Motoport pfffff

Het geeft aan dat Motoport slecht's verstand heeft van het 'uiterlijk' van je motor (en dat ook maar matig), maar zeker niet van het innerlijk deel daarvan! Het bevestigt helaas mijn eigen negatieve ervaringen met deze keten!
 
WPB kopen en onderdeelnummers doorgeven bij bestelling
Ben je van alles verlost? O-)
 
sjah, MP stadskanaal lieten mij met mijn GS vertrekken met verglaasde remblokken, rotte/poreuse voorremslang, geen olie in de voorvorken en owja, ze hadden mijn motor ook nog een beurt gegeven voordat ik hem ophaalde. nou niet dus, want toen ik thuis kwam stond het oliepeil op het minimum.
 
Het geeft aan dat Motoport slecht's verstand heeft van het 'uiterlijk' van je motor (en dat ook maar matig), maar zeker niet van het innerlijk deel daarvan! Het bevestigt helaas mijn eigen negatieve ervaringen met deze keten!
Het is natuurlijk heel begrijpelijk dat er hier altijd alleen maar de negatieve reakties gepost worden over allerlei motorzaken (en in dit geval over Motoport in het bijzonder).
Ik zal ook niet zeggen dat er geen fouten gemaakt worden, maar om nu alle vestigingen en personen die er werken maar over 1 kam te scheren vind ik wat kort door de bocht.(ken je alle mensen die er werken persoonlijk en zijn die echt allemaal niet kundig denk je?)
Het is trouwens geen "keten" (zoals Safe bijvoorbeeld) ook al lijkt dat voor de buitenstaander misschien wel zo maar elke winkel heeft een andere eigenaar.
Ik hoop als medewerker van een van hen wel dat dit soort kritiek ook als eerste terecht komt bij de mensen die de fouten gemaakt hebben en niet alleen maar op dit forum geventileerd wordt, want opbouwende kritiek is altijd nuttig.
 
Het geeft aan dat Motoport slecht's verstand heeft van het 'uiterlijk' van je motor (en dat ook maar matig), maar zeker niet van het innerlijk deel daarvan! Het bevestigt helaas mijn eigen negatieve ervaringen met deze keten!

Gelul...sorry maar iets anders kan ik hier niet op antwoorden...heb alleen maar goede ervaringen met MotoPort (en dan voornamelijk Motoport Vlissingen).
 
Ik word dat gezeik over grotere ketens nu wel behoorlijk zat.
Als je een probleem hebt met een zaak of een filiaal, prima, geef dat vooral door. Informatie uitwisselen is waar dit forum over gaat. Maar sommigen zijn kennelijk allergisch voor grotere zaken.....en vegen alles voor het gemak op één hoop.
Zelfs de onderdelen van een keten als Safe werken relatief zelfstandig. Voor Motoports geldt dat al helemaal.

Ivan, da's niet voor jou bedoeld. Blijft een stomme fout van ze. Maar géén fout van ALLE Motoports.
 
Het ligt een beetje aan elke motorport. Motoport hier in Hengelo is wel goed, maar dat was een jaar ofzo geleden ook nog WoutBroers.. zelfde lui nogsteeds, maar ander naampie :+ Dus daar kun je wel goed heen. Maar dat krijg je met franciazen (of hoe je dat ook schrijft). Een paar rotte appels, en het hele zootje krijg een slechte naam. Om welke motorport (stad) ging het hier?
 
ze doen het toch zelf die "grote toko's"...
ze gebruiken dezelfde handelsnaam, dus als er ook maar 1 toko de boel verpest, verpest ie het voor allemaal, zeker als het niet 1 toko maar de helft of meer is die bras-werk levert.
natuurlijk worden "slechte" dingen geventileerd op dit en andere fora, maar dat wil niet zeggen dat die 'slechte' dingen NIET gebeuren !
maar ook GOEDE dingen zullen op fora komen... (als ze gebeuren maar dat zie ik dan weer niet zo snel bij deze 'grote' jongens).
zo lees ik regelmatig over kleinere toko's die net die extra stap doen voor hun klant, en misschien lees ik dan wel heel erg selectief, ik heb daar nog nooit iets van de 'big two' gezien, het zijn voornamelijk de kleinere (familiebedrijf) jongens die net wat meer doen voor hun klanten... Grappig is ook nog dat ze vaak verstand van zaken hebben, over het algemeen goedkoper zijn en je niet op pad sturen met de meest enge wrak-van-de-weg motoren die "zogenaamd" helemaal nagekeken zijn. B|
 
Service claimen ze allemaal.

Wat echter wel eens ontbreekt is de gedachte hoe zou ik zelf willen worden behandeld M.A.W:door de toename van organisatie wat grootte aangaat verdwijnd het overzicht wel eens ik zie dan ook niet het persoon als de fout maar, de structuur (welke er wel of niet is)niet goed wordt opgevolgd,en dan blijft er maar één schuldige over(als je over een schuldige wilt spreken dan)en dat is de eindverantwoordelijke!!!
Een gedachte in deze kan zijn "dat wat je jezelf niet wilt aandoen moet zeker een ander aandoen"(zult zien dat de wereld er heel anders bij zou liggen,maar dat is weer een ander onderwerp)

Zeker moet je je beklag doen,dan kan dit intern beter worden opgelost/besproken
ieder verdient een tweede kans,maar wie niet wil luisteren moet maar voelen is divies..................... }) })
 
Sictc, ik ben het niet met je eens.
Kleine zaken zijn niet automatisch beter en grote zaken niet automatisch slechter.
Voordeel van grote zaken is vaak de grootte van het aanbod, ze zullen minder vaak nee verkopen. Voordeel van kleinere zaken is vaak de persoonlijke benadering. Maar ik heb ook voorbeelden gezien waar het precies andersom was.

En het is zeker niet zo dat de goede dingen in dezelfde mate worden geventileerd. Dat heeft te maken met menselijk gedrag, we steken nu eenmaal allemaal zo in elkaar.
Slechte dingen willen we meteen kwijt, goede dingen zien we vaak als "vanzelfsprekend". Geldt voor mij trouwens net zo goed, daar niet van.
Of geloof je écht dat een Motoport of een Safe meer ontevreden klanten heeft dan tevreden klanten? Of dat ze procentueel meer ontevreden klanten hebben? Wil d'r bij mij dus niet in......
 
Ik heb tot zover alleen nog maar positieve ervaringen met Motoport Stadskanaal. Voor mijn fazer 600 en de huidige Falco ga ik er naar toe. Er is me al regelmatig een proefrit op een motor aangeboden zonder dat ik aangaf die te willen kopen oid. In Leek vind ik ze onpersoonlijker en lijkt het meer ok geld te draaien.

Het meeste onderhoud laat ik dus in Stadskanaal uitvoeren. FF een praatje met de monteur en een bakkie bij de bar.
 
Je moet gewoon zorgen dat je een werkplaats vindt waar mensen werken met liefde voor motoren! Bij mij blijkt dat gewoon een klein zelfstandig zaakje te zijn waar ik wat meer betaal voor mijn banden en onderdelen.

Gun het hem van harte! Ik ben totaal afgeknapt op Safe, maar zeg niet dat Safe alles kut is. Mijn ervaringen waren minder daar.

Nu doe ik het samen met Rien en leer ik steeds meer van mijn motor!
 
Het geeft aan dat Motoport slecht's verstand heeft van het 'uiterlijk' van je motor (en dat ook maar matig), maar zeker niet van het innerlijk deel daarvan! Het bevestigt helaas mijn eigen negatieve ervaringen met deze keten!

Daar verschillen de meningen nog al over...... Zoals ik al vaker heb gezegd, niet alle motoport zaken zijn het zelfde!!Mijn motor gaat altijd naar Leek, waar ze een ontzettend groot magazijn hebben, en mocht iets niet op voorraad zijn,dan bestellen ze het voor je! En dat er misschien wel eens iets mis gaat, tja, het zijn ook maar mensen. De jongens die bij "mij" Motoport Leek werken hebben wel degelijk verstand van motoren, zowel van de binnen kant als van de buitenkant. Dus niet álle Motoport zaken zijn hetzelfde!Ach, maar waarom zou ik ze hier ook verdedigen tegen over iemand die er nog nooit is geweest? Ik weet dat ze er verstand van hebben...veel meer dan de gemiddelde motor rijder! :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan