Motor agent Pesten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel daar is nu net het punt. Die "gasten" zijn geen Belgen, ze hebben absoluut géén band met België (sommigen zijn misschien wel met een Belgisch paspoort getrouwd, maar dat is hem enkel voor de sociale zekerheid te doen, maar dat wist je al wel hé)

Ik ben de draad kwijt, over welke gasten hebben we t nu ??
 
Laatst bewerkt:
Oh dat kan ik ook wel;

je kan het beste boeven vangen met ...............















Zwart geld :Y



Hou maar eens een grote zak voor m'n neus :+


De grootste teleurstelling die ik m'n klanten regelmatig bezorg is: IK werk alleen voor wit geld. Ik heb het dus niet :N :N _O- _O-
 
@zrex1200

Je bent niet consequent in je gedachtengang. De 'echte' belgen veroorzaken ook criminaliteit dus die moeten we er ook maar uit gooien.

Uiteindelijk kom je dan bij het punt dat we de ovens weer moeten opstoken, maar dit keer om de gehele mensheid uit te roeien, ipv een bepaalde groep, want waar mensen zijn, is shit, tenslotte.
 
@zrex1200

Je bent niet consequent in je gedachtengang. De 'echte' belgen veroorzaken ook criminaliteit dus die moeten we er ook maar uit gooien.

Uiteindelijk kom je dan bij het punt dat we de ovens weer moeten opstoken, maar dit keer om de gehele mensheid uit te roeien, ipv een bepaalde groep, want waar mensen zijn, is shit, tenslotte.


klopt deels. Maar wanneer er mensen van een ander land naar 'jou' land komen onder de mom van vluchten. Verwacht ik goed gedrag, anders opzouten of naar jou ovens...
 
ik dacht datje nederlander was of zit je in marokko op school ofzo

maar je spreekt jezelf behoorlijk tegen dus ga svp ff lekker met je "eigen" volk spelen ofzo,er staat vast nog wel ergens een 180cc runner die nog gejat moet worden _O-

apocalyps! just got owned justgotowned.com

nee hoor ben marokkaan met een nederlandse nationaliteit! en you got owned
:N

maar als je zo graag je gelijk wilt halen :W

er staat een koud biertje op mij te wachten!
 
Laatst bewerkt:
De groepen waar het in dit topic om gaat zijn niet gevlucht maar meestal hier geboren en zijn gewoon Nederlanders. En zo moeten ze ook behandeld worden.

De kern van de problematiek zit 'm in het feit dat er veel mensen zijn die vaak ook veel kinderen krijgen, terwijl ze totaal ongeschikt zijn om deze kinderen voor onze maatschappij klaar te maken. Denk aan taal, denk aan algemene interesse.

Nu wil ik niet beweren dat de meeste native Nederlanders allemaal meteen zo goed worden opgevoed, maar op zijn minst op taal en culturele gewoonten hebben ze al een 'voorsprong'. Of liever gezegd, heeft de andere groep een achterstand.

Dan nog iets over respect.

In onze cultuur ben je eigenlijk niet veel en verdien je respect door je te bewijzen.

In 'andere' culturen lijkt respect meer los te staan van eigen prestatie. Ik weet niet zo goed wat zij nu precies met respect bedoelen.
 
Laatst bewerkt:
Over afwijken van het topic gesproken.... :)

En waarom krijg ik geen antwoord op mijn reacties op de vorige pagina ???? :+

Gebrek aan respect.... Dat is het. (Ehhh, dat filmpje en niet het feit dat er niet op mijn berichten werd gereageerd.)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan