Motor afstellen pops and bangs

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeffz

MF'er
28 mrt 2010
107
10
rotterdam
Beste motor rijders,

Iemand een goed adres voor het afstellen van de motor inclusief pops and bangs? Omgeving Rotterdam.

Alvast bedankt.
 
Ken eigenlijk niemand die zijn motor specifiek op pops en bangs laat afstellen, dat is meer iets voor petjesvolk.

Motorrijders die hun motor laten afstellen op de testbank om er meer vermogen uit te krijgen zijn er wel zat.
Als je hier vraagt om een goede tuner krijg je waarschijnlijk wel reactie, maar ik ben bang dat dit topic nu al verloren is.
 
Beste motor rijders,

Iemand een goed adres voor het afstellen van de motor inclusief pops and bangs? Omgeving Rotterdam.

Alvast bedankt.
Je motor stationair veel te arm laten lopen kan gewoon door je stationairmengsel arm af te stellen. Kun je zelf ook.

Het rijdt dan voor geen meter meer, maar is wel stoer natuurlijk.
 
In zijn vorige posts lees ik veel over een Honda CB1000R

Om een beetje ontopic te zijn, Ruud Fredriks /Tovami in Goes, is dat een goede voor Honda?
Dus als ik om merk/type vraag is dat off topic????

Ruud Freriks. Absoluut. Maar die doet niet aan pops
 
Toen ik de titel las had ik eerder het idee dat iemand zijn motor poeps and bangs deed en advies wilde om de motor correct af te stellen.
 
Bij mijn BMW HP2 heeft er een sound engineer aan het uitlaat geluid gewerkt bij gas los.
Maar om het expres op te wekken 'after market', dat is eigenlijk not done. O-)
 
Om welke motor gaat het?

Er zal heus wel iemand zijn die de motor zo af kan stellen.

Gewoon even rond vragen bij verschillende tuners bij je in de buurt.
 
Pops en bangs komen uit de auto rally-sport, waar ze worden opgewekt om de turbo op snelheid te houden.
Als je dat gaat opwekken op een motor dan kun je ook net zo goed een motorpak met een dildo-print nemen. Je zit in alletwee de gevallen evenveel voor lul, en met die dildo-print heb je in ieder geval nog kans dat mensen je over je helm aaien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan