[Motor advies] 11kw op budget

Hoe meer hij kost hoe meer hij oplevert ;)

Als je m tweedehands weer verkoopt bedoel je ?

original.gif
 
Een 2 jaar oude motor zal meer opbrengen als dat ik 2e hands een motor koop en hem na 2 jaar nog eens verkoopt.

Gewoon geen 2dehands :)

Heb je wel eens gehoord van afschrijving. Natuurlijk brengt een nieuwe na 2 jaar meer op als een 2e hands motor. Maar qua percentage van de aanschafprijs niet.

Je koopt een tweedehands voor 1000 en je verkoopt m voor 800 of je koopt een nieuwe voor 4000 en je verkoopt m voor 2500.
 
Heb je wel eens gehoord van afschrijving. Natuurlijk brengt een nieuwe na 2 jaar meer op als een 2e hands motor. Maar qua percentage van de aanschafprijs niet.

Je koopt een tweedehands voor 1000 en je verkoopt m voor 800 of je koopt een nieuwe voor 4000 en je verkoopt m voor 2500.

Jazeker, maar 2e hands is gewoon geen optie voor mij. Dus of ik een nieuwe chinees van 1600 koop en er 400 voor terug krijg of een nieuwe van 3000 en er 1400 voor terug krijg. Groot verschil vind ik ;)
 
hoezo is dat geen optie voor je? je kan beter voor een tweedehads jappenertje gaan in goede staat uit duitsland ofzo (de moffen zorgen ook goed voor hun spul) dan een nieuw chinees imo.

precies wat Dyon zegt. heb je over twee jaar meer geld over om een redelijke A2 motor te kopen. je moet het zelf weten natuurlijk...
 
hoezo is dat geen optie voor je? je kan beter voor een tweedehads jappenertje gaan in goede staat uit duitsland ofzo (de moffen zorgen ook goed voor hun spul) dan een nieuw chinees imo.

precies wat Dyon zegt. heb je over twee jaar meer geld over om een redelijke A2 motor te kopen. je moet het zelf weten natuurlijk...

geen 2dehands heeft prive redenen. Als ik hem bij een dealer kan vinden is het geen probleem. Maar koud van Marktplaats af o.i.d ga ik niet doen.

Gewoon mijn koppigheid ;)
 
Met nieuw is je afschrijving idd een stuk groter dan 2e hands. Alleen jij maakt de vergelijking tussen een nieuwe Chinees of een nieuw A-merk. Er zijn genoeg goede 2e hands motoren te koop en bij dealers krijg je garantie. Dat je niet op marktplaats wilt kopen, begrijp ik best. Bij een dealer met garantie kan je gerust een 2e hands motor kopen.. ik heb nog maar één keer een nieuwe motor gekocht (al hoewel, dat was met 175km op de klok eigenlijk ook een demo geweest) en die heb ik gelukkig zonder verlies na een jaar kunnen inruilen, maar dat was pure mazzel. De rest allemaal 2e hands (meeste bij dealers vandaan) en rijd prima. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan