Motoport uit de lucht?

Status
Niet open voor verdere reacties.

40 kW powerrr

MF veteraan
21 sep 2010
1.612
376
Motoport roept niet bij iedereen enthousiaste reacties op. Maar ik check graag hun aanbod, en dan kan nu al dagenlang niet meer, ervan uitgaande dat het niet aan mijn pc ligt.

Weet iemand wat er, naast het failissement van MP Veldhoven, aan de hand is?
 
Laatst bewerkt:
Zou het dan toch aan mijn privé laptop (èn werk pc) liggen?
Net nog geprobeerd: tablet en smartphone geven ook "page not found".
Wel allemaal Vodafone netwerk...
 
Laatst bewerkt:
Ik zal hem eens streng toespreken, maar ik vrees dat we elkaar niet verstaan. |(
Het verwarrende is ook dat hij eerst "under construction" was en later "page not found" gaf.
Mijn vindingrijkheid ligt op ander gebied. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik zal hem eens streng toespreken, maar ik vrees dat we elkaar niet verstaan. |(
Het verwarrende is ook dat hij eerst "under construction" was en later "page not found" gaf.
Mijn vindingrijkheid ligt op ander gebied. ;)

Hij bedoelde webbeheerder bij Motoport ;)
 
:^ precies maar sites kunnen er helaas wel uit liggen niet dat ik het begrijp zo moeilijk is het niet. Zelf genoeg high traffic sites gebouwd geen die niet down gingen ooit zelf niet bij nieuwe versie vond het namelijk onzin om downtime te hebben. }) Mooie is wel dat klanten dan gaan vragen hoe doen jullie dat wij hadden 4 servers en dat was niet genoeg .... hmmm wij draaide op 50 servers in 2 regios (US en EU) je moet je site ook wel goed voorbereiden als je op het NOS journaal komt *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan