Motopod - Motorcycle Road Racing Podcast

[J]ori[S]

MF veteraan
30 sep 2005
16.184
452
Is dit spam? Ja, in principe is dit spam. Is het nodig hier een nieuw topic voor te openen? Nee, in principe is het niet nodig hier een nieuw topic voor te openen.

Maar: omdat de meesten niet meer in oudere GP topics kijken en ik vrijwel zeker weet dat de meesten dit leuk vinden, heb ik besloten hier een topic voor te openen.

Motopod: The Motorcycle Roadracing Podcast, is an internet radio show dedicated to MotoGP and motorcycle racing news, interviews, commentary, opinion and rumor! MotoPod's primary focus is MotoGP, the premier class of the FIM World Championship Motorcycle Grand Prix Road Racing Series, but we’ll have occasional sidetrips into the world of FIM SBK World Superbike, Supersport and many other forms of two wheeled motorsport. Find out what’s going on in the sport that is the pinnacle of motorsports, Grand Prix Motorcycle Road Racing! New episodes every week.

En het belangrijkste: helemaal gratis! Ik zit nu naar de Sachsenring podcast te luisteren. Ontzettend leuk voor tijdens zomeravonden, of tijdens het autorijden o.i.d. :}


Hier te beluisteren: Episode 372: Lets Talk about Sachs | MotoPod
 
Laatst bewerkt:
Is dit spam? Ja, in principe is dit spam. Is het nodig hier een nieuw topic voor te openen? Nee, in principe is het niet nodig hier een nieuw topic voor te openen.


Goed, wat gaan de moderators hier mee doen? Slikken? :j
 
Een link naar podcasts met insights, interessante interviews en (zo blijkt ondertussen) een flinke intro met motoren en muzikale deuntjes? Ik zeg: spam m'n reet, update dit topic maar iedere keer dat er een nieuwe podcast is! :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan