MotoGP van Portugal (Estoril)

Winnaar MotoGP van Estoril

  • Valentino Rossi

    Stemmen: 25 56,8%
  • Dani Pedrosa

    Stemmen: 2 4,5%
  • Casey Stoner

    Stemmen: 6 13,6%
  • Jorge Lorenzo

    Stemmen: 3 6,8%
  • Andrea Dovisiozo

    Stemmen: 1 2,3%
  • James Toseland

    Stemmen: 3 6,8%
  • Loris Capirossi

    Stemmen: 0 0,0%
  • Colin Edwards

    Stemmen: 0 0,0%
  • John Hopkins

    Stemmen: 1 2,3%
  • Nicky Hayden

    Stemmen: 3 6,8%

  • Totaal aantal stemmers
    44
:^

arrogant manneke, vindt het net zo'n gibernau figuur :r

Juist niet.

Gibernau is een emotioneel mannetje. Lorenzo krijg je niet zo makkelijk klein.

Diep en diep respect voor de coureur die iedereen voorbij knalt in zijn allereerste seizoen in de motogp, laat maar zien dat je gewoon hebt! HEERLIJK!

Lorenzo is een leuke gozer.
 
Of Lorenzo een leuke gozer is weet ik niet en maakt me ook niet zoveel uit.
Hij was vandaag wel duidelijk de beste coureur .
Ook de manier en het gemak waarmee hij Rossi vloog was opvallend.
Ben benieuwd hoe verder verloopt dit seizoen.
Ik vlak Rossi nog niet uit maar vandaag was hij niet opgewassen tegen Lorenzo.
 
begin was leuk, daarna voornamelijk redelijk slaapverwekkend, de spannendste acties waren volgens mij tijdens de reclames.

Kunnen ze volgens mij ook wel mee stoppen, ik heb nu een keer opgelet, maar tijdens motorsport reclame voor nivea, shampoo, ontharingscreme en nog wat van die mannelijke dingen heeft voilgens mij ook niet echt veel zin.
 
Zo, ik heb op Lorenzo gestemd :+
Ik was voor Pedrosa, jammer dat het hem niet lukte Lorenzo nog voorbij te gaan.
Ik vond stoner de 2de helft van de race overigens erg goed rijden, hoop dat hij het vertrouwen in de ducati (terug) krijgt! Dan zullen we nog veel van hem zien :]
 
Zo is dat, MotoGP zal het niveau van spanning zoals bij de Superbikes nooit benaderen :Z

Helemaal mee eens! Superbike is gewoon spektakel :}

Als je het mij vraagt *wacht op een telefoontje van Dorna* moet er een
eenheidsband worden ingevoerd.
Bridgestone of Michelin, van mij part Dunlop, maar de banden bepalen gewoon de
race uitslag. Erg jammer.
 
Of Lorenzo een leuke gozer is weet ik niet en maakt me ook niet zoveel uit.
Hij was vandaag wel duidelijk de beste coureur .
Ook de manier en het gemak waarmee hij Rossi vloog was opvallend.
Ben benieuwd hoe verder verloopt dit seizoen.
Ik vlak Rossi nog niet uit maar vandaag was hij niet opgewassen tegen Lorenzo.


Helemaal met eens , en of een coureur nou arrogant over komt of niet , voor mij telt slechts een ding , het rijden. Reken er maar op dat alle coureurs die mee kunnen doen in de GP , gewoon een wonder op twee wielen zijn. ;) ;) ;)
 
Of Lorenzo een leuke gozer is weet ik niet en maakt me ook niet zoveel uit.
Hij was vandaag wel duidelijk de beste coureur .
Ook de manier en het gemak waarmee hij Rossi vloog was opvallend.
Ben benieuwd hoe verder verloopt dit seizoen.
Ik vlak Rossi nog niet uit maar vandaag was hij niet opgewassen tegen Lorenzo.


Als de motor een stuk sneller is dan is het ook niet zo moeilijk om iemand in te halen. :P
 
begin was leuk, daarna voornamelijk redelijk slaapverwekkend, de spannendste acties waren volgens mij tijdens de reclames.

Kunnen ze volgens mij ook wel mee stoppen, ik heb nu een keer opgelet, maar tijdens motorsport reclame voor nivea, shampoo, ontharingscreme en nog wat van die mannelijke dingen heeft voilgens mij ook niet echt veel zin.


idd.daar heb je een punt.waar ik me aan erger is als er voetbal is en dat duurd 45 min dat ze daar geen reclame in geven.
maar aan de andere kant,geen sponsers mss ook geen moto gp.
en ja,het is altijd in de reclame dat er dan net iets gebeurd
 
Rossi te zachte band gekozen, volgende keer beter.
Super race van Lorenzo, jammer dat er geen gevecht kwam tot de laatsts ronde met Pedrosa :+
 
En las ergens dat ie maar op die plek was geeïndigd omdat er een camera loshing? Hij was daarover best boos omdat ie niet hogerop was gekomen door Dorna _O-
 
Stoner heeft toch deze race niet gevochten? Die plaats heeft ie toch eraan te danken dat Dovioso Hayden en Puniet vielen?

Nee hij kreeg hem cadeau van oa. Toseland, Vermeulen,Capirossi en de rest die achter hem finishten

En las ergens dat ie maar op die plek was geeïndigd omdat er een camera loshing? Hij was daarover best boos omdat ie niet hogerop was gekomen door Dorna

Ah dat was dus dat dingetje wat bungelde links in zn cockpit dacht dat hij juist daarom zo goed ging want nadien kwam ie pas naar voren :)


Rossi te zachte band gekozen, volgende keer beter.
Super race van Lorenzo, jammer dat er geen gevecht kwam tot de laatsts ronde met Pedrosa

Zo'n idee had ik ook hij stond op soft ja dan kan je hard in het begin denk dat de banden aardig op niveau zijn ook gezien Stoner die op het eind sneller ging dan menig Michelin rijder.
Rossi moet de BS banden nog leren kennen maar dat komt wel goed.
Tja die Lorenzo geweldig vooral mede doordat Puig vorig jaar zo min over hem deed toen ie nog in de 250cc reed en volgens hem won doordat het 250 veld niet competitief was.
Nu rijdt hij in direct duel 2 van de 3 races zijn pupil eruit in notabene zijn debuut jaar.
 
Zo'n idee had ik ook hij stond op soft ja dan kan je hard in het begin denk dat de banden aardig op niveau zijn ook gezien Stoner die op het eind sneller ging dan menig Michelin rijder.
Rossi moet de BS banden nog leren kennen maar dat komt wel goed.
Tja die Lorenzo geweldig vooral mede doordat Puig vorig jaar zo min over hem deed toen ie nog in de 250cc reed en volgens hem won doordat het 250 veld niet competitief was.
Nu rijdt hij in direct duel 2 van de 3 races zijn pupil eruit in notabene zijn debuut jaar.

Ondanks dat hij er op het einde de snelheid goed in had, was hij niet sneller dan de michelin mannen gedurende de rest van de race. (scheelde nog een halve sec met pedrosa)

Hij komt toch tekort dus, hoe jammer ik dat ook vind
 
Paar conclusies na dit weekend:
  • Rossi is niet blij met zijn Bridgestones :N
  • Capirossi had bij Ducati moeten blijven
    (ze zijn de weg kwijt en een ervaren rot die de motor kan doorontwikkelen hebben ze nu niet meer) :X
  • De Yamaha's zijn goed dit jaar! :Y
  • Lorenzo is net zo onbevangen als Stoner vorig jaar
    (niks te verliezen en "we-zien-wel-hoe-ver-we-komen houding") :P
  • James Toseland gaat het nog ver schoppen dit jaar! (mijn favoriet)

Shoot... ;)
 
Paar conclusies na dit weekend:
  • Rossi is nog niet helemaal blij met zijn Bridgestones :N
  • Capirossi had bij Ducati moeten blijven
    (ze zijn de weg kwijt en een ervaren rot die de motor kan doorontwikkelen hebben ze nu niet meer) :X
  • De Yamaha's zijn goed dit jaar! :Y
  • Lorenzo is net zo onbevangen als Stoner vorig jaar
    (niks te verliezen en "we-zien-wel-hoe-ver-we-komen houding") :P
  • James Toseland gaat het nog ver schoppen dit jaar! (mijn favoriet)

Shoot... ;)


Guess you got some points here... :)
 
Laatst bewerkt:
Ondanks dat hij er op het einde de snelheid goed in had, was hij niet sneller dan de michelin mannen gedurende de rest van de race. (scheelde nog een halve sec met pedrosa)

Hij komt toch tekort dus, hoe jammer ik dat ook vind

Hij ging sneller dan Edwards,Toseland zijn toch Michelin rijders ;) hij perste er nog 1,37 uit laatste deel van de wedstrijd.
Toseland kon hem niet bijbenen en op Edwards liep hij in.
 
Iemand de 250 nog goed bekeken? Weet iemand wat er nu precies met pasini zijn motor aan de hand was.

Hij crashte zacht en toen ie er weer op zat, crashte ie mega hard 2 bochten later ofzo. Ik dacht dat ie niet kon remmen ofzo. Iemand een filmpje?
 
Michelins gaan altijd later in de wedstrijd harder. Estroril is een Michlin circuit en estoril is voor de bridgestones slechte circuit. Dus niet het gemak waarbij jorge voorbij rossi vloog, logisch als je met michelins harder gaat... dus rossi heeft het heel erg goed gedaan, snelste bridgestone rijder alweer! :D Dus zegt genoeg... Nu wordt het pas leuk voor rossi :) bridgestones rijden op andere circuits veel beter ;)
 
het schijnt dat jerez en estoril de minste goede circuits zijn voor bridgestone, dus met een 2e en een 3e plaatst gaat het nog niet zo heel slecht voor Rossi. Vandaag nog weer ff wat testen en dan zullen we zien hoe het seizoen verder verloopt.

Maar 3 races, 3 verschillende winnaars en de 1e vier rijders in het kampioenschap binnen 21 punten, dat gaat nog een mooi en lang seizoen worden *O*

helaas is 4 mei de volgende race pas weer :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan