[Motor advies] 11kw op budget

:Y

Aprilia_RS_125_2000.jpg


Altijd al leuke fietsen gevonden, zelfs eens getwijfeld om 'm er voor erbij te kopen :P
 
Als je het belangrijk vindt hoe je eruit ziet kun je maar beter wachten tot je zwaar mag dan kan je met de rest van MF cowboy of Rossi spelen.

11kw is of bromscooter, of anorexia supermug, of mountainbike naked.

De Honda Varadero 125 ziet er overtuigend uit, maar ik denk boven je budget.

[afbeelding]

Opzich is alles goed behalve een scooter, chopper of een toermotor ;)

Is een Hyosung GT 125 misschien iets?

10938_Hyosung-Comet-GT-125_1.jpg

Naar gekeken, ziet er inderdaad goed uit. Maar nieuwe boven mijn budget en gebruikt niet te koop.
 
Je zei dat je de aprilia rs 125 er te 'geplakt' uit vond zien..
Maar heb je hem wel eens in het echt gezien? Lijkt mij echt een prachtige 125 2takt
 
Misschien is het iets om te kijken naar sinnis apache (varianten)? Spul is chinees, maar je ziet het een hoop rondrijden in engeland.
 
Vervelende met die lijsten is dat de goedkope merken (zoals de kymco die ik als voorbeeld gaf) er nooit instaan, die yamaha's, honda's, Aprilia's etc. Weet ik nu wel :p

Op beide sites staat de Kymco. Ik heb op mijn site zelfs een verslag er van gemaakt.
 
Op beide sites staat de Kymco. Ik heb op mijn site zelfs een verslag er van gemaakt.

Je hebt helemaal gelijk, ik heb er op mijn mobiel overheen gekeken.

Wat is een goede dealer om motoren te laten importeren? Ik heb namelijk 2 mooie fietsjes gezien maar niet in nederland te verkrijgen. (Dealer hier in de buurt doet alleen harley's)
 
Lekker zelf importeren. Met een dealer ertussen zal het alleen maar duurder worden.
Op www.mobile.de kijken en dan net over de grens wat uitzoeken. Je kan zelfs een eendagskenteken bij ADAC (Duitse ANWB) aanvragen en de motor zelf naar Nederland rijden. Of dat moet in de tussentijd weer zijn aangepast.
 
Lekker zelf importeren. Met een dealer ertussen zal het alleen maar duurder worden.
Op www.mobile.de kijken en dan net over de grens wat uitzoeken. Je kan zelfs een eendagskenteken bij ADAC (Duitse ANWB) aanvragen en de motor zelf naar Nederland rijden. Of dat moet in de tussentijd weer zijn aangepast.

Probleem is dat het een chineesje is (voor deze prijs zal ik toch niks anders krijgen) en ik weet niet of ze hem ergens in duitsland verkopen. Even zoeken dan maar :P
 
ik vind die aprilia juist gruwelijk vet. Een van de snelste die je kan kopen volgens mij?
 
Chinees raad ik je niet aan.

Maar deze bevoorbeeld: Tweedehands en nieuwe artikelen kopen en verkopen

Persoon wilt hem ook laten voor 1300 ;) (ssst)

Grtz

Chinees raad iedereen af maar ik houd van sleutelen dus heb er opzich geen problemen mee. De reden dat ik voor chinees ga is omdat ik graag een supermoto/supermotard wil en dit aanbod is nog velen malen kleiner als sport bike aanbod van 125cc.

En hier bovenop komt nog eens dat ik mijn motor niet van MP af mag halen. (prive redenen, verder niet interessant in dit verhaal)
 
Een Sinnis Apache of een Pulse adrenaline zijn wel erg aantrekkelijk. helaas zitten dealers alleen maar in de UK :(
 
Dr125, xt125x, paar Husqvarna's..xr125, d-tracker 125... en nog wel een pasr, soms ombouwen naar sm. Er is wel keus, ik zou zelf geen pure Chinees kopen.
 
Ik zit op mobiel dus kan niet direct nakijken maar ik denk dat de nieuw prijs veel hoger ligt dan wat ik ervoor wil betalen. (Husqvarna kennende, even kikken)

edit, 4k, is toch wel wat hoger als ik gehoopt had. aan de andere kant krijg je er wel zoveel kwaliteit voor terug dat hij over 5 jaar nog in elkaar zit.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn ideeën wat bijgesteld, hieronder even qoutje:

- Merk maakt mij nog steeds niet uit, uiteraard wil ik voor een merk wel meer betalen)

- Perse cross of supermoto stijl. (Supermoto is het beste omdat ik dan niet hoef om te bouwen. Reden voor geen racer is omdat ik die wel mooier vind maar met 130 mis je toch net dat stukje echte snelheid. Dan ga ik liever offroad)

- Budget is 3.000euro. Moet het uiteraard wel waard zijn. Betaal anders nog liever 5000 voor merk dan 3000 voor chinees.

Momenteel staat de Husqvarna SM125 bovenaan, alleen met 4K beetje duur :/

Ondertussen alvast bedankt voor jullie hulp! :D
 
misschien raar hoor maar voor 500 a 750 euro meer heb je de yamaha R125.
Waarom niet even door sparen en kopen wat je mooi vind ipv ergens op te rijden wat het eigenlijk net niet is voor jou ?
 
Is 1800 boven mijn budget ;) Sowieso wil ik geen racer (nog niet). je mist in mijn ogen de echte kracht voor snelheid. Buiten dat is mijn offroad mogelijkheden in de buurt veel meer en legaal. (en 130 is dat niet overal :P)
 
Je hebt 3k als budget.
op mp staan er 3 net iets boven je budget zonder te onderhandelen.
Heb je wel is gereden op een 125 racer?
 
een 11kw supersport heb je gewoon geen donder aan naast showen. kun je inderdaad veel beter voor supermoto gaan als je zonodig wilt kunnen racen. die beschikt namelijk wel over een redelijke draaicirkel op de kartbaan (met 11kw wil je niet meer dan een kartbaan.)

ze zijn erg mooi om naar te kijken die r125's hoor, daar niet van. maar ik denk dat je niet slim bezig bent als je daar al je geld in gaat investeren.

Is 1800 boven mijn budget ;) Sowieso wil ik geen racer (nog niet). je mist in mijn ogen de echte kracht voor snelheid. Buiten dat is mijn offroad mogelijkheden in de buurt veel meer en legaal. (en 130 is dat niet overal :P)
hier ben ik het compleet mee eens. daarbij komt dat je niet al teveel geld in je A1 motor moet gaan pompen, is toch voor niks geweest over twee jaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan