MotoGP'13 Video game

Hebben de Xbox gebruikers ook weleens last van haperingen qua beeld en geluid?
Net alsnog 'ie de snelle acties niet bij kan houden...

Tevens; ik vind het raar dat het Moto3 veld maar uit 20 man bestaat terwijl je met de kwalificatie wel ongeveer 35 man in de lijst heb staan. (Waarvan er dan 15 man niet binnen te tijdslimiet blijken te vallen). Weet iemand hoe dat kan?
Die hapering heb ik alleen op Indianapolis.

Toen het spel uit kwam zaten idd niet alle Moto3 en Moto2 rijders in het spel, daar is toen een update voor gekomen. Dus je moet even een DLC pack voor Moto2 en Moto3 downloaden bij marketplace.
 
Die hapering heb ik alleen op Indianapolis.

Toen het spel uit kwam zaten idd niet alle Moto3 en Moto2 rijders in het spel, daar is toen een update voor gekomen. Dus je moet even een DLC pack voor Moto2 en Moto3 downloaden bij marketplace.

:/ u zegt?? DLC?? Moet ik mij dan aanmelden via Xbox live oid? Ik ben nog nooit online geweest met de Xbox, ik heb hm zelfs nog nooit verbonden met internet :X
 
:/ u zegt?? DLC?? Moet ik mij dan aanmelden via Xbox live oid? Ik ben nog nooit online geweest met de Xbox, ik heb hm zelfs nog nooit verbonden met internet :X
Je moet je xbox dan idd verbinden met internet, je moet de update via internet downloaden, dan heb je gewoon het volledige startveld met de Moto3, dus ook met RW racing.
 
ik ben ook wel op zoek naar een lekkere motor game voor op de Xbox. De SBK serie trekt me niet zo dus maar ff de demo van deze MotoGP 13 gedownload. Speelt wel grappig, maar waar ik tegenaan loop: ik vind het heel lastig om een vloeiende lijn in een bocht te houden. Ben meer aan het corrigeren en bijsturen dan aan het racen :') Beetje kappen en draaien idee :P

Dat weerhoudt me er van om het spel te kopen. Of zeggen jullie gewoon doen, het went wel en je wordt beter?
 
ik ben ook wel op zoek naar een lekkere motor game voor op de Xbox. De SBK serie trekt me niet zo dus maar ff de demo van deze MotoGP 13 gedownload. Speelt wel grappig, maar waar ik tegenaan loop: ik vind het heel lastig om een vloeiende lijn in een bocht te houden. Ben meer aan het corrigeren en bijsturen dan aan het racen :') Beetje kappen en draaien idee :P

Dat weerhoudt me er van om het spel te kopen. Of zeggen jullie gewoon doen, het went wel en je wordt beter?
Is gewoon een kwestie van rempunten leren kennen, dan kun je met een mooie vloeiende lijn de bochten nemen. Vooral met een Moto2 machine vind ik het erg lekker sturen.
 
ik ben ook wel op zoek naar een lekkere motor game voor op de Xbox. De SBK serie trekt me niet zo dus maar ff de demo van deze MotoGP 13 gedownload. Speelt wel grappig, maar waar ik tegenaan loop: ik vind het heel lastig om een vloeiende lijn in een bocht te houden. Ben meer aan het corrigeren en bijsturen dan aan het racen :') Beetje kappen en draaien idee :P

Dat weerhoudt me er van om het spel te kopen. Of zeggen jullie gewoon doen, het went wel en je wordt beter?

Met de MotoGP machine word je flink in het diepe gegooid. Als je het stiekem al wel een beetje leuk vindt, kopen dan. De Moto3 machines waar je mee begint, dwingen al meer naar je winst in bochten halen (rechtuit te traag, immers) en zo bouw je via Moto2 op naar de zenuwachtige MotoGP prototypes.

Ik kan er maar niet van af blijven, ik speel nog steeds seizoen na seizoen uit! :9~ Huidige stand: Aprilia ART, 25% race distance (rondje of 5, 6), race only (dus achteraan beginnen), alle hulpjes uit behalve schakelen (maar ik schakel toch zelf terug, dus eigenlijk staat alleen opschakelen aan), en omdat ik te lui ben ieder rempuntje precies te kennen staan de 'bochtlijnen' ook wel aan. Toch leuk om met zulke kansloze uitzichten de titel binnen te halen. *O* :+
 
vind alleen lastig om in de regen de banden goed te houden, heb nu een paar races gehad waarbij ik op een natte baan de laatste ronde bijna elke keer onderuit ging.

zelfs 1 keer op sepang al in de een na laatste ronde een aantal schuivers gemaakt, lag al laatste en ben dus maar op het rechte stuk blijven staan tot de anderen voorbij kwamen en ben zelf ff wat anders gaan doen maar zag toen onder in beeld achter elkaar de melding van coureurs wie crashten uiteindelijk nog 7de geworden (en laatste) haha
 
ja het is me gelukt! op indy 1e worden en geen punten krijgen *O* ik reed eerste tot de laatste bocht daar ging ik kapot maar werd vervolgens door niemand ingehaald want de andere rijders hadden ook allemaal technische mankementen in de uitslag stond ik op 1 met een dnf en stond ook op het podium _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan