MotoGp weg bij BBC

Trunkenpolz

Die hard MF'er
15 jun 2005
805
5
Per seizoen 2014 gaat MotoGp weg bij BBC zoals t nu op Twitter staat. Gaat exclusief naar BT, een Britse provider vlgs mij.
 
Dat wordt "streamen" of later illegaal kijken :)

Of je kunt de dorna financieel gaan steunen door bij hen een pretpakket af te nemen :+
 
Wat mij tot nu toe ( heb een abo sinds qatar) prima bevalt, het enige wat ik mis is een leuke voorbeschouwing, lijkt me toch dat er op het paddock wel een gek ( lees Mamola) voor te vinden is.
 
Ik blijf me erom verbazen hoe Dorna de hele sport vernaggelt. Ik kijk persoonlijk altijd naar BBC 2 op de tv vanwege de goede voorbeschouwing. Ik las ergens dat Dorna zieke bedragen vraagt voor de uitzendrechten zo help je toch de hele sport om zeep. Ik ben iedergeval blij dat er een een goede torrentsite bestaat:P
 
Ik kan er niet meer wakker om liggen. Ik kan echt genieten van de Motogp en ben dus wel bereid om iets te betalen als het zo moet zijn.

Een hobby/passie mag wel een beetje geld kosten. Alleen had ik het liever gratis.... :+
 
Maak mij niet uit , ik heb abbo motogp en sport1 ,......gaat Dorna naar Jantje gaat Gerritje ook naar Jantje.............en gaat Dorna naar de kloten , dan gaat Gerritje dat niet ......ze zoeken het maar uit ...kan me wel om andere dingen drukker maken .
En anders gaan we er maar heen , kost wel veel vrije dagen maarja , je ziet wel Motogp. :P
 
Is maar even zeggen maar met één paswoordje geraak je bij dorna al een heel eind ver hoor... Groepsaankoop lijkt me wel zinvol als je snapt wat ik bedoel ;)
 
Per seizoen 2014 gaat MotoGp weg bij BBC zoals t nu op Twitter staat. Gaat exclusief naar BT, een Britse provider vlgs mij.

Best jammer maar er zijn, zoals al gezegd meerdere manieren om de Moto-GP (betaald en/of gratis) toch te blijven volgen.

BT is overigens een Britse telecom provider (Britisch Telecom) welke qua diensten een beetje vergelijkbaar is met KPN hier in NL. Ik heb met die partij qua werk vrij veel te maken doordat 't de grootste "glas" leverancier is hier in NL (merendeel van 't fiber hier in NL behoort aan die partij toe :+ ).
 
Laatst bewerkt:
Tipje van Cal !!!!!!!!

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is ???????

BT Sport BT Sport ‏@BTSport 1u
We can confirm that @MotoGP will be shown exclusively on #BTSport in a 5 year deal starting in 2014!


Cal Crutchlow ‏@calcrutchlow 1u
If you have sky you can still get MotoGp on on @BTSport for free if you have BT Broadband …if not you can still get the channel …


Cal Crutchlow Cal Crutchlow ‏@calcrutchlow 1u
Ok so it’s now official @BTSport will be bringing @MotoGP to our TV’s in UK from next year ! All free with BT Broadband …



Cal Crutchlow Cal Crutchlow ‏@calcrutchlow 1u
Free Free Free Free Free !!!!
 
Ik kan er niet meer wakker om liggen. Ik kan echt genieten van de Motogp en ben dus wel bereid om iets te betalen als het zo moet zijn.

Een hobby/passie mag wel een beetje geld kosten. Alleen had ik het liever gratis.... :+

Ik heb er al teveel :+

Ik schaf principieel geen abbo aan :N ,dat de dorna maar in de stront zakt :P
Kijk wel wsbk en bsb of een stream of niks,lig er niet wakker van :N
 
MotoGP.com inderdaad! :)

Aan de andere kant, dit was op den duur wel een keer te verwachten: iedereen kijkt meer en meer via internet en on-demand televisie. Dit is een soort van vrijwillige verzuiling: niet langer meer kijken waar je naar moet kijken en afhankelijk zijn van de netten die je ontvangt en hun programmering, maar zelf kiezen wat je zien wilt, wereldwijd en toegankelijk.

Dat is nu juist echter het probleem, die toegankelijkheid. Of het een goede zet van Dorna is om de MotoGP meer en meer exclusief te maken en achter decoders te verplaatsen... Ik weet het niet, denk het niet. Maar degenen die het willen zien zullen er echt wel moeite voor doen en voor hen die het minder belangrijk vinden om er moeite voor te doen: ik vraag me af hoe belangrijk deze "klanten" werkelijk zijn voor Dorna en de inkomsten die hierdoor gegenereerd worden.
 
Sponsoren en motormerken vinden het al minder interessant om zich te presenteren in een sport die zicht verstopt achter betaalzenders en er dus maar weinig exposure is.
 
MotoGP.com inderdaad! :)

Aan de andere kant, dit was op den duur wel een keer te verwachten: iedereen kijkt meer en meer via internet en on-demand televisie. Dit is een soort van vrijwillige verzuiling: niet langer meer kijken waar je naar moet kijken en afhankelijk zijn van de netten die je ontvangt en hun programmering, maar zelf kiezen wat je zien wilt, wereldwijd en toegankelijk.

Dat is nu juist echter het probleem, die toegankelijkheid. Of het een goede zet van Dorna is om de MotoGP meer en meer exclusief te maken en achter decoders te verplaatsen... Ik weet het niet, denk het niet. Maar degenen die het willen zien zullen er echt wel moeite voor doen en voor hen die het minder belangrijk vinden om er moeite voor te doen: ik vraag me af hoe belangrijk deze "klanten" werkelijk zijn voor Dorna en de inkomsten die hierdoor gegenereerd worden.

Niks tegen de sport,graag zelf :) , maar er zijn er ook een hoop die als ze deze l*l zien :
full


er geen behoefte aan hebben zijn te dikke salaris te spekken :r
 
Laatst bewerkt:
Sponsoren en motormerken vinden het al minder interessant om zich te presenteren in een sport die zicht verstopt achter betaalzenders en er dus maar weinig exposure is.
En klaarblijkelijk wordt deze beslissing door Dorna als profitabel gezien. Televisie(sport)zenders betalen er graag voor en als hun kijkcijfers omlaag gaan dan worden de contracten niet verlengd, simpel zat. Maar het loont zich dus wel degelijk voor Dorna als ook de zenders om het zo aan te bieden.

Dit gebeurt al jaren (helaas), en was het niet profitabel gebleken was hier allang mee opgehouden. Ik ben zelf geen voorstander van deze 'exclusiviteit', want door meer exposure genereer je meer bekendheid maar men heeft waarschijnlijk het idee dat de MotoGP bekend genoeg is en dit het merk MotoGP niet (veel) zal schaden.
 
Heb m'n televisie het raam uitgetieft. Heb nu abbo Motogp. Per saldo bespaar ik veel geld en ergernis :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan