Motoport Rotterdam getroffen door brand

Ik ben na bezoek van de brand-uitverkoop ook even langs andere adressen gereden.
Zowel de nieuwe (tijdelijke) locatie als ook even bij de brand.

Die tijdelijke locatie is idd nood. Buiten nauwelijks te zien dat er motor-activiteiten zouden zijn. Alleen een bordje met Motoport. Ik neem aan dat achter de roldeur wel gewerkt zal worden. Voor de handel had het erger gekund, want dit is natuurlijk wel de meest stille periode in het jaar.

Bij de brandlocatie was de weg afgesloten en waren ze bezig met zo'n zand-graaf-machine. (excavator?) Aan buitenzijde pand kon ik (vanuit de hoek waarvan ik keek) niet zo veel brandschade waarnemen.
 
Ik begrijp dat ze behalve kleding ook electronica hebben liggen? Ben nog wel opzoek naar een navigatiesysteem of bluetooth headsetje, krijg net een mail dat ze volgende week nog een sale hebben.
 
Blijkbaar is nog niet alles uitverkocht, of er is ergens nog meer voorraad vandaan gekomen.

2e ronde bericht

facebook

MP-Promobanner-380x880-2.jpg
 
Nog mensen daar op pad geweest vandaag?

Ik was er om vijf voor half elf en vijf over half elf had ik het alweer gezien.
Rete druk, geen ruimte om iets te bekijken en prijzen waar ik nou niet echt blij van werd.
Of ik moet de prijzen verkeerd begrepen hebben, dat er bij de kassa pas korting af gaat?
Was heel veel kleding en dat 'zocht' ik niet.
 
Ik was er om vijf voor half elf en vijf over half elf had ik het alweer gezien.
Rete druk, geen ruimte om iets te bekijken en prijzen waar ik nou niet echt blij van werd.
Of ik moet de prijzen verkeerd begrepen hebben, dat er bij de kassa pas korting af gaat?
Was heel veel kleding en dat 'zocht' ik niet.

De korting ging er inderdaad pas aan de kassa van af.
 
Net even geweest en er hangt nog zat spul hoor, in diverse maten en van goedkope troep tot de duurste Dane lijn.

Mezelf verwend met een paar TCX Goretex schoenen 8-)

aWmKe.jpg
 
Volgens mij was olie ook halve prijs...maatje had gelijk 8 bussen kettingvet gehaald
Maar vond het ook veeeel te druk al gelijk bij opening om 9 uur dus was snel weg...misschien dat ik morgen nog ff ga kijken, heb eigenlijk al te veel spullen 8-)
 
De korting ging er inderdaad pas aan de kassa van af.
Toen ik er de week voor de kerst was het :
als er niks op het prijskaartje stond 50% Korting
Blauwe markering op prijskaartje 65%
Rode markering op prijskaatje 75%
Nu adverteren ze zelfs tot 90% korting !

Ik zocht een paar tourlaarzen in 43 maar helaas niks gevonden wat lekker zat..
Vrouwtje scoorde wel een paar leuke motorschoenen met 65% :)
Nog even getwijfeld over een helm, ondanks de korting was hij toch nog €250 en had hem niet echt direkt nodig dus laten liggen maar voor dat bedrag ga ik hem niet meer vinden..
 
Net voor 99 euro een helm en handschoenen aangeschaft samen met m'n broertje die incidenteel achterop wilt, zeker geen slechte deal!

Er hing nog zat spul en was om 14.00 niet echt druk.
 
vandaag ook weer langs geweest, de goede / betere (merk) spullen zijn intussen verkocht, nu inderdaad alleen de restjes nog, toch wat spullen zonder prijskaartje, tja dan koop je minder snel iets, prijzen zijn niet altijd duidelijk, bij één jas ging de 50% over de originele prijs, terwijl ik vorige week een jas voor 50% van de laagst genoteerde prijs meekreeg (jas was reeds afgeprijsd en daar ging nog 50% van af).

Wel nog een veiligheidsvestje meegenomen voor het vrouwtje en ik vond zelf nog een setje Rev'it Seesmart kniebeschermers, er hingen nog een redelijk aantal, waarschijnlijk zijn deze uit de onverkoopbare spijkerbroeken gehaald.

De smeermiddelen stonden achter het lint, volgens mij is dat de nieuwe voorraad want de mannen waren daar ook flink aan het sleutelen.
 
Vandaag nog even langs geweest. Wist niet eerder van de verkoop af, maar hoorde het vandaag van een collega.

Het was niet druk nu, maar het meeste knappe spul was nu wel weg. Veel kleding nog van Dane, Difi en Macna, en wat minder bekende merken. Meeste gangbare maten zijn wel weg, alleen nog heel groot of heel klein.

Wel nog een verwarmd Gerbing vest gekocht voor 73 euro ipv 220. Zonder garantie ook, maar net even getest en hij werkt. Nu alleen nog even de rooklucht er uit zien te krijgen. Daar binnen leek het wel mee te vallen, maar als je even later weer in een neutrale ruimte bent stinkt het toch wel behoorlijk.


Die tijdelijke locatie is idd nood. Buiten nauwelijks te zien dat er motor-activiteiten zouden zijn. Alleen een bordje met Motoport. Ik neem aan dat achter de roldeur wel gewerkt zal worden. Voor de handel had het erger gekund, want dit is natuurlijk wel de meest stille periode in het jaar.

Bij de brandlocatie was de weg afgesloten en waren ze bezig met zo'n zand-graaf-machine. (excavator?) Aan buitenzijde pand kon ik (vanuit de hoek waarvan ik keek) niet zo veel brandschade waarnemen.

Ik heb even met een medewerker staan praten, maar het oude pand moet waarschijnlijk plat. Het lijkt aan de buitenkant mee te vallen maar de hele constructie is door de hitte dermate beschadigd dat het niet meer op te knappen is. De dakconstructie is deels gesmolten en ingestort, ook boven het deel van het pand wat er van buiten nog best goed uitziet. Voorlopig blijven ze even op deze locatie zitten, maar ze gaan uiteraard wel op zoek naar iets anders. Afhankelijk van die locatie zal dit ook weer tijdelijk of definitief zijn.
 
Meevallen... Het halve gebouw ligt al plat ;)
 
Laatst bewerkt:
Is het oude pand waar ze zaten niet meer beschikbaar??
 
Staat een mooi pand leeg langs de Hoofdweg in Rotterdam
(daar heeft Opel en Citroen in gezeten)
 
Wel balen, ik stond daar diezelfde week op het punt om een occasion van ongeveer 9k te kopen... ben benieuwd waar al die motoren heen zijn gegaan?
 
Wel balen, ik stond daar diezelfde week op het punt om een occasion van ongeveer 9k te kopen... ben benieuwd waar al die motoren heen zijn gegaan?

Wel is er een troost. Er zijn veel meer 'unieke' occasions!
Met 9k vind je echt nog wel een ander buitenkansje..........
 
Wel is er een troost. Er zijn veel meer 'unieke' occasions!
Met 9k vind je echt nog wel een ander buitenkansje..........
Sommige mensen doen er wat langer over om te beslissen. ;)
En je weet niet wat hij al overal uitgezocht had.

Maar in principe is de keuze reuze. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan