Motor aandacht op TV

wat voor soort motor tv moet er komen

  • een soort "top gear" voor motoren

    Stemmen: 72 92,3%
  • american chopper

    Stemmen: 0 0,0%
  • educatief programma (hoe sleutel ik)

    Stemmen: 6 7,7%
  • alleen sport

    Stemmen: 0 0,0%
  • onderdelen (nieuwtjes)

    Stemmen: 0 0,0%
  • test programma

    Stemmen: 0 0,0%
  • highlights GP

    Stemmen: 0 0,0%
  • of alles maar ieder onderwerp wordt zeer kort behandeld

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    78
Ik mis bij de poll het volgende.
Een soort van goede tijden, slechte tijden voor de motor.

Ik dacht dat daar al een flim over was, :? Dirty Harry Davidszoon en de Sigarenman, :? of zo.

Zelf vinnik een soort :) Consumentenman :) op de motor :] wel een aantrekkelijke gedachte, met Frits Bom die bij 20 graden vorst in windkracht zeven de koude start van een XT500 gaat laten zien, of van een moderne motor met een niet zo modern alarm wat je accu leeglaatlopen...
 
we moeten eigenlijk alle nederlandse tv zenders eens plat gaan mailen wanneer ze
eens goeie motorsport gaan uitzenden met fatsoenlijk commentaar
misschien luisteren ze dan wel
wie doet er mee?????
 
we moeten eigenlijk alle nederlandse tv zenders eens plat gaan mailen wanneer ze
eens goeie motorsport gaan uitzenden met fatsoenlijk commentaar
misschien luisteren ze dan wel
wie doet er mee?????
ik vrees voor je dat dat niet veel zal uithalen. Motorrijden of motorsport specifiek is nu eenmaal niet erg populair in Nederland. Kijk alleen eens in eigen keuken. Er zijn meer dan 13.000 geregistreerde MF'ers. Kijk eens hoeveel er wordt gepost in het motorsport gedeelte. Als daar alles bij elkaar 20 mensen over motorsport lullen, dan houdt het op. En dan is dit nog wel een motorsport site.
 
Luitjes bedankt voor jullie input. Ik ben echt van plan om TV zenders aan te schrijven dus blijf kiezen. Ik weet dat de niet commerciële zenders met een probleem zitten, dus misschien komt het wel van een hoek waar wij het niet van verwachten. Vergeet niet dat het geld die de zenders krijgen van "ons" belasting centen betaald wordt. Ik bijf optimistisch. Er is een docu gemaakt over auto monteurs (nog niet op TV) misschien moet er zo iets komen. Kijkje in de keuken bij een motorzaak.
Misschien leest iemand dit die contacten heeft met die zenders. *D groet van david
 
Terug
Bovenaan Onderaan