Motor advies voor volgende aankoop

mlexter

Rookie
7 mrt 2017
8
0
Nistelrode
Hola MFers,


kunnen jullie mij helpen om die keus te maken?

Eindelijk een mooi bedrag bij elkaar gespaard en de knoop doorgehakt dit seizoen een andere motor te kopen slaat de keuze stress in 😅
Her en der wat test ritjes gemaakt, en weet vooral wat ik niet wil

kenmerken
  • €5000 met ruimte voor persoonlijke aanpassingen €6000 klaar (ok ok als ie echt dik is Max 7000😇)
  • Km stand max 30.000
  • 4 cilinders circa 1000cc
  • Naked (stoer en sjiek)
  • Japer heeft voorkeur

Ik ben mijn motor avontuur begonnen op een CBR1000f toen deze op was ben ik overgestapt op een GSXr 750 en toen weer vlug terug naar een 1000 die ik inmiddels heb verkocht waar ik ontzettend van baal met dit prachtige weer 😎

alvast dank voor de hulp
 
ZX10R en die naakt maken als je wil, een gavere naked krijg je niet.

Wel een eerder model, want met al die euro normen worden ze alleen maar zwaarder. (Nog steeds veel lichter dan die affabriek nakeds)
 
Lijkt me tof, heb je toevallig een voorbeeld project?
87660748-2318-4519-A673-BB31758D9CA1.jpeg

9C19143D-C457-4118-A22A-54CC1F5E57D4.jpeg

Qua uiterlijk zit hier weinig moeite, maar t rijd heerlijk
 
Je mag binnenkort (ik verhuis binnenkort richting brabant) wel eens een ritje maken om te proberen of t wat is, t rijd namelijk wel net ff anders dan een 1000cc zoals een CBR1000F. M’n zx9r is echt tam in vergelijking met de zx10r, dat maakt m zo leuk.
 
Zou is naar een Yamaha FZ-1 S kijken,
(de FZ-1 N vindt ik dan weer niet mooi, leelijke voorkant/koplamp.)

Voor nog geen 5000 euro heb je een heel mooi model, sportief, snel, en je kan er ook comfortabel mee toeren.

Ik vind persoolijk dat je heel veel motor krijgt voor weinig geld met een FZ-1 S.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan