Motoport Poll

Wat vinden jullie van Motoport?

  • Motoport is top!

    Stemmen: 40 8,5%
  • Wel okay

    Stemmen: 164 34,7%
  • Niet slecht

    Stemmen: 52 11,0%
  • Kom er nooooit meer

    Stemmen: 121 25,6%
  • Kom er nooit

    Stemmen: 51 10,8%
  • Sluiten die tent!

    Stemmen: 24 5,1%
  • Moeten ze verbieden!

    Stemmen: 4 0,8%
  • Motoport wat is dat?

    Stemmen: 17 3,6%

  • Totaal aantal stemmers
    473
Kom er niet vaak, maar ik heb wel goeie ervaringen. Motoport Vianen gaf mij in 1998 de beste inruilprijs (FZR--> Thundercat).
In 99 had ik er een acherband en achterremblokjes besteld. In Vianen aangekomen bleek dat ze een verkeerde achterband hadden besteld en ik dus voor ..... naar vianen was gereden :( . Vonden ze zelf ook wat lullig en hebben toen kostenloos mijn achterremblokjes vervangen :} . Wel oke dus.
 
Jij hebt genoeg gezeurd vind ik. Waarom zeg ik dat? Omdat ik dat gemiep over jouw nieuwe SV een beetje gevolgd heb.

Genoeg gezeurd? Ik heb 2 maanden moeten wachten voordat eindelijk alles compleet was terwijl zij mij elke keer vertelde dat het voor elkaar zou zijn. Daardoor moest ik 3 a 4 vrije dagen opnemen omdat hun zaten te liegen.. en dan zit ik te miepen?

Daarna heb ik ze zelfs NOG een kans gegeven door een kuipruitje voor mij te bestellen. Die had ik op een dinsdag besteld en mij was verteld dat die niet dat aankomende weekend maar dat weekend daarna er ZEKER zou zijn. Die vrijdag had ik een belletje gegeven om te vragen of die er al was. Dus niet binnen en moest in de middag maar weer bellen omdat het dan misschien wel met de post zou komen. Zaterdag weer 2x gebeld, maandag ook weer 2x en dinsdag ook weer 2x. Toen werd ik een beetje pissig en na flink wat aandringen gingen ze dan eindelijk bellen om te vragen waar het ruitje dan wel was. Kreeg zowaar een belletje terug en het duurde toen nog is 2 weken voordat het waarschijnlijk binnen zou zijn.

Even voor de duidelijkheid, mij was verteld dat het 3 of 4 dagen zou duren voordat het binnen zou zijn maar voor de zekerheid maar voor dat weekend erna gekozen.

Ik ben echt niet de enige die problemen heeft met Motoport qua levering van spullen. Gelukkig heb ik al een andere dealer gevonden die er vlakbij zit die WEL zijn afspraken nakomt.

Gemiep.. tssskk..
 
Zelhem....
De kledingafdeling is oke....
Maar werkplaats ver beneden pijl..

Conclusie... laatste keer zo'n slechte ervaring gehad dat ze mij nooit meer terug zien.

We zitten kort bij de duitste grens... dus waarom niet ff naar Louis.
 
Ben in leeuwarden geweest voor helm, wilden ze me een dure aansmeren :( , Maar heb daar afgelopen weekend een motor gehuurd en ze waren reuze aardig, mocht de motor de dag voor verhuur wel ophalen voor hetzelfde geld. Vond ik helemaal top :)
 
Motoport (en alle andere franchisenemers) zijn in mijn ogen voornamleijk bezig om gezamelijk de inkoopkosten laag te houden en de verkoopkosten hoog, niet dat ze daar met anderen afspraken over maken want dat mag natuurlijk niet. Ik heb alleen ervaring met Rockanje en heb qua service ed geen klagen.
 
Heb minder goede ervaringen met Motoport Breda.
Als je daar komt voor een nieuwe motor vliegen ze voor je, maar kom je voor reparatie/onderhoud/kleding/e.d. moet je heeeeel erg veel tijd investeren. Ze(lees het personeel) zien je dan namelijk niet staan. En flikken het zelfs om weg te lopen als je ze aanspreekt.
Ik kom er dus nooit meer.
 
Heb minder goede ervaringen met Motoport Breda.
Als je daar komt voor een nieuwe motor vliegen ze voor je, maar kom je voor reparatie/onderhoud/kleding/e.d. moet je heeeeel erg veel tijd investeren. Ze(lees het personeel) zien je dan namelijk niet staan. En flikken het zelfs om weg te lopen als je ze aanspreekt.
Ik kom er dus nooit meer.

Niet mee eens, goede ervaring mee.

Jaren voor de kleinste schroefje daar geweest voor mijn magna, toen ik alles nog low budget zelf alles aan elkaar plakte.... Altijd goed geholpen....

Nou daar dus ook mijn nieuwe motor gekocht.
 
Ben in leeuwarden geweest voor helm, wilden ze me een dure aansmeren :( , Maar heb daar afgelopen weekend een motor gehuurd en ze waren reuze aardig, mocht de motor de dag voor verhuur wel ophalen voor hetzelfde geld. Vond ik helemaal top :)


de service in de winkel vind ik nou niet echt geweldig. als je alleen maar ff de spullen bekijkt, of ze hebben door dat je niet komt om een dure motor of een duur pak te kopen dan worden ze wat minder vriendelijk vind ik.

de monteurs in Leeuwarden zijn wel goed, ze hebben me laatst voor niks ff geholpen met de voorrem van mijn motor en ook hoefde ik van de 1e monteur niks te betalen voor een schade-expertise(scheelde me toch weer €150)

Motoport stadskanaal is een kutzaak waar ik nooit meer kom. ik heb mijn GS500 daar gekocht. toen ik daar voor het eerst kwam stond er binnen een paar tellen een verkoper bij me, er werd een bakkie koffie aangeboden terwijl de GS klaar gemaakt werd voor een proefritje(kreeg zelfs nog een motorjas/broek van ze te leen). so fa so good, ik besloot de motor te kopen, en motoport zou de GS nog helemaal nakijken en een beurt geven.

Nou, die beurt heeft hij dus nooit gehad. ze hebben alleen de tank volgegooid, en that is. als mijn motor een beurt gehad zou hebben, dan wisten ze dat er niet genoeg olie in het blok zat, dat er absoluut GEEN olie meer in de voorvork zat en ze wisten dan ook dat te kettingset aan vervanging toe was(wist ik veel of/hoe je dat kon zien).
ook is mijn motor in de 1e 3 maanden een paar keer bij ze terug geweest voor garantie reparaties. ik kreeg als leenmotor een olie-lekkende Diversion mee(zonder papieren, was niet nodig). Nee, motorport stadskanaal vind ik een rotzaak, waar ze alleen vriendelijk doen als je een motor komt kopen.
 
Motoport Uithoorn doet het goed, hebben ook een mooie kleding afdeling.
Motoport Hillegom doet het ook wel goed.
Motoport Amsterdam sucks :r
 
Heb goede ervaringen met Motoport Uithoorn (Beku)
Den-Haag is oké
Pas bij Hillegom geweest voor nieuwe ketting en tandwielen en is prima gedaan
 
Maand geleden bij Motoport Hillegom motor laten repareren na valschade, toppie gemaakt en goed geholpen :+
 
Motoport Wormerveer: gaat wel. Beurten etc. is prima, alleen de verkoop afdeling gedraagt zich van: je mág hier een motor kopen... "After sales" hebben ze nog nooit van gehoord.... Onderdelen bestellen duurt soms lang.
Motoport Amsterdam: ben er een paar keer geweest. Héle slechte indruk. Verkopers ongeïnteresseerd en soms onbeschoft. Afspraken voor proefritten worden gewoon niet nagekomen. Occasions staan er vies bij en ze vragen evengoed de hoofdprijs. Kleding afdeling gaat wel.
Motoport Hillegom: Ben er maar twee keer geweest, maar de algehele indruk was netjes en de verkopers wekken de indruk écht te willen verkopen....
Motoport Almere: Goede indruk. Nette zaak, behulpzaam personeel. Dit lijkt de motorzaak zoals ie hoort te zijn naar mijn idee..... Ik maakte een keer een proefrit en toen ik terugkwam werd me nog een proefrit aangeboden voor een vergelijking. Daarna keurig vragen hoe het bevallen was.

Kortom, er zit naar mijn idee nogal wat verschil tussen. Je zult ook wel eens een verkoper in een verkeerde bui treffen. Blijft mensenwerk.
 
Motoport Uithoorn doet het goed, hebben ook een mooie kleding afdeling.
Motoport Hillegom doet het ook wel goed.
Motoport Amsterdam sucks :r

Motoport Uithoorn is ook niet helemaal eerlijk, verkoopt mij een motor en omdat ik niets had in te ruilen kreeg ik zogenaamd 200 euro korting, deal wordt gesloten, ik kom thuis en kijk op bikenet (vond mijn gekochte motor) en stond inderdaad voor de prijs die ik er voor betaald had, echter een dag later was de prijs ineen precies 200 euro duurder, kortom geen korting, ik was zo slim om van beide prijzen een afdruk te maken en dit hebben de heren geweten, ze hebben het opgelost door mij 200 euro korting te geven op kleding en helm.

Kortom, bij elke motorboer gaat het om de centjes en ben je zelf verantwoordelijk voor je centjes :9
 
kwam al jaren bij motoport westerhoven.(lekker dicht bij eindhoven)kocht daar in totaal 2 gebruikte en 3 nieuwe motoren.vanaf het jaar 2002 ging de vriendelijke service al berg afwaarts,en toen er een andere eigenaar in kwam begin 2004 was het helemaal gedaan met de zaak.klote service en belachelijke inruilprijzen.ben in vianen gaan shoppen en werd daar warm onthaald.kocht daar een motor omdat de motor en de beloftes allemaal goed waren.totdat ik een maand na aankoop de verkoper op de motorbeurs zag.hij vroeg hoe het met de motor was en ik zei dat ik niet helemaal tevreden was.nou lang gezicht en hij had plotseling ook geen tijd meer.dus ook weer een klerezaak dus die alleen maar vlugge winst voor ogen heeft maar geen tijd voor de klanten die voor de langetermijn winst moeten zorgen.waar moet je tegenwoordig nog naar toe voor een fatsoenlijke behandeling.waar mensen die in de zaak werken nog met een motorhart staan en niet met eurotekens in de ogen.ik en de meeste van ons moeten hard werken voor onze centen en kunnen ons geen vergissing veroorloven door bij (achteraf gezien)een slechte zaak met wat smoesjes op straat gezet te worden met problemen.
 
Heb tot dusver goede ervaringen bij motoport rockanje , heb tot 2 keer toe een klein probleempje gehad met mijn nieuwe motor , netjes door hun opgelost en hun excuses ook nog , blijf er voorlopig gewoon "shoppen"
 
Motoport STADSKANAAL gweeft zeer goede service! Lees maar:

Via internet vond ik bij Motoport in Stadskanaal de motor van mijn dromen. Een R1150R uit 2004 met EVO/ABS en in de kleur en uitvoering die ik het mooiste vond. Deze kocht ik in september 2008. Omdat de garantie midden in de winter zou aflopen kreeg ik zelfs 9 maanden garantie.
Slechts twee dagen voor het einde van de garantieperiode ontdekte ik een lek aan de onderkant bij het uiteinde van de cardan. Na overleg met Motoport Stadskanaal kreeg ik toestemmening deze bij Motoport te Eindhoven (Veldhoven) te laten inspecteren. Als het met een kleine reparatie verholpen kon worden dan mocht Eindhoven dat doen en de rekening naar Stadskanaal sturen.
De volgende dag kon ik al terecht. Alhoewel een flinke reparatie nodig bleek (men dacht aan de achterste keerring van de cardan) werd ik na overleg tussen beide dealers meteen geholpen. Men realiseerde zich dat ik er anders weer helemaal voor uit Breda moest terugkomen en maakte ruimte in de planning.
Halverwege de reparatie bleek de lekkage echter bij een keerring nabij de versnellingsbak te zitten. Dat is veel meer werk en kost meer tijd. Toch besloot men de reparatie af te maken om te voorkomen dat ik nog een keer terug moest komen. Natuurlijk werd de reparatie daardoor wel kostbaarder.
Motoport Eindhoven verdient een dikke pluim, vanwege de klantgerichte benadering. Ik werd immers die zelfde middag geholpen. Maar zij kunnen de reparatie nog bij de naamgenoot in Stadskanaal in rekening brengen.
Motoport Stadskanaal verdient daarom helemaal een warme douche en een groot compliment. Zij hadden mij ook helemaal naar Stadskanaal kunnen laten komen, maar hebben deze klantvriendelijke – maar voor hen duurdere - oplossing toegestaan. Dit is pas echt goede after sales service.
Een zeer tevreden klant LouiS uit Breda :]
 
Ik heb er alleen oordopjes vandaan, en veel kan er daarmee niet misgaan :+

edit: OMG, is het een trend geworden ofzo om topics uit de oertijd te kicken? :X
 
Laatst bewerkt:
Zelhem is een goede zaak.

Alleen van het woord afschrijving hebben ze nog noooooooooit gehoord.
ik zal daar nooit een 2e handsje kopen. Verder topzaak.

Oh :o ..........







Daar heb ik dus net mijn tweedehandsje gekocht :+

Maare, vind dat je er netjes behandeld wordt, en ze doen zeker moeite om je te helpen, kom er graag :), al is het maar om even te kwijlen :9~
 
Laatst bewerkt:
Wij komen regelmatig bij Motoport Den Bosch , en hebben er tot op heden een paar kleine dingen gekocht zoals helmen , laarzen , handschoenen en een paar onderdelen . Onze ervaringen zijn ronduit goed te noemen . Ook voor "kleine" klanten als wij hebben de verkopers (in ons geval) altijd veel tijd en aandacht , en de dames van de kleding-afdeling kunnen je een paar handschoenen verkopen , en je behandelen alsof je de duurste motor van de zaak staat te kopen . Nu zal iedereen zijn of haar eigen ervaringen hebben in de diverse vestigingen , maar wij zijn vooralsnog heel tevreden over de vestiging Den Bosch . *D

ik ben ook zeer te spreken over Motoport Den Bosch. Ik ben er nog maar een paar keer geweest voor helm en handschoenen enzo. Maar ik ben tot nu toe altijd heel goed geholpen en ik zal er zeker nog terug komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan