Motor afstellen omgeving Eindhoven

Flaco707

MF'er
5 dec 2016
32
3
Eindhoven
Hi all,

Ik heb een fireblade uit 94 die lichtelijk is opgefokt. Hij heeft Kent race nokkenassen, een dynojet carburateur, k&n luchtfilter en een akrapovic uitlaatsysteem. Allemaal leuk dat spul, maar daardoor mag die denk ik wel eens afgesteld worden. Hij heeft dan ook bij vol gas wel eens last van een dipje. Weet iemand een goede tuner omgeving Eindhoven. Kan het op internet nog niet zo makkelijk vinden. Weten jullie ook enigszins wat dat kost? Ik snap dat dat sterk kan variëren, maar al heb ik een ruime prijs range weet ik in ieder geval iets!

Alvast bedankt!
 
Thanks allemaal voor de input! Heb jullie ook enig idee wat dat kost, als is het een grote prijs range. Moet ik bijvoorbeeld denken aan 200-500 euro?
Dat hangt natuurlijk af van de hoeveelheid werk dat nodig is.
En degene die het gaat doen kan daar het beste antwoord op geven.
 
MotorCare Brabant (Gemert), Iemand met verstand van zaken en heeft een aantal Ducati's heel hard laten lopen )RAC racing team). Niet echt een tuner, maar als je Bertus uitlegt wat je verwacht geeft hij zeker eerlijk antwoord op wat hij voor je kan doen. Ervaring te over ook met hele snelle motoren. En vooral een hele goede monteur die eerlijk is wat hij voor je kan doen en wat de kosten zijn.
 
deze raad ik dus niet aan...kijk liever even verder..wij spreken uit ervaring .....gr
Ik heb even gezocht, maar kan niet vinden bij wie het dan fout gegaan is...
Wel heb ik deze text van jou gevonden :
ben al 2 keer terug geweest naar zo,n testbank en had er een powercomander op laten plaatsen
maar heb hem daarna weer eraf gehaald en rij nu fijn met de standaard mapping
bj 2011 en ben daar tevreden mee

Het moet dan een FZ1 of FZ8 betreffen, doch van beide modellen is er nog nooit iemand terug gekomen dat er iets niet goed was... laat staan 2X ..
Als er iemand al terug komt met een afstelling die niet goed zou zijn is dat al een zeldzaamheid, en zou ik me dat toch eigenlijk zéker moeten herinneren.
Laat me aub weten wat het was, want ik sta gewoon te kijken van deze reactie...
 
deze raad ik dus niet aan...kijk liever even verder..wij spreken uit ervaring .....gr
Nou, dat kan ik niet zeggen.
Onlangs heeft Paul de motor van mijn vrouw- een Yamaha Midnight Star- met veel zorg, kennis en kunde opnieuw afgesteld en een Power Commander gemonteerd. ( De Midnight Star bokte nogal).
De motor loopt nu volgens mijn vrouw "als een tiet", de motor heeft nu meer koppel op het achterwiel als af fabriek op de krukas.
Met dank aan Paul rijdt zij nu weer met veel plezier op haar motor.
Mocht er ooit nog eens iets mankeren aan de motor dan gaan we zeker terug naar Ritzen Motors.
 
Terug
Bovenaan Onderaan