Motoplus tijdschrift

Francis

MF veteraan
1 sep 2008
1.338
14
IJsselstein
Ben ik de enige die ineens 2x dezelfde tijdschrift heeft ontvangen?
Ik vind motoplus best een leuk tijdschrift, maar 2x is overkill :P
 
nee hoor ik ook.. wel in een pakket en met begeleidende brief.

als je die had gelezen dan had je gelezen dat het de bedoeling was deze voor de motorrijdende buurman, vriend, neef (m/v) Steff is. :+

bij mij was het trouwens nog erger naast een dubbele motoplus lag de MOTOR er ook.

JR
 
Laatst bewerkt:
nee hoor ik ook.. wel in een pakket en met begeleidende brief.

als je die had gelezen dan had je gelezen dat het de bedoeling was deze voor de motorrijdende buurman, vriend, neef (m/v) Steff is. :+

bij mij was het trouwens nog erger naast een dubbele motoplus lag de MOTOR er ook.

JR
Lezen is idd moeilijk :X
Ik heb gezien!
 
Ben je toevallig lid van de KNMV? Wij zijn lid van het blad Motor en krijgen dit netjes om de 2 weken thuis bezorgd. Maar via de KNMV krijgen we af en toe ook het blad toegezonden.... :? en hebben 'm dan dus dubbel. Moet je ff naar de afzender kijken, naast je eigen adres...
 
Vandaag de KicXstart (mooie cover!!), MotorMagazine en 2 x Motoplus in de bus.
Waar haal ik in vredesnaam de tijd vandaan om die Motoplus vanavond 2x te lezen :? :N

Dit jaar om de week Motoplus (even weken) en MotorMagazine (oneven weken), maar vandaag 17 december zowel Motoplus # 24 (en nummer 1 van 2010 valt pas 12 januari in de bus) als MotorMagazine # 26 (nummer 27 (:?) komt gewoon "al" over 2 weken op 31 december)
Gaat dat nu betekenen dat de Motoplus en MotorMagazine volgend jaar in dezelfde week gaan uitkomen :(

Ik had niet voor niets Moto 73 (Arie Blokland :r ) ingeruild voor de in dezelfde week verschijnende Motoplus |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan