Motor afstellen pops and bangs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beetje kort door de bocht denk ik... De hele samenleving kan niks meer aan en als je een scheet laat is iedereen al direct van het padje af. Lijkt wel een trend geworden om over alles en iedereen te zeiken. Of de tolerantie voor motorrijders door 'de kutjeugd op motoren' komt weet ik niet, denk eerder dat het een verschuiving is in de gedachtegang van de samenleving.
Ik denk dat kutjeugd een subsectie is van jeugd. Niet alle jeugd is kut (hoop ik dan maar)
 
, bij ons op het werk zijn 3 jonge gasten in dienst die allemaal vrij recent een rijbewijs en auto hebben en die kunne alledrie niet normaal doen op de weg
Misschien zegt dat wat meer over het personeelsbeleid en beloning ter plaatse.
Ik heb met heel wat jonge mensen gewerkt die stage kwamen lopen bij ons bedrijf.
En ze verbaasden mij keer op keer hoe rustig ze overkwamen, konden relativeren, emphatisch vermogen hadden en een carrière doel konden schetsen.
Ze reageerden op kritiek ook beter dan menige collega.
Ik had de leeftijdscategorie 17-25 ook al een beetje afgeschreven wegens het botsen met vaste collegae. 8)7
 
Pops en bangs... pffff.

Door dit soort mensen sluiten we nou zoveel wegen af wegens overlast.

1652859659693.png
 
Ik schrijf maar weer: vroeger is de koe ook kalf geweest…

Dus ook hier mijn tweetaktmotor brommer in’70 gaten geboord in de uitlaat, ding liep hierna voor geen meter maar wel meer herrie.

Maarja, toen had je geen internet etc waar je kon klagen over het minste of geringste….
 
Ik schrijf maar weer: vroeger is de koe ook kalf geweest…

Dus ook hier mijn tweetaktmotor brommer in’70 gaten geboord in de uitlaat, ding liep hierna voor geen meter maar wel meer herrie.

Maarja, toen had je geen internet etc waar je kon klagen over het minste of geringste….
Toen kon je een ingezonden stuk naar de krant schrijven. _O-
 
Half motorrijdend Nederland rijdt met een vervangingsdemper, en dat is niet alleen omdat carbon zoveel mooier is dan een standaard chrome demper.
En zo zijn er nog tig dingen die iemand “anders" maakt dan de rest.

De een wil opvallen met geluid, de ander met een fluoriserend hesje.

Maar met een vervangingsdemper is niets mis, meestal is dat het eerste wat ik aanpas voor twee dingen: gewicht en geluid. Maar ook dan heb je nog gewoon een e-keur er op, zo lang je de killer er in laat zitten. Dus daar kan geen hond over zeiken.
 
Misschien zegt dat wat meer over het personeelsbeleid en beloning ter plaatse.
Ik heb met heel wat jonge mensen gewerkt die stage kwamen lopen bij ons bedrijf.
En ze verbaasden mij keer op keer hoe rustig ze overkwamen, konden relativeren, emphatisch vermogen hadden en een carrière doel konden schetsen.
Ze reageerden op kritiek ook beter dan menige collega.
Ik had de leeftijdscategorie 17-25 ook al een beetje afgeschreven wegens het botsen met vaste collegae. 8)7
tja , weet het ook niet maar vond het wel opmerkelijk , en misschien hebben jullie geluk gehad :-) :-) , en wat stagelopers betreft kun je de helft wel zo`n beetje gelijk achter het behang plakken :-) :-) we hebben nu trouwens 2 goede lopen , beetje inzicht en fatsoen ,. prima , meer is niet nodig eigenlijk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan