Motor aanhanger 4 motoren nodig !

19 nov 2007
26
0
Juni ga ik met drie maten naar de Pyreneeen en willen we met de vier motoren op de aanhanger zuidelijk afzakken .
Ik heb al wat verhuurders gemaild maar die hebben geen aanhanger beschikbaar . Misschien lukt het op deze manier er één te vinden voor 16 tm 23 juni .
Wie O wie helpt ons uit de brand ?
Stuur me aub even een pm als je wat weet ,bedankt.
 
Wij gaan volgende week naar de Pyreneeen maar gaan met de trein, wellicht is dat een alternatief. Ik weet niet wat jullie voor motoren hebben maar 4 motoren a 225 kilo vermeerderd met het eigen gewicht van de aanhanger ca 750 kg = 1650 kg, dan heb je een flink trekkend voertuig nodig.
 
Motorclub Urk - Home

755775-500x190.jpg
 
Wij gaan volgende week naar de Pyreneeen maar gaan met de trein, wellicht is dat een alternatief. Ik weet niet wat jullie voor motoren hebben maar 4 motoren a 225 kilo vermeerderd met het eigen gewicht van de aanhanger ca 750 kg = 1650 kg, dan heb je een flink trekkend voertuig nodig.
bovendien een extra rijbewijscategorie
 
Wij gaan volgende week naar de Pyreneeen maar gaan met de trein, wellicht is dat een alternatief. Ik weet niet wat jullie voor motoren hebben maar 4 motoren a 225 kilo vermeerderd met het eigen gewicht van de aanhanger ca 750 kg = 1650 kg, dan heb je een flink trekkend voertuig nodig.

Welke trein ga je als ik vragen mag en wat zijn de kosten ongeveer? Zit hier ook aan te denken omdat t toch een stukje rijden is op een racer en ik toch alleen maar zo snel mogelijk er wil zijn.
 
Binnenkort vertrek ik met de autoslaaptrein vanaf s'Hertogenbosch naar Alessandria en dan rijdend terug door de Alpen, werkt perfect. Totale trein kosten 330 euri
 
Laatst bewerkt:
Binnenkort vertrek ik met de autoslaaptrein vanaf s'Hertogenbosch naar Alessandria en dan rijdend terug door de Alpen, werkt perfect. Totale trein kosten 330 euri
waarom niet andersom?
nu heb je het mooiste stuk als eerst en wordt het steeds minder leuk
 
waarom niet andersom?
nu heb je het mooiste stuk als eerst en wordt het steeds minder leuk
Ik wil geen tijdslimiet hebben en ik kijk niet op een paar dagen. Wat voor weer is het, en bevalt het ergens goed dat ik een dag langer blijf. Of juist andersom dat je eerder terug wil.
Die vrijheid wil ik juist hebben. Spreek uit ervaring
 
Bedankt voor alle reaktie's , ik geloof dat het gelukt is er één te vinden . Nog even wachten op de reserverings bevestiging . Het betreft een auto ambulance met motor bevestigingen voor 4 motoren . Met de dikke X5 ervoor en gezellig met z'n vieren in één auto , ik heb er zin in.
Gangisallesman
 
Terug
Bovenaan Onderaan