Motor afstellen pops and bangs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Soms hoor je ze ook over de N wegen rondom Gouda vliegen. Vooral 's avonds laat, ik pik de Tuono en RSV V4's met open uitlaat er zo uit.

Durf bijna niet toe te geven dat ik dat helemaal prachtig vind 😍

In mijn dromen woon ik in een volledig leeg land en rij ik al mijn motoren zonder uitlaat. Totdat ik mijn vrienden, familie, buren en alle andere gezelligheid ga missen en weer netjes met een demper tussen de mensen ga wonen.
Waar kan ik me inschrijven voor die gemeente?
 
Ach, als ik in de tuin zit hoor ik af een toe op de A35 een 4-cilinder voluit door de versnellingen gaan….best een mooie geluid.
Ik vind er niks aan, maar het is beter dan het bandengeraas van de auto's. En het is maar af en toe, die auto's zijn er de hele tijd.
 
Ik vind er niks aan, maar het is beter dan het bandengeraas van de auto's. En het is maar af en toe, die auto's zijn er de hele tijd.
Bandengeluid valt mij mee, nauwelijks dus, maar hangt ook af hoe de wind staat.
 
OT, volgens mij geven bepaalde sportuitlaten dit ook al. Mijn Fazer met Laser uitlaat deed dit van zich zelf al wel een beetje bij gas los en afremmen op de motor. Maar de Tiger waar ik nu mee rijdt hoor ik het ook bij terug schakelen. Niet hard, maar ik hoor het wel.
 
OT, volgens mij geven bepaalde sportuitlaten dit ook al. Mijn Fazer met Laser uitlaat deed dit van zich zelf al wel een beetje bij gas los en afremmen op de motor. Maar de Tiger waar ik nu mee rijdt hoor ik het ook bij terug schakelen. Niet hard, maar ik hoor het wel.
De mijne brabbelt ook een beetje, en het is een af fabriek gemonteerde uitlaat :Y
 
Soms hoor je ze ook over de N wegen rondom Gouda vliegen. Vooral 's avonds laat, ik pik de Tuono en RSV V4's met open uitlaat er zo uit.

Durf bijna niet toe te geven dat ik dat helemaal prachtig vind 😍

In mijn dromen woon ik in een volledig leeg land en rij ik al mijn motoren zonder uitlaat. Totdat ik mijn vrienden, familie, buren en alle andere gezelligheid ga missen en weer netjes met een demper tussen de mensen ga wonen.
Beter dan zo'n sneue audi, bmw of golf of iets dergelijks, met open uitlaat, gechipped met 'pops & bangs'... en dan een automaat 8)78)78)7
 
OT, volgens mij geven bepaalde sportuitlaten dit ook al. Mijn Fazer met Laser uitlaat deed dit van zich zelf al wel een beetje bij gas los en afremmen op de motor. Maar de Tiger waar ik nu mee rijdt hoor ik het ook bij terug schakelen. Niet hard, maar ik hoor het wel.

Bij Triumph triples, en volgens mij ook bij KTM. Komt dit door het S.A.I systeem, dit brengt verse lucht in de uitlaat waardoor het bij gas dicht gaat brabbelen.
Is een milieu dingetje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan