MotoGP van Jerez (Spanje)

Wie wint de MotoGP van Jerez

  • Valentino Rossi

    Stemmen: 26 39,4%
  • Casey Stoner

    Stemmen: 14 21,2%
  • Jorge Lorenzo

    Stemmen: 7 10,6%
  • Dani Pedrosa

    Stemmen: 9 13,6%
  • Nicky Hayden

    Stemmen: 3 4,5%
  • Marco Melandri

    Stemmen: 3 4,5%
  • James Toseland

    Stemmen: 2 3,0%
  • Colin Edwards

    Stemmen: 0 0,0%
  • John Hopkins

    Stemmen: 1 1,5%
  • Loris Capirossi

    Stemmen: 1 1,5%

  • Totaal aantal stemmers
    66

[J]ori[S]

MF veteraan
30 sep 2005
16.184
452
Met nog één week te gaan, begint op 30 maart 2008 de tweede ronde van het nu al spannende seizoen. Dan gaan de heren van de 125cc- als 250cc én niet te vergeten de MotoGP weer van start!

Na een historische seizoensopener met de nachtelijke race van Qatar, die voor veel spektakel zorgde in alle drie de klassen, is het tijd voor een race op Europees grondgebied.
De thuishaven van de strijdlustige Spanjaarden, en Jerez als favoriet circuit van vele niet-Spaanse coureurs.

Een minder land rechteind, wat hopelijk voor veel sensatie zal zorgen!

200-Jerez-map.jpg


Jerez gets ready

En voor wie van de nog de voorgaande ronde nog is rustig wilt nagenieten: Qatar
 
Laatst bewerkt:
denk dat lorenzo het hier heel goed ga doen.
hoop op rossi, maar vrees dat hij zijn beste tijd heeft gehad ;( ;(
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat melandri ons eens gaat verbazen. *O*

denk dat rossi zijn beste materiaal heeft gehad, en dat de jonge honden beter om kunnen gaan met alle electoniche snufjes. '(
 
Denk dat de mannen met Bridgestone veel beter uit de verf komen op het wat warme Jerez.
Denk dat het gaat tussen Rossi en Stoner.
Ook Pedrosa en Lorenzo zullen 100% voor het podium willen gaan en ook onderling hebben ze nog een appeltje te schillen beetje de Spaanse Rossi-Biaggi verhouding.
Met hun thuis voordeel zie ik hun ook nog wel op het hoogste eindigen maar emotie doet veel hebben we gezien.
Jammer dat Dovisiozo niet op je poll staat schat hem hoger in dan een aantal genoteerden.
Podium 1.Rossi 2. Stoner 3. Lorenzo
 
Ik voorspel Stoner, ik denk eigenlijk dat ie alle races gaat winnen dit jaar, hoe saai dat ook moge zijn

[me="Albèrt R1"]kijkt op kalender en ziet dat het nog geen 1 april is.................[/me]


Dat het maar spannend mag zijn, verreweg het belangrijkste en Rossi drukt zijn BS als eerste over de streep *O*
 
Stoner zet de wereld wederom op zijn kop. })

Het lijkt er wel op alsof niemand het onwaarschijnlijke talent van Stoner wil geloven. Iedereen blijft maar op Rossi hopen.... :o

:W
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat Dovisiozo niet op je poll staat schat hem hoger in dan een aantal genoteerden.
Probeerde er zoveel mogelijk mannen op te zetten, en ben hem vergeten. B| Soms kom je gewoon niet op een naam.... -O-
Hoe dan ook, ik verwacht zelf ook dat Dovisiozo voor een hoop spektakel zal zorgen!
 
Ik zie graag Pedrosa eens winnen. Die rijdt toch erg vaak vlak áchter de top, vraag me af of-ie niet net dat tikje harder kan om eens op het hoogste platform te eindigen. Eindigde vorig jaar toch verdorie óók boven Rossi?

En anders zie ik graag Rossi zelf winnen, of één van de rookies ofzo. Als het maar iemand anders is dan Stoner is het al gauw goed. Met name de manier waarop hij wint (met grote afstand) maakt het toch gauw een stuk minder spannend.
 
ik denk dat melandri ons eens gaat verbazen. *O*

Melandri kan inmiddels niet veel anders: Als ie nu goed rijdt verbaast ie in positive zin, als ie weer bagger rijdt verbaast ie opnieuw in negatieve zin. ;)
 
Laatst bewerkt:
IK hoop echt dat James Toseland kan winnen.
Maar dat zie ik helaas nog niet gebeuren.
Dan moet TECH 3 eerst die nieuwe updates hebben enzo, want nu is de Tech 3 nog te langzaam.
Maar ik denk dat Casey Stoner gewoon weer gaat winnen.
Maar die vreselijke mooie en snelle Duc gaat Casey gewoon weer winnen.
Ik hoop alleen wel dat de andere heren het hem nog een beetje moeilijk kunnen gaan maken zodat we nog een spannende race gaan krijgen.
 
Niet lullig bedoeld over stoner maar denk als alle techniek er afgaat dat ie weer meer naast zijn motor ligt dat er op (zie eerste jaar motogp honda) of is iedereen dat ineens vergeten omdat ie een jaartje goed rijd.
 
Niet lullig bedoeld over stoner maar denk als alle techniek er afgaat dat ie weer meer naast zijn motor ligt dat er op (zie eerste jaar motogp honda) of is iedereen dat ineens vergeten omdat ie een jaartje goed rijd.
:^, dat ben ik wel met je eens hoor. Ik begreep dat in de eerste race van de Formule 1 vijftien van de tweeëntwintig coureurs uitvielen, door het afschaffen van de traction control.
Met het oog op deze uitslagen doet Dorna er goed aan moderne techniek af te schaffen, en de heren het werk te laten doen. Níet de machines.

Helaas is dat (nog) niet aan de orde, en zullen we het dit seizoen nog steeds moeten doen met de traction control. Hetgeen kan betekenen dat Casey Stoner wederom wereldkampioen wordt. Mij best, zolang hij't maar spannend maakt. *D
 
Laatst bewerkt:
:^, dat ben ik wel met je eens hoor. Ik begreep dat in de eerste race van de Formule 1 vijftien van de tweeëntwintig coureurs uitvielen, door het afschaffen van de traction control.
Met het oog op deze uitslagen doet Dorna er goed aan moderne techniek af te schaffen, en de heren het werk te laten doen. Níet de machines.

Helaas is dat (nog) niet aan de orde, en zullen we het dit seizoen nog steeds moeten doen met de traction control. Hetgeen kan betekenen dat Casey Stoner wederom wereldkampioen wordt. Mij best, zolang hij't maar spannend maakt. *D


:^
 
Laatst bewerkt:
:^, dat ben ik wel met je eens hoor. Ik begreep dat in de eerste race van de Formule 1 vijftien van de tweeëntwintig coureurs uitvielen, door het afschaffen van de traction control.
Met het oog op deze uitslagen doet Dorna er goed aan moderne techniek af te schaffen, en de heren het werk te laten doen. Níet de machines.

Helaas is dat (nog) niet aan de orde, en zullen we het dit seizoen nog steeds moeten doen met de traction control. Hetgeen kan betekenen dat Casey Stoner wederom wereldkampioen wordt. Mij best, zolang hij't maar spannend maakt. *D

afgelopen race (gister) bleven er veel meer heel.

Stoner heeft het vertrouwen in de electronice en durft dus het maximale er uit te halen. Capi en melandri kunnen dit niet en hebben daaarom moeite het brute geweld van de ducati aan te kunnen.

Ik denk zelf dat het tussen stoner, pedrosa, lorenzo en rossi gaat. Maar durf niet te zeggen wie er gaat winnen.

Ik denk dat het er heel heet aan toe gaat tussen pedrosa en lorenzo, dan kiest stoner eiere n voor zijn geld en gaat voor de punten. Dan wordt het lorenzo.
 
Laatst bewerkt:
en wat me opvalt is dat het bijna altijd aan het einde van een wedstrijd spannend is, tegenwoordig wordt het gelijk al aan het begin beslist en dat is zo jammer.

was in Qatar niet hrelemaal het geval. Wat mij wel altijd opvalt is dat vooral Misano tot aan het einde spannend blijft.

En Assen 2006 ook tot de laatste bocht spannend.
 
Heb er ook weer zin in.... Ik denk 1. Lorenzo, 2. Rossi, 3. Pedrosa, 4. Stoner

Tenminste zoiets hoop ik dan, ook op het oog voor mijn droomcompetitie team!! ;)

En voor de mensen die denken dat Melandri ons gaat verbazen.. hij verbaast mij al een tijdje! :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan