Motor 25 kw welke?

er wordt niet voor niks gezegd dat er weinig motoren zijn die zo lekker sturen als een sv-tje... maar inderdaad, proefritje!
 
kijk een verstandige beginner

K zou ook geen rooie kopen als ik jouw was :+
Zou je wel eens een rode motor terug kunnen zetten naar 25 kw?
 
CBR600f op 25 kW rijdt heerlijk en is goed te betalen...! :Y Hier de mijne!

kopievanimg2364gi7.png
 
[afbeelding]

[afbeelding]

eentje zoals deze bruuuuuuuuuuuuuuuuuuut

is ie makkelijk terug te zetten naar 25 kw als ie dat niet is?
jaa, je mag ze o zo bruut vinden(en ik deel je mening :9~ ), maar een 250r 07 een de zx6 07 kun je simperlweg niet bekostigen met 3duizend. just don't think outside the box ;) .

verder is er niet echt een bepaalde beste motor om mee te beginnen, en aangezien je aan een beperkt rijbwijs zal deelnemen, is je keuze nog meer beperkt. je gewenste kleurstelling(binnen jouw budget); het volledig zwart, komt volgens mij alleen voor bij de suzuki sv 650.
motoren die tevens een mogelijkheid kunnen zijn:
gsxr 600 srad. verkrijgbaar rond de 3000 verkrijgbaar, maar kan niet officieel begrensd worden. zx6r. bj. 95 tm 97 is rond de 2500 verkrijgbaar en kan officieel begrensd worden. bj. 98 tm 00 is rond de 3500 verkrijgbaar (na onderhandelen zou je uit kunnen komen op 3200 oid) en kan wel officieel begrensd worden. sv650. bj 00 is verder ook verkrijgbaar rond de 3000. heb er al 1 gevonden voor 3000 en is nog blauw ook ;) ,sv met volledige 25 kw papieren. dus genoeg keuze tog *D, en verder zullen wel alle begrensde 600ccers goed lopen.
tot slot eve over je keuze van een rijschool. Ferry is een goede!, kijk ook eve op ferry.nl. staat veel interessante en behulpzame informatie m.b.t. het motorrijden *D .
Naar mijn mening kan Dhr-Majid beter op zn motorfiets blijven toeren...
lekkere binnenkomer zeg :Z
 
Laatst bewerkt:
Ik zou gaan kijken in motorzaken, heb ik ook gedaan. (natuurlijk kan je worden afgezet,maat je gaat wat makkelijker terug. Zeker als je er weinig verstand van hebt is dat makkelijk. Je betaalt mee, maar je hebt ook zekerheid) Ik heb een oude motor gekocht. Maar hij brengt mij mijn 25kw tijd wel door. Daarna beginnen aan het echte werk :D. Kan je je geld sparen voor wat je echt hebben wil. Mocht je schade rijden dan is dat aan een brikkie :p Maja dat ben ik... :P
 
@ chubbie


thnks man ik ga nog even rond kijken betreft motoren en ik denk toch maar dat ik ga beginnen bij Ferry ken je nog meer rijscholen in amsterdam....? die aan te bevelen zijn
 
verder heb ik eve een lesje bijgewoont bij Nelen. ik was en ben nog maar 17. de indruk die ik kreeg was dat de instructuur goed streng was en je lekker liet oefenen. een goede combinatie dus :Y , maar je moet eens naar de tarieven kijken/bellen. als student zijnde wil je denk ik niet meer betalen als het voor minder kan :P . tog gaat mijn voorkeur uit naar Ferry :Y .

succes jonge.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan