motor afstellen via Dynostar testbank

patje-gsxr

MF'er
17 dec 2005
167
0
Hoogstraten
Hallo
Ik zou graag mijn motor ( gsxr 750 k3 )eens willen laten testen op een dynostar testbank en eventueel optimaal te laten afstellen.
Weten jullie goede addressen in de omgeving van Breda voor de suzuki.
Ik heb al eens gehoord van Hoegee in Giessen, wat zijn jullie ervaringen met deze mensen.
En wat zijn de prijzen voor de testbank en voor het afstellen.
mvg
 
extreme motors in schijdel daar is mijn v max ook geweest heb hem wel laten opvoeren daar 32 pk erbij maar ook voor zo af te stellen kun je er terechteen maat van me heeft hem ook laten afstellen en die was ook tevreden
sucses mathmax
 
Ruud Freriks in Goes, is niet al te ver vanuit Breda.

En Hilltech in Kaatsheuvel, geen ervaring mee, maar ook niet al te ver vanuit Breda.

Prijs losse dynorun meestal rond de 40,-
Afstellen ligt er een beetje aan, soms vast tarief, soms uurtarief. Reken maar op 150,-

Ben zelf een maand of 2 geleden daar geweest met m'n K4tje om af te laten stellen :Y

Zeer te vreden over ,Rinus heeft me toen geholpen en echt alles uitgelegt wat ie de :P
Het is misschien effe een stukje van Breda af ,maar het is het geld zeker waard

PS :
Testrun en afstellen kost daar €125,- voor het geval je het wil weten :)
 
Ruud Freriks in Goes, is niet al te ver vanuit Breda.

En Hilltech in Kaatsheuvel, geen ervaring mee, maar ook niet al te ver vanuit Breda.

Prijs losse dynorun meestal rond de 40,-
Afstellen ligt er een beetje aan, soms vast tarief, soms uurtarief. Reken maar op 150,-

Van hilltech weet ik 't niet, maar fredriks heeft iig geen dynostar bank, die heeft z'n eigen merk.
 
extreme motors in schijdel daar is mijn v max ook geweest heb hem wel laten opvoeren daar 32 pk erbij maar ook voor zo af te stellen kun je er terechteen maat van me heeft hem ook laten afstellen en die was ook tevreden
sucses mathmax

2 x geweest, ZEER goede ervaring mee, weet waar hij het over heeft, en prijzen vielen reuze mee.
 
Ik heb het laten doen bij extreme-motorcycle-products-holland.com in Schijndel bij mijn vorige motor. Voor mijn VTR zoek ik nu nog naar andere dempers en dan gaat hij weer daar naar toe :Y Behalve afstellen ben ik erg te spreken over Kn filter en een dynakitje.
Groet,
John
 
Dynostar is een bepaald merk.
Fredriks is zeker een goed adres trouwens (eigen ervaring).

Wat ik toen een paar keer met zo'n mobiele Dynostar bank heb gezien is dat er 2 ventilatoren schuin van opzij naar de motor staan te blazen. Bij mij geen probleem omdat ik geen volle kuip heb. Maarrrr... wat me opviel als je de luchtgeleiding van de ventilatoren zag, die stond bij een supersport volgens mij gewoon vol tegen de kuipdelen te blazen in plaats van recht op de radiateur :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan