Motoport Rotterdam getroffen door brand

Mooi balen voor Motoport. Hoop dat de schade meevalt. Rook en water is geen fijne combinatie in je pand. Ook motoren worden er niet beter van. Levert vaak een hele hoop gedoe op.

Sterkte in ieder geval.
 
Mooi balen voor Motoport. Hoop dat de schade meevalt. Rook en water is geen fijne combinatie in je pand. Ook motoren worden er niet beter van. Levert vaak een hele hoop gedoe op.

Sterkte in ieder geval.



Zo lang het water van boven komt valt het wel wat mee , daar zijn ze op voorbereid .


Als het water van onder komt , is het probleem iets groter . ;)
 
Laatst bewerkt:
'Motorport rotterdam getroffen' > 'Motoport Rotterdam getroffen door brand'
 
Met een oud kuchend vrouwtje hoef je ook niet altijd blij te zijn.............

Heel veel kuchen betekent ook iha een volle asbak!
Vrijwel altijd een deuk in de achterbumper te vinden door het overbekende paaltje!
Ook in de versnellingsbak zitten meerdere tanden meestal niet meer op de originele plek.

Wel allemaal clichés. Het ergste van clichés is, dat ze meestal waar zijn!
 
Zo lang het water van boeven komt valt het wel wat mee , daar zijn ze op voorbereid .


Als het water van onder komt , is het probleem iets groter . ;)
de combi rook en water he, alleen water is geen probleem.

uit die omgeving wil je absoluut geen fiets hebben
 
Nog zuurder als je NET je motor daar gekocht heb, en morgen zou gaan halen.
Nog veel zuurder is als je daar werkt..
 
Zuur als je je motor door net heen hebt gebracht voor de winterstalling!

Paar seizoenen geleden mijn 848 daar gestald gehad, ditmaal mijn straatmotor toevallig ergens anders gestald.. Maar vooral zuur voor de eigenaar en medewerkers van Motoport Rotterdam/de loods.
 
Laatst bewerkt:
Voorlopig ook even niets bestellen bij motorkledingdiscount.nl zo te zien aan de laatste foto :)

Ontzettend zuur voor de betrokken bedrijven natuurlijk, hopelijk een goede verzekering. Hun gehele inventaris is nu waardeloos, ookal is er alleen rookschade want die rook trekt werkelijk overal in en krijg je er niet meer uit.
 
Laatst bewerkt:
Naar mijn weten is Motoport Rotterdam (eigenlijk Schiedam) niet direct getroffen door de brand.
Flinke rook- en waterschade zal er ongetwijfeld zijn maar het pand staat nog.
De fik begon vrijdag in de namiddag en is tot 2x toe weer opgelaaid, zelfs gisteren avond nog.. echt bizar.


Zeer grote brand in motorhandel Nieuwpoortweg Schiedam | Flashphoto NL

De eigenaar/filiaalmanager was gister op TV en vertelde dat de brand alleen in de werkplaats gewoed heeft. De showroom zelf had alleen rook en waterschade. Ze filmden ook door deur of ramen naar binnen en daar stonden alle motoren nog onverbrand, maar wel onder een dikke laag zwarte rotzooi dus dat zal ook niet best zijn denk ik.

Hoe dan ook, zoiets gun je geen enkele onderneming. Verzekerd of niet, je hebt er alleen maar een hoop ellende van.
 
Laatst bewerkt:
Ben benieuwd of die dan gewoon als nieuw verkocht gaan worden, mijn ervaring is daar niet heel geweldig qua klantcontact
 
Ze zullen wel weer een ander bedrijfspand in die buurt inrichten, ze zaten daar nog niet zo lang, vorige vestiging was ook op een ander locatie op dat bedrijfsterrein omgeving.
 
Laatst bewerkt:
Uiteraard :) "SHOWROOM MODEL!!!!NOG NOOIT EEN SPATJE REGEN GEZIEN !!!"


Dat klopt dan wel weer, en is op waarheid gebaseerd O-)

Maar wel sneu voor voor ze..
Zag ook kleding discount op de deur staan, zit ze dan tegenwoordig ook in Schiedam???
Klopt, al effe niet meer geweest daar in Schiedam ;)
 
Natuurlijk is het een ramp voor de motorzaak en het personeel.
Is er al bekend of er al weer activiteiten zijn in de winkel of de werkplaats?
Is men aan het droogmaken, opruimen, inventariseren?
Of is de locatie nog niet vrijgegeven?

Ik heb zelf mijn net nieuwe sh300i gebracht om de handvatten opnieuw te laten lijmen (zaten los over de handvat verwarming). Droogtijd 5 uren. Zal nu toch wel goed gedroogd zijn? Of stond de sh300i nog in de werkplaats? Hou mijn hart vast. Ben voor mijn werk afhankelijk van de scooter. Balen . . .
 
Terug
Bovenaan Onderaan