Motogp van Japan

Wie wint de gp van Japan

  • Rossi

    Stemmen: 44 62,9%
  • Stoner

    Stemmen: 8 11,4%
  • Lorenzo

    Stemmen: 2 2,9%
  • Hayden

    Stemmen: 2 2,9%
  • Pedrosa

    Stemmen: 4 5,7%
  • Dovizioso

    Stemmen: 2 2,9%
  • Elias

    Stemmen: 2 2,9%
  • Hopkins

    Stemmen: 0 0,0%
  • Edwards

    Stemmen: 0 0,0%
  • Capirossi

    Stemmen: 6 8,6%

  • Totaal aantal stemmers
    70
Mooie races alleen erg jammer van de vele uitvallers in de 125cc.
Met name Bradley Smith lijkt het pechduiveltje van Pasini te hebben overgenomen incl de motor.
De 250 was dit keer matig en de MotoGP had mooie gevechten we hebben een rechtstreeks duel tussen Stoner en Rossi kunnen zien en Stoner bleef er dit keer op zitten.
Enig minpuntje van het circuit is bocht 11 waar iedereen rechtdoor schoot in de MotoGP wel heel erg veel ( Vermeulen, Elias,Melandri en nog een paar lui )
 
Mooie races alleen erg jammer van de vele uitvallers in de 125cc.
Met name Bradley Smith lijkt het pechduiveltje van Pasini te hebben overgenomen incl de motor.
De 250 was dit keer matig en de MotoGP had mooie gevechten we hebben een rechtstreeks duel tussen Stoner en Rossi kunnen zien en Stoner bleef er dit keer op zitten.
Enig minpuntje van het circuit is bocht 11 waar iedereen rechtdoor schoot in de MotoGP wel heel erg veel ( Vermeulen, Elias,Melandri en nog een paar lui )
Weinig aan toe te voegen eigenlijk. :^
 
:} :} :} :} :} :} :} :} ROSSI :} :} :} :} :} :} :} :}
Mooie race hoor boner in een goed duel weer verslagen door de meester
gelukkig liep de actie van lolie renzo goed af Maar dat is racen.
Wel netjes van stoner z,n handje voor de inhaal bij dani .
Of was dat om z,n zere polsje eff te ontlasten :P
nou jah what the heck Rossi weer kampioen *O* *O*
 
Ja, maar diie actie op Pedrosa sloeg helemaal nergens op. Kansloos!

Het geeft wel zijn vechtlust aan. Ik hou er wel van, een beetje actie.

Overigens doet Rossi zulke dingen ook, maar die is nog brutaler en propt hem er zo tussen. Het maakt het racen wel leuker om naar te kijken.
 
Rossi :} :}
Jammer dat het niet een gevecht werd met 4 man.
Bautista had wat pech met de achterblijvers, hoewel het evengoed moeilijk was geweest om Simoncelli nog voorbij te komen ;)
Wat mij wel stoorde was het grote aantal onderbrekingen voor reclame bij eurosport.
En ook op de meest spannende momenten :(
Maar goed volgend jaar moeten we toch naar een andere zender.
 
Rossi :} :}
Jammer dat het niet een gevecht werd met 4 man.
Bautista had wat pech met de achterblijvers, hoewel het evengoed moeilijk was geweest om Simoncelli nog voorbij te komen ;)
Wat mij wel stoorde was het grote aantal onderbrekingen voor reclame bij eurosport.
En ook op de meest spannende momenten :(
Maar goed volgend jaar moeten we toch naar een andere zender.
BBC2 zond het op datzelfde moment live uit met super commentaar en geen enkele onderbreking.
 
Mooie MotoGP race! Wat een pass van Stoner en het sportieve handje *O* Ook erg netjes de felicitatie na de finish en in het parc fermé :)

En wat een race van The Doctor, je rivaal in een 1 op 1 duel verslaan en zo de titel pakken. Na 2 jaar verlies toch dé manier om hem weer te pakken *O*
 
232769_._original.jpg


232803_._original.jpg


img.ashx
 
Nou wat was het spannend :Z ,pedrosa wordt ingehaald door stoner en rossi :W pedrosa,rossi haald stoner in :W stoner,alles loopt verder van elkaar weg,geen strijd of niks,da was het.
Rossi weer wereldkampioen:van Harte *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Nou wat was het spannend :Z ,pedrosa wordt ingehaald door stoner en rossi :W pedrosa,rossi haald stoner in :W stoner,alles loopt verder van elkaar weg,geen strijd of niks,da was het.
Rossi weer wereldkampioen:van Harte *O* *O*
Gedurende een paar laps flinke strijd tussen Rossi en Stoner;
Gedurende een paar laps flinke strijd tussen Pedrosa en Lorenzo;
Tweede helft van de race flinke strijd tussen Hopkins en Toseland;
Gehele race spanning of Rossi het veilig naar de eindstreep haalt.

Ik wil niet beweren dat de MotoGP spannender dan ooit is (tegenhanger SBK is veel leuker), maar helemaal zonder strijd is het nou ook weer niet. *O*
 
Gedurende een paar laps flinke strijd tussen Rossi en Stoner;
Gedurende een paar laps flinke strijd tussen Pedrosa en Lorenzo;
Tweede helft van de race flinke strijd tussen Hopkins en Toseland;
Gehele race spanning of Rossi het veilig naar de eindstreep haalt.

Ik wil niet beweren dat de MotoGP spannender dan ooit is (tegenhanger SBK is veel leuker), maar helemaal zonder strijd is het nou ook weer niet. *O*

next
 
Laatst bewerkt:
Gedurende een paar laps flinke strijd tussen Rossi en Stoner;
Gedurende een paar laps flinke strijd tussen Pedrosa en Lorenzo;
Tweede helft van de race flinke strijd tussen Hopkins en Toseland;
Gehele race spanning of Rossi het veilig naar de eindstreep haalt.

Ik wil niet beweren dat de MotoGP spannender dan ooit is (tegenhanger SBK is veel leuker), maar helemaal zonder strijd is het nou ook weer niet. *O*

zie onder
 
Laatst bewerkt:
Heb je laatst de 2e mache van vallelunga gezien?vergeleken bij die race was die van gisteren maar(weer)een storm in een glas water.
Het was erop en erover,niks geen stuivertje wisselen,maar misschien ben jij snel tevreden of ik te verwend :+ .
Idd superbike rules ieder zijn ding :Y
 
Moeilijk om mijn euforie te verwoorden.

De buren waren iig al vroeg wakker gisteren :P O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan