Motoport Rotterdam getroffen door brand

Wel balen, ik stond daar diezelfde week op het punt om een occasion van ongeveer 9k te kopen... ben benieuwd waar al die motoren heen zijn gegaan?

In dezelfde loods waar nu de kleding hing stonden een hoop motoren. Wel achter een lint, dus je kon er niet bij. Wat ik begreep is dat slechts een deel van de werkplaats is afgebrand, en niet de rest van de winkel. De motoren zullen er waarschijnlijk nog wel zijn, ik weet alleen niet in wat voor staat.
 
Na de brand op 11 november in een naast onze showroom gelegen loods heeft onze voorraad letterlijk een ‘luchtje opgelopen’. Inmiddels ruiken alle 300 motoren weer allemaal naar wax en shampoo en staan ze te schitteren tijdens onze ‘verzekeringsverkoopweek’.

Start verkoop motoren dinsdag 10 januari bij MotoPort Rotterdam - Fokkerstraat 498 te Schiedam!

De showroom modellen gaan verkocht worden met korting. Misschien toch wel interessant om eens te gaan kijken, ben opzoek naar een nieuwe motor
 
Laatst bewerkt:
Ik ga dinsdag na mijn werk (gelukkig om 13.00 al klaar :D ) meteen even langs om te kijken ja. Ben benieuwd hoe 'extreem' de prijzen zijn, ten slotte zijn alle motoren alweer een bouwjaar ouder....

Aanbod op hun website is iig nog lang niet compleet als ze beweren 300 motoren te hebben staan, ik tel er iets meer dan 100 nu.
 
Laatst bewerkt:
Ik zag dat ze voorlopig weer terug zijn op het 'oude' adres aan de Strickledeweg.
Kwa motoren is het nogal een kale bedoeling.
 
Beetje een dark room. _O-
Maar ja, toch mooi dat ze doorzettingsvermogen tonen. :t

Vond het pand aan de Strickledeweg altijd prettiger om te komen, ben er na de verhuizing naar het nieuwe pand nauwelijks nog geweest. Snap best dat ze graag op een A-locatie willen zitten, sommige merken eisen dat ook om dealer te zijn/blijven, maar de kosten van het nieuwe pand zijn volgens mij erg hoog. Ook al kom ik er nog weinig, ik hoop zeker dat ze al dit gedoe overleven.
 
Vond het pand aan de Strickledeweg altijd prettiger om te komen, ben er na de verhuizing naar het nieuwe pand nauwelijks nog geweest. Snap best dat ze graag op een A-locatie willen zitten, sommige merken eisen dat ook om dealer te zijn/blijven, maar de kosten van het nieuwe pand zijn volgens mij erg hoog. Ook al kom ik er nog weinig, ik hoop zeker dat ze al dit gedoe overleven.
Bling bling dealers is nu de tijd -O- .. pand van Goedhart, en eerder al Molenaar gezien? :)
En een grote beurt komt dan op €1.200,00. :')
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan