Motor agent Pesten

Status
Niet open voor verdere reacties.
:( Ok dan


In de wijk waar mn ouders wonen
Echt een wijk waar ik blij was da ik er ver weg ben gaan wonen

Dat is dus de buurt Burg Wesselink straat Burg Zaneveldstraat enz bij die school
Tis bekant allemaal tuig wat er rond loopt
onbeschofte jeugd

Ik hoop dat de motor agent da rotjoch goed te grazen heeft gehad
 
Bij zulke filmpjes is het altijd jammer dat je er niet zelf bij was.
Sorry agent, m'n motorlaars schoot zomaar tegen z'n ribbenkast aan. O-)
 
Wat een stakkers.... Ik zag net een filmpje van een hele oude koninginnedag op tv. Wat niet luisteren of bijdehand doen... Wappaaaaaaa stok op je lichaam en maakt niet uit waar.
 
een buitenlander op een opgevoerde scooter doet stoer, agent erbij, iedereen denkt een buitenlander en agent daar is iets aan de hand.

Maar ik hoop wel dat ze dat jong te pakken hebben al is het alleen voor de eer van de agent :+
 
Laatst bewerkt:
Wat heerlijk om te zien. Al die "nederlanders" met tenminste nog wat respect voor de blauwe brigade.
:X

Wat een warm gevoel van binnen moet je hiervan toch krijgen. Hoe betrokken de ouders zijn, om te zorgen dat deze goede knullen niet te veel kattekwaad uithalen. Voor hetzelfde geld zitten ze rond te crossen op gejatte scooters (zonder helm, want das stoer). Nee, op zo'n momenten ben je blij met een strikte opvoeding.
 
Ik zie een domme agent die rondjes blijft rijden... gewoon onthouden wie het is en later een keertje pakken. Die jochies zijn altijd wel ergens op te pakken dus of ie 'm nu pakt of later die week maakt niets uit.

Bovendien mogen agenten te weinig hier in Nederland, dus vind men ze over het algemeen een stel sukkels. Geef ze een wapenstok en het recht om te mogen slaan en dan komt hopelijk het respect voor de agent weer terug die er tientallen jaren geleden was.
Je kan hier alles flikken in Nederland en aangifte doen heeft al helemaal weinig zin. Zelfs als men de daders te pakken heeft gebeurd er nog geen reet (een persoonlijk iets wat bij mij is gebeurd paar weken terug).
 
Zeker een verborgen camera :?
Ik zie geen één van die stukken schorum wegvluchten met een capouchon op :N
full

Die boefjes mogen het zelfde lot als Kenny ondergaan })
 
dat tuig wat we naar nederland hebben gehaald gaat alleen maar meer problemen veroorzaken.

maar ja, we willen het zelf....
 
Ach een lolletje moet kunnen dacht ik zo. Zolang ze van die agent afblijven en niet te dreigend overkomen is het wel lachen.


Tja, maar de grens is pleitte tot waar je het een LOLLETJE kan gaan noemen

,Als je bij kinderen 1 vinger geeft als zijnde lolletje, is het hek van de dam

Respekt potverredomme en hebbie t niet, dan gelijk ff respekt laten voelen, net als vroeger
Toen dacht je nog wel 10 keer na , eer je dit flikte
 
Hè jammer, ik hoopte eigenlijk dat meneer agent een voor een die jongetjes met hun hoofd op de stoep zou leggen en dan een burnout zou doen op die voorhoofden.. of is dat een gek idee?
 
Wat een stakkers.... Ik zag net een filmpje van een hele oude koninginnedag op tv. Wat niet luisteren of bijdehand doen... Wappaaaaaaa stok op je lichaam en maakt niet uit waar.
:^

Het rietje weer invoeren op school zal ze leren om respect te hebben.
 
wat een afgrijselijke lui :r

echt, gezellig met de ouders terugsturen naar huis :W
 
dat tuig wat we naar nederland hebben gehaald gaat alleen maar meer problemen veroorzaken.

maar ja, we willen het zelf....

nou nou wat een taal zeg :P

maar idd als ik da fimpje zie dan wil ik spontaan een rode voorkant op mijn bedrijfwagen })

(zou toch zonde van mijn motor zijn vind die groene kleur zo mooi ;) )

maar uh heeft ie m nou wel of nie te pakken gehad dat zie je dan net nie op da filmpje
 
:^

Het rietje weer invoeren op school zal ze leren om respect te hebben.

Och,, zo zweep met van die harde dingetjes eraan werkt misschien ook hoor :+

maar echt, Ik heb er nooit fijn gewoond, altijd was ik er doodsbang om alleen in de hal te komen van de flat
Of naar de schuur, ik ging nooit zonder onze hond -O-

En mn moeder, owwww die hemelt haar buurt zo heerlijk op
Ze pisse in de flat, ze slopen de liften ze mollen slopen delen van de school en ze treiteren mensen als je er langs loop
En dan zeg mn ma nog van dat ze nooit ergens anders zou kunne wonen

GATVERRRRDEMME, Misschien da ik mn ouders een enkeltje Sloppenwijk kado ga doen ergens in Brazilie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan