MotoPort Rotterdam & Scooterxpress motorscooteropstapdag

scooterexpress

Die hard MF'er
1 jan 2011
398
0
9 mei aanstaande is de Nieuwpoortweg nummer 2 in Schiedam the place to be!

Wij organiseren dan samen met MotoPort Rotterdam een motorscooteropstapdag. Net als bij onze afgelopen Scooterxpress dagen aan de kade zijn er weer veel demo’s aanwezig en kan je genieten van veel aanbiedingen.

Dus zet hem in je agenda die 9e mei en hou onze site en die van MotoPort in de gaten voor info


De winkel is open vanaf 09:00, er is genoeg parkeerruimte en mocht er een spatje regen vallen dan hebben we de loods aan de zijkant ook tot onze beschikking.

Welke demo's er precies zullen staan is nog even afwachten maar alle merken waarvan MotoPort dealer van is zullen aanwezig zijn en we kunnen vast nog wel wat primeurs kunnen regelen!
 
Ja ik kan er ook bij zijn.
Misschien bel ik motoport van tevoren wel op.
als de werkplaats ook open is kunnen ze de jocosta er wel gelijk onderzetten.
Kan ik hem gelijk uittesten met julie als getuigen haga.
zou mooi zijn als er een testbank zou zijn.
 
Tot dusver hebben we de volgende demo's staan de 9e:

Piaggio: 2xGTS 300, 2xMP3 500, Fuoco en een Ape ;-)

Suzuki: BM400 & 650

Peugeot: Metropolis RS, Django 125

SYM: Maxsym 400 of 600, Joymax 125 of 300

Kawasaki: J300

Honda: PCX 150, SH 150, Integra en we proberen de nieuwe Forza!

Kymco: People One 125, Agility 16+ 125, Xciting 400, Myroad 700, de nieuwe DT 350i als hij op tijd is

Yamaha: TMAX 530 en eventueel XMAX 400 en Tricity 125
 
Laatst bewerkt:
Ik weet nog niet zeker of ik kom, maar de J300, Integra en DT350 wil ik weleens testen. En misschien nog wel een rondje op de PCX of Tmax. Die ken ik al een beetje en die vind ik gewoon leuk.
 
Ik weet nog niet zeker of ik kom, maar de J300, Integra en DT350 wil ik weleens testen. En misschien nog wel een rondje op de PCX of Tmax. Die ken ik al een beetje en die vind ik gewoon leuk.


Zijn inderdaad stuk voor stuk erg leuke motoren.
Ik heb nu mijn perfect scoot gevonden, altijd leuk om eens wat anders te proberen maar koop toch niks anders.
SH300 gaat in mijn bijzijn de 100.000 halen 😆
 
Mijn vrouw heeft geen auto rijbewijs.
Maar anders neem ik een collega mee die wel een auto rijbewijs heeft.
 
Karrl heb je met pinksterweekend wat te doen? 22 weg 23 terug? Als tijd ruimte en geld heb dan pm ik je.
 
@scooterexpress:

Ik las over de "MotoPort Rotterdam & Scooterxpress motorscooteropstapdag" en nu weet ik niet wat de methode is ... maar ik zou graag een proefrit willen maken met de SYM MaxSYM 600i ABS 2015.
Ik weet niet of we een tijd daarvoor moeten afspreken of ... dat het zelfs op een andere dag kan.

Mvg,
Eric.
 
@scooterexpress:

Ik las over de "MotoPort Rotterdam & Scooterxpress motorscooteropstapdag" en nu weet ik niet wat de methode is ... maar ik zou graag een proefrit willen maken met de SYM MaxSYM 600i ABS 2015.
Ik weet niet of we een tijd daarvoor moeten afspreken of ... dat het zelfs op een andere dag kan.

Mvg,
Eric.

Nee hoor Eric, je hoeft niets af te spreken. De hele dag door kan je je aanmelden voor een proefrit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan