Motor aanhanger te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duke Nukem

MF veteraan
8 dec 2007
3.870
2.409
Te koop aangeboden; Een mooie nette motoraanhanger.

Voorzien van vele bevestigingspunten voor spanbanden en afgedicht met een alu traanplaat, waardoor je geen last hebt van steenslag van onderaf op de te vervoeren motoren. Ook is de aanhanger laag waardoor het oprijden van motoren redelijk makkelijk gaat. De rechter goot kan met de oprijgoot worden verwisseld, deze kan dus in het midden of aan de buitenzijde liggen. De aanhanger ligt mooi stabiel achter de auto, zeker met lading.

- De aanhanger heeft een brede bodem van 150cm breed en 220 cm lang.
- 2 jaar geleden zijn de wiellagers vervangen
- Goede banden met goed profiel.
- As mag 750 kg dragen
- Neuswiel


De reden van de verkoop is dat ik op zoek ben naar een grotere motor aanhanger.


oo0sw.jpg


5cgigm.jpg


22kva1.jpg


jazaz6.jpg
 
De kar is ongeremd neem ik aan?

Weet je wat ongeveer het eigen gewicht is van de aanhanger?

Waar staat de aanhanger?

Alvast bedankt.

Freez
 
De kar is ongeremd inderdaad, wat ie weegt weet ik niet precies maar het is niet veel. Ik zal even kijken of ik het ergens kan vinden. Ik heb 'm niet zelf gemaakt, ik heb 'm zo overgenomen van iemand. Het is wel echt een fijn ding, afgelopen zomer er nog mee naar Oostenrijk gekacheld en dat gaat hartstikke prima.

De kar staat in omgeving iets ten noorden van Utrecht.
 
De kar is ongeremd inderdaad, wat ie weegt weet ik niet precies maar het is niet veel. Ik zal even kijken of ik het ergens kan vinden. Ik heb 'm niet zelf gemaakt, ik heb 'm zo overgenomen van iemand. Het is wel echt een fijn ding, afgelopen zomer er nog mee naar Oostenrijk gekacheld en dat gaat hartstikke prima.

De kar staat in omgeving iets ten noorden van Utrecht.

Gewicht is redelijk belangrijk als ie ongeremd is. Meestal is namelijk dan het totaalgewicht max 750 kg, en als er een lichtere auto voor zit vaak nog minder. Dan is gewicht + 2 x motor soms kritisch.

Freez
 
Ik snap het ja. Volgens mij zit dat wel snor aangezien ie heel licht aanvoelt, maar zeker weet ik het niet. Ik kan ook geen typeplaatje vinden. Ik zou er eigenlijk even mee op een weegbrug moeten.
 
Ik snap het ja. Volgens mij zit dat wel snor aangezien ie heel licht aanvoelt, maar zeker weet ik het niet. Ik kan ook geen typeplaatje vinden. Ik zou er eigenlijk even mee op een weegbrug moeten.
Drie personenweegschaaltjes kan ook, totaal even optellen.

Of twee, en het neuswiel apart meten.
 
Laatst bewerkt:
Ik schat ca. 200 kg voor de losse aanhanger dan hou je ca. 550 kg over voor twee motoren. Bij niet al te zware motoren moet dit wel lukken.
 
Ik schat ca. 200 kg voor de losse aanhanger dan hou je ca. 550 kg over voor twee motoren. Bij niet al te zware motoren moet dit wel lukken.

Niet als je een B segment autootje hebt dat max 590 kg mag trekken. Dan wordt het kilo's tellen 2x motor van zeg 220kg blijft er voor kar 150 kilo over.

Freez
 
Zojuist is de aanhanger op een weegbrug geweest en de aanhanger weegt 210kg schoon aan de haak. Toch wat zwaarder dan ik dacht. 750 - 210 = 540 / 2 = 270kg per motor met de juiste auto.

270kg is best een forse motor lijkt me.
 
Laatst bewerkt:
Overigens kun je de rechtergoot loshalen en in het midden zitten en dan kan er ook prima één motor op.
 
Overigens kun je de rechtergoot loshalen en in het midden zitten en dan kan er ook prima één motor op.
Ik vind het een mooi trailertje, lekker breed en dichte vloer.
De opstelling in het midden lijkt mij het meest praktisch.

Helaas voor jou heb ik al een trailertje.

Wist je trouwens al dat je met die volvo maar 500kg ongeremd mag trekken? O-)
 
Ik vind het een mooi trailertje, lekker breed en dichte vloer.
De opstelling in het midden lijkt mij het meest praktisch.

Helaas voor jou heb ik al een trailertje.

Wist je trouwens al dat je met die volvo maar 500kg ongeremd mag trekken? O-)

Volvo..tja _O-

Mijn schoonmoeder woog alleen al 500kg
 
Ik vind het een mooi trailertje, lekker breed en dichte vloer.
De opstelling in het midden lijkt mij het meest praktisch.

Helaas voor jou heb ik al een trailertje.

Wist je trouwens al dat je met die volvo maar 500kg ongeremd mag trekken? O-)

Ssssssssst O-). Maar bedankt voor de complimenten *D.


Volvo..tja _O-

Mijn schoonmoeder woog alleen al 500kg

Zeg eh, geen praatjes over mijn Volvo he! :+
 
Pfff die van mij niet, 175pk onder de kap met 500.000km achter de kiezen 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan