben er om hem aan te moedigen *O* *O* *O*
En zoals ik al zei, ik heb een geel shirtje dus dat ziet hij wel :+
 
richting Loret, hij woont net voorbij L Escala. En ik ben er ook al vaker geweest dus weet dat de Spanjaarden het goed doen maar het beste eet je net buiten de poort ;) lekkere Pinchos :9~
En geloof me,.....Vale gaat m winnen want ik ben er om hem aan te moedigen *O* *O* *O*
En zoals ik al zei, ik heb een geel shirtje dus dat ziet hij wel :+

_O- :+

In de buurt van Escala heeft een maat van mij een enduro vakantie spul MD adventure en na de GP gaan we een dag rijden met o.a. iemand van het YFR team ......lachen wordt dat en daarna naar de kloten .
 
Bo lekker begonnen, 13e tijd.

Barbera begon niet zo lekker, onderuit in de outlap in bocht 2 :X
 
Niet best dit '( '(
Rip
Luis Salom overleden na zware crash in Moto2
Door: Casper Bekking, Redacteur
2016-06-03
De Spaanse Moto2-rijder Luis Salom is bij een zware crash in de tweede vrije training op het Circuit de Catalunya om het leven gekomen, zo heeft de organisatie bevestigd.

Salom kwam halverwege de sessie zwaar ten val in bocht 12. Twee medische assistentievoertuigen en twee ambulances waren snel ter plaatse om de 24-jarige rijder te behandelen. Ook de helikopter werd ingeschakeld. Vanwege de ernst van de verwondingen besloten de artsen om de rijder per ambulance naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis te vervoeren. Daar aangekomen werd Salom direct geopereerd maar ondanks verwoede pogingen van de doktoren, overleed de rijder om 16.55u.

De Spanjaard maakte op Jerez in 2009 zijn debuut in het wereldkampioenschap 125cc. In 25 Moto3-races stond hij op het podium, waarvan 9 als winnaar. In 2012 eindigde Salom in dat kampioenschap als tweede in de eindstand, om een jaar later na een hevige strijd met Maverick Viñales en Alex Rins het seizoen als derde af te sluiten.

In de Moto2 haalde hij driemaal het podium, waaronder tijdens de seizoensopener in Qatar in 2016.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan