MotoGP'13 Video game

RoenioVTR

MF veteraan
17 jan 2011
1.515
104
Hierbij open ik het topic.




MotoGP'13
De makers van milestone gaan het dit keer proberen!
Na hun succesvolle game's als SBK generations gaan hun eindelijk de MotoGP game maken!!

Full 2013 MotoGP™ season

Including MotoGP™, Moto2™ and Moto3™.
Challenging Game Modes

Experience in-game MotoGP 2013 World Championship, IRTA Test,

Quick Race, Career Mode, Multiplayer.

Real in-game events:
A constantly online-updated feed of events inspired by the actual races:
Relive all the thrills just after they happened on track!

MotoGP'13 is er voor:

Playstation Vita
Playstation 3
Xbox 360
PC

Release: 21 Juni 2013

SPEED EMOTION INNOVATION.
THE FULL 2013 MotoGP™ SEASON.
GRAPHICAL EXCELLENCE.


Video van de officiële game aankondiging:


Laten we hier lekker discusseren over de game :9~

Online deelnemers:

PC:

MF: Joost#59 > Joost#59-=NL=-

Playstation 3:

MF: RoenioVTR > valeroen

MF: Rick L. > ZX9RKawaNinja

MF: youriVLD > youriVLD

MF: MichaelJ > radicalpinda


Xbox 360:

Time Attack

Gamers van de Xbox360, pc of playstation 3 kunnen hun ronde record's doorgeven aan mij via een PM, natuurlijk wel met foto als bewijs, deze komt in de lijst hier onder te staan.

Losail:
Droog:
Regen:

Austin:
Droog:
Nat wegdek:

Jerez:
Droog:
Regen:

Le Mans:
Droog:
Regen:

Mugello:
Droog:
Regen:

Catalunya:
Droog:
Regen:

TT Assen:
Droog:
Regen:

Sachsenring:
Droog:
Nat wegdek:


Laguna Seca:
Droog:
Nat wegdek:


Indianapolis:
Droog:
Nat wegdek:

Brno:
Droog:
Regen:

Silverstone:
Droog:
Regen:

Misano:
Droog:
Nat wegdek:

Arágon:
Droog:
Nat wegdek:

Sepang:
Droog:
Regen:

Phillip Island:
Droog:
Regen:

Motegi:
Droog:
Regen:

Valencia:
Droog:
Nat wegdek:
 
Laatst bewerkt:
Milestone? Dat is verrassend! Eindelijk eens een goede MotoGP game dan?
 
@ Loodgietertje,

Klopt vond het ook niet bijzonder, zou wel zijn om te laten zien dat die in iedergeval komt, en door milestone.

@roynrg,

Klopt! zou wel een super game worden! hopelijk ook opgenomen geluiden bijvoorbeeld.
 
Zag het vandaag ja. Als dit inhoudt dat het de gameplay heeft van de SBK games met de alle GP-klassen van de GP ga ik 'm zeeeker halen!!
 
MotoGP game? Geen interesse. Nieuwe aankondiging? Geen interesse. Nieuw jaartje? Geen interesse. Milestone..!? ZEKER INTERESSE! :D Da's lang geleden, een echt goede GP-game! Hopen dat ze het goed aanpakken. Hun SBK games zijn wat mij betreft de beste motor racegames van recente jaren, maar kunnen nog steeds wel een flinke step up gebruiken. Ben benieuwd!
 
Deze ga ik halen :Y Milestone heeft met de SBK reeks zeer goede realistische games geleverd.

Die speel ik met plezier in de wintermaanden.
 
Gezien de tegenvallers die Crapcom heeft uitgebracht wacht ik het even af.

Als het net als de SBK games gaat worden, dan komt 'ie zeker in de collectie erbij.
Idd, gisteren nog even motogp 10/11 bovengehaald... had ik maar eerst de demo gespeeld voor ik kocht.
Zal ik bij deze nieuwe game dan ook doen! Nu maar hopen dat er een demo komt :+
 
Wat ik vooral hoop is dat het het beste van beide werelden combineert. Wat mij betreft de hele engine van de SBK qua gameplay, maar dan de opties uit de career-mode van de GP (customizen etc.)
 
Ik heb er nooit 't geduld voor om in de motogp games een mooie kleurencombi te maken voor de motor. Dus rijd er altijd met een bizare livery rond in carreer mode zoals deze :+

MotoGP10-11_Career-Mode_006M.jpg
 
Ik heb er nooit 't geduld voor om in de motogp games een mooie kleurencombi te maken voor de motor. Dus rijd er altijd met een bizare livery rond in carreer mode zoals deze :+

[afbeelding]
Ja lachen toch? Het 'nadeel' van SBK is dat je je rijder maakt, maar daar kun je verder niets mee op een paar helmen na. Wil je er een beetje cool uitzien moet je dus met een bestaande rijder rijden, maar je record tijden worden dan ook onder diegene z'n naam opgeslagen. Dus gaat de voorkeur dan toch uit naar de 'eigen rijder'.

Het is toch een feature die wat meer plezier geeft in het geheel denk ik. De allermooiste feature lijkt me om zelf banen te maken, iets wat 1000 jaar geleden al kon. Heb zelfs Milestone er wel eens mail met suggesties over gestuurd. Uiteraard nooit iets teruggehoord -O-
 
Van mij het customizen van je rijder een stuk uitgebreider worden.

Bijvoorbeeld zelf logo's plaatsen waar je wilt en zelf lijnen neerzetten zoals je wilt. Zowel voor je motor als voor je pak en helm.
 
zo ook maar even meelezen..
momenteel veel actief met sbk.
maar wat mij wel mooi lijkt hoe dan ook dat de schade van de motor en de crashes ook iets realistischer worden.. :+
daarbij het customizen van je rider/motor of dat je gewoon een heel team kan opzetten lijkt me ook wel een leuke future voor het spel.
de rij eigenschappen van de sbk games heeft me nooit tegen gezetten je moet alleen wel donders opletten dat je achterwiel niet te iets het grind/gras/zand ingaat dan is het een prima spel om te rijden :9
in tegenstelling tot de motogp games dat je recht door over het gras kan vol gas :?
 
in tegenstelling tot de motogp games dat je recht door over het gras kan vol gas :?
Nou, WB is zo slecht met gameplay dat ik misschien vijf pogingen in twee jaar heb gedaan om een paar rondjes te rijden. Maar na twee rondjes had ik het iedere keer wel gehad.
Lag meer plat op het asfalt/gras dan op de motor. _O-

En het spel (2010 meen ik) was ook veel te snel voor de computer.
Dus ik ga nu even GP500 proberen. (door dit topic) :+ :+
 
Laatst bewerkt:
Da's idd een grooot voordeel van een console. Je weet dat de spellen die ervoor gemaakt worden ook altijd 100% draaien :)
 
klopt ik heb namelijk ook most wanted op de pc maar dat speelt echt ruk heel veel schokken telkens tussendoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan