Motor aanhangwagen: 2-3 motoren

jimm

Die hard MF'er
20 mei 2012
803
0
Valkenburg
Poging 2, advertentie niet opgeslagen dus weer opnieuw |( ;

Te koop aangeboden, motortrailer
voor twee racers (vorige eigenaar)
Of voor drie crossmotoren/ supermoto's (ikke)

Veel aan opgeknapt, o.a.:
- Waar nodig nieuwe bouten;
- Plaat geverfd + zijkanten bedenkt met alu u profiel (gekit + geschroefd);
- 13 polige stekker met nieuwe dikke soepele kabel (in pvc buis);
- Kleine beschadigingsplekjes aangestipt, zeer secuur gedaan (ahum) met een roestwerend middel;
- Lichtbalk = oprijplaat (ook hier een degelijke stekker);
- Nieuwe led verlichting (gemonteerd op dikke rubberen lappen, vibreren niet, en verlichting kan hierdoor tegen een stootje (+ ideaal dat ze wat breder zijn);
- Nieuwe wiellagers (uit voorzorg);
- Koffers, maar verkoop zal geschieden excl., zijn wel als optie erbij te nemen. Nieuwprijs was 220eu de set, afsluitbaar en ook onmisbaar (spanbanden, slot, handschoenen, smeermiddel, brandblusser etc.).

Bovenstaand is afgelopen jaar uitgevoerd. Heb de aanhangwagen circa 1 jaar in bezit.

Exacte maten zullen nog volgen:
-
-
-



Ligt zeer stabiel achter de auto, mag uiteraard getest worden.


Reden verkoop: opzoek naar een gesloten aanhangwagen. Zodat alle spullen die nodig zijn op het circuit in de aanhangwagen kunnen i.p.v. de auto. En gezien ik de aanhangwagen niet alleen voor het vervoer van een motorfiets nodig heb, is een gesloten aanhangwagen ook wel wenselijk met bijvoorbeeld regen.

Vraagprijs is 750eu

Foto's:
hkv0dqfo5jve6.jpg

cboac9ro2z1tw.jpg

sbmb4adwlpjeb.jpg
 
Laatst bewerkt:
Erg fijne stabiele trailer dit! Heb dezelfde gehad en is zeer licht voor zijn formaat.
Tevens ook van top tot teen gegalvaniseerd dus van roest geen last.

Succes met de verkoop en een gratis bump
 
Laatst bewerkt:
Erg fijne stabiele trailer dit! Heb dezelfde gehad en is zeer licht voor zijn formaat.
Tevens ook van top tot teen gegalvaniseerd dus van roest geen last.

Succes met de verkoop en een gratis bump

Thanks!

Klopt, ligt ook super achter de auto. Maar een gesloten aanhangwagen biedt voor mij meer voordelen. Echter had ik me dat eerder moeten bedenken voordat ik er veel geld in ging pompen :P .
 
Terug
Bovenaan Onderaan