MotoGP'13 Video game

Ik had hem op de PC gedownload om hem te proberen en vandaag krijg ik hem binnen op de Xbox 360. Vind het wel tof spelen hoor. Geen echte sim, maar vermaak me er goed mee.
 
Gisterenavond ook de demo voor ps3 uitvoerig getest. Op zich een aardig spel, na 3 kwartier een race gewonnen op pro.

snelste ronde (1:43) nog niet bijzonder snel maar ik was allang blij dat ik 3 ronden lang niet in de grondbak eindigde :9
 
Ik weet dat het een spelfout is, maar grondbak vind ik best wel lollig klinken eigenlijk _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik had hem op de PC gedownload om hem te proberen en vandaag krijg ik hem binnen op de Xbox 360. Vind het wel tof spelen hoor. Geen echte sim, maar vermaak me er goed mee.

dat heb ik dus ook ben nu ook bezig om hem te kopen van de week..
maar heb nog weer de demo gespeeld en het game(d) zo lekker weg.. het is gewoon een arcade game ipv simulatie. maar dat mag de pret niet drukken als milestone nu gp in handen houdt denk ik wel dat we volgend jaar wel een mooie simulatie kunnen verwachten..
wat ik zowiezo al een + punt vind is toch het zicht via de helm dat speel zo grappig..
:)
 
Dat lukt mij dus echt niet he, helm view. Dan schiet ik eigenlijk alleen maar naast de baan :)
 
Helm view is op dit moment nog niet voor mij weggelegd. Ik speel nog steeds op handling pro, well auto tuck-in (doe je in het echt met je lichaam en niet met een knopje :P) en de AI is realistic. Het lukt me alleen echt niet om top 5 te rijden in Moto2 met career. Ik zit nu bij NGM forward team (het mindere van de twee NGM teams). Ik speel het op mijn toetsenbord en dit blijft toch lastig met aanremmen en de bocht uit acceleren. Zijn er andere pc-gamers die spelen met toetsenbord en nog tips hebben?
 
Helm view is op dit moment nog niet voor mij weggelegd. Ik speel nog steeds op handling pro, well auto tuck-in (doe je in het echt met je lichaam en niet met een knopje :P) en de AI is realistic. Het lukt me alleen echt niet om top 5 te rijden in Moto2 met career. Ik zit nu bij NGM forward team (het mindere van de twee NGM teams). Ik speel het op mijn toetsenbord en dit blijft toch lastig met aanremmen en de bocht uit acceleren. Zijn er andere pc-gamers die spelen met toetsenbord en nog tips hebben?

En de rest wel? :P :+
 
Dat lukt mij dus echt niet he, helm view. Dan schiet ik eigenlijk alleen maar naast de baan :)
vind helm vieuw juist ideaal daardoor rij ik nu snellere tijden.
je moet gewoon zorgen dat je motor niet over de curbs heen komt of je "helm vieuw"niet over de binnenkant van de curbs dan rij je altijd goed ;)
is even oefenen maar wel verdomd gaaf en fijn..

rij nu in de moto 3 zaterdag het spel binnen gekregen van rick L. overgenomen maar super tevreden mee.. :)
 
hm.. jij bent blue_honda90 toch? ik ben nog steeds onverslaanbaar online :)
 
hm.. jij bent blue_honda90 toch? ik ben nog steeds onverslaanbaar online :)

Haha laat me raden valeroen? :+

Was zwaar zuur dat ik gelijk onder je motor door gleed :+
En daarna was ik het gevoel een beetje kwijt telkens teveel gas in de bochten waardoor die me teveel begon te glijden toen was ik er wel klaar mee ;)
 
Haha ja dat was wel jammer die schuiver!! Ik ben gek op die art machine. Super geluid. Maar met moto2 kan ik nog steeds het beste overweg. Assen 1:29 gereden.. Kan in het echt nooit... Beetje jammer :p
 
Ik ben trouwens valeroen ja. Ik rij vaak zonder traction control
 
Haha ik moet nog ff goed door krijgen hoe alles werkt met de multiplayer beetje vaag in het begin morgen avond nog maar even een xtje proberen ;)
 
Ik heb gisteravond mijn laatste Moto3 race gereden in de Career mode. Was begonnen op Hard, toen driekwart seizoen op Realistic gespeeld en de laatste twee races weer op Hard gedaan omdat m'n trage fiets op de rechte stukken gewoon finaal tekort kwam.

De laatste race, Valencia, begon ik met 12 punten achterstand op Alex Rins en gelijk in punten met Luis Salom. De opdracht was dus helder: Rins mag niet op het podium komen en Salom mag mij niet verslaan. Er zat niks anders op dan gewoon keihard de race te winnen. Dat was nog niet makkelijk, ik had echt moeite om Salom voorbij te komen! Erger nog: in de éénnalaatste ronde lag Rins nog altijd derde, en zou hij dus de titel binnenhalen...

Maarrrr Viñales, die eigenlijk op geen enkel ander moment een rol heeft gespeeld in het kampioenschap, wist het kampioenschap toch te bepalen door Rins in te halen en als derde te eindigen, achter mij en Salom. Zo kwam Salom op 288 punten, Rins op 293, en ik? Ik ook op 293! De nummers één en twee precies gelijk in het kampioenschap! En omdat ik meer races gewonnen had, won ik dus alsnog de titel! *O*

't Is maar een spelletje, maar ik vond het wel een opmerkelijk spannende afsluiter van het seizoen! :]

Nu Moto2, op Realistic in Austin met 30 seconden voorsprong gewonnen... De moeilijkheidsgraad is, afhankelijk van motor en circuit, op zijn zachtst gezegd flexibel. :z
 
Laatst bewerkt:
Morgenavond heb ik motor rijles cbaas. Ik doe wel een andere keer weer mee
 
Is goed roeniovtr.
@twonha ik speel het complete kampioenschap al op realistoc en rij in t zelfde team als marqeuz maar toch mis ik ook een stukje snelheid op de rechte stukken of iig koppel nu heb ik wel langere gear ratio ingesteld maar dat maakt het toch nog redelijk lastig te winnen ik moet in de bochten geen fouten maken dan kan ik ze nog redelijk inhalen..
 
Moto2 lukt aardig op realistic maar godver man, motogp is echt onmogelijk rijden nog op het moment :')
Uit frustratie maar de ps3 uitgezet steeds _O-
 
Ik heb toch maar een gamepad besteld. Hopelijk kan ik daar een beetje aan wennen.

Gisteren weer met toetsenbord gespeeld en nu eerst kwalificeren in de moto2. Ik stond zelfs een keer op het podium (2e) en verder top 8 gereden. Podium was wel lachen samen met Aegerter op +0.900 van Pol gefinished.
 
Waarom win ik op realistic met een crt van prototypes met 4 seconden snellere rondetijd dan? Haha
 
DLC met alle moto3 & moto2 fietsen en rijders is uit!

MotoGP13-jappie-1024x593.jpg

:]

Voor PC: Download linkjes zijn net geplaatst op de facebookpagina.
297Mb was zo binnen.

PS3 en Xbox staan ook online alst goed is..
 
Gisterenavond ook de demo voor ps3 uitvoerig getest. Op zich een aardig spel, na 3 kwartier een race gewonnen op pro.

snelste ronde (1:43) nog niet bijzonder snel maar ik was allang blij dat ik 3 ronden lang niet in de grondbak eindigde :9

+1 voor je avatar _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan