Motor aanhangwagen

ron cbf

MF'er
14 feb 2016
126
36
Motor aanhangwagen/ motor aanhanger
Verlichting werkend

Prijs €225,-
 
Laatst bewerkt:
Foto
full
 
:? huh jij wilt info opvragen en de verkoper moet je contacteren _O-

is op Facebook een heel standaard methode, veel mensen zetten dan iets in zo een verkoopgroep en geven dan aan dat ze niet benaderd willen worden via de berichtendienst van fb, maar dat als je interesse toont de verkoper de geïnteresseerde partij benaderd. Persoonlijk vind ik het ook wat vreemd, maar wie had ooit gedacht dat we de hele dag naar een ananas zouden staren _O-
 
:? huh jij wilt info opvragen en de verkoper moet je contacteren _O-

:^ Op MP ook regelmatig verzoeken door "potentiële kopers": Wil je me bellen?! 1x gedaan en daarna nooit meer. Als men echt interesse heeft, belt of schrijft men zelf wel. Overigens een erg goede prijs voor een motor aanhanger!
 
is op Facebook een heel standaard methode, veel mensen zetten dan iets in zo een verkoopgroep en geven dan aan dat ze niet benaderd willen worden via de berichtendienst van fb, maar dat als je interesse toont de verkoper de geïnteresseerde partij benaderd. Persoonlijk vind ik het ook wat vreemd, maar wie had ooit gedacht dat we de hele dag naar een ananas zouden staren _O-

Gezichtsboek kan mij allemaal niet schelen ,ik als verkoper ga niemand benaderen :X Wil je iets van mij kopen dan kan je bellen of mailen en whatsapp zet ik uit :(
 
Laatst bewerkt:
Heb je nu gehad. Ben niet altijd even snel met reageren vanwege drukte op werk
 
Ron, ivm onze afspraak voor vandaag; krijg geen reactie op de PM via het MF, maar zie dat je nog wel online bent geweest op MF, dus weet niet of je ze onder ogen krijgt ( MF doet hier ook raar/traag lately ).

App/bel me dus even op 06 viervierzevenzes 2062 ( of post hier ff jou nummer dan bel ik jou uiteraard )
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan