Motor afstemmen op 4in1

Yves V

MF'er
7 mrt 2006
56
0
Oostende
ik rij met een suzuki gsx-f uit '95. Ik ben van plan om mijn originele 4in2 uitlaat te vervangen door een 4in1. Zijn er nog andere onderdelen die hierdoor moeten vervangen worden of moet de motor afgesteld worden voor de uitlaat of kan alles verder blijven zoals het is?

THX
 
alleen een demper dan kan je meestal wel de afstelling behouden maar een complete uitlaat veranderen dan af (laten)stellen meestal moet deze rijker afgesteld worden. (neem aan dat het een sportuitlaat systeem word )
 
alleen een demper dan kan je meestal wel de afstelling behouden maar een complete uitlaat veranderen dan af (laten)stellen meestal moet deze rijker afgesteld worden. (neem aan dat het een sportuitlaat systeem word )

Rijker? Ik denk dat hij hetzelfde moet blijven en je dus ook meer lcuht toevoer moet hebben, en als je voldoende lucht toegevoerd krijgt, moet er dus ook meer benzine bij.
 
De gsx-fjes lopen al uit zijn eigen wat aan de arme kant als je ze in de hogere toeren hebt. met 4-2-1 zal dit nog wat erger zijn dus lijkt me een aanrader om het te laten nakijken/meten. Te rijk is niet zo een ramp maar te arm is finest voor de kleppen en zuigers.

succes
 
Terug
Bovenaan Onderaan